Karppaajat huom!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "SKarppi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"SKarppi"

Vieras
Mulla olis 15kg pudotettavaa ja olen muutaman kerran yrittänyt aloittaa karppaamisen, mutta aina kaatunut siihen että en keksi mitään vähähiilihydraattista välipalaa/naposteltavaa.
Eli siis mitä te syötte iltapalaksi ja välipalaksi?? En jaksa noita munakkaitakaan vääntää joka väliin ja siihen sit kyllästyy kun koko ajan syö.
Mulla paheena leivän syönti ja murot, niitä tykkään syödä iltaisin ja vähän joka välissä, mutta nyt kaipaan todella teidän vinkkejä, millä korvata nämä?
Mitä syötte kun "tekee jotain pientä mieli"?

ensinnäkään karppaajat eivät yleensä napostele tai harrasta välipaloja. Riittää, että syö 2-3 kertaa päivässä. Itse syön useimmiten 3 kertaa päivässä. Mun vakioiltapala on 100g marjoja, 250g turkkilaista jogurttia ja 2 rkl kuohukermaa. Hyvää on :)

Siinä se onkin laihtumisen salaisuus, ettei napostele. Kun syö kerralla kunnolla, voi olla ilman välipaloja, eikä edes tee mitään mieli väliaikoina.

Itse huomasin sen heti laihtumisessa. Jos 3xvrk syönnistä poikkesi, laihtuminen loppui kuin seinään.

Mulla on aina pussi mantelilastuja laukussa :) Helppo, nopea ja täyttävä välipala. Kotona jos syön välipalaa syön yleensä pari palaa hyvää juustoa ja teetä runsaalla kermalla.

Yhteistyössä