Karmee kaija koo

  • Viestiketjun aloittaja ärsyttävää
  • Ensimmäinen viesti
niiMpä
[QUOTE="...";27665359]ÖÖÖ... miksi ne biisit on sitten niin suosittuja, jos ne on niin kaameita? Itse ihastuin Kaija Koohon vasta noin vuosi sitten, liittyneekö keski-ikäisyyteen :D Mutta ei se olekaan mitään taidemusiikkia, enemmän sellaista fiilismusaa ja sellaista mitä on kiva hoilata pienessä nostalgiapuuskassa toisten kanssa. Mutta ennenkaikkea siis hyvän mielen fiilismusaa. Useita tosi tarttuvia biisejä.

Ei kaikkea musiikkia pidäkään ottaa niin vakavasti, pidän myös joistakin elokuvista vaikka ne mitään viiden tähden taidepläkäyksiä olekaan :)[/QUOTE]

Suurin osa Suomen kansasta on ns. vähätuloista junttikansaa ja junttikansa pitää juuri tuollaisesta musiikista. Musiikista joissa märistään huonoa kohtaloa ja huonoa menneisyyttä, yritetään tsempata örkkikansaa et vielä sinäkin nouset sieltä omasta pashasta. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja niiMpä;27665372:
Suurin osa Suomen kansasta on ns. vähätuloista junttikansaa ja junttikansa pitää juuri tuollaisesta musiikista. Musiikista joissa märistään huonoa kohtaloa ja huonoa menneisyyttä, yritetään tsempata örkkikansaa et vielä sinäkin nouset sieltä omasta pashasta. =)
No en minä ole päässyt kehumaan tulotasollani koskaan, ja minua juurikin häiritsee tämä suomalainen popmusiikki ja virren veisuun tyylinen alakuloinen sävel mikä on paikalla lähes poikkeuksetta suomalaisessa musiikissa.

Sitten kun tehdään joku reippaampi kappale niin se on niin kliseistä renkutusta ja sanojen lausumista kilpaa kappaleen sävelmän kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: nuusa
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja niiMpä;27665372:
Suurin osa Suomen kansasta on ns. vähätuloista junttikansaa ja junttikansa pitää juuri tuollaisesta musiikista. Musiikista joissa märistään huonoa kohtaloa ja huonoa menneisyyttä, yritetään tsempata örkkikansaa et vielä sinäkin nouset sieltä omasta pashasta. =)
Jep, taidan olla just sitä vähätuloista junttikansaa ja ylpeä siitä :D

Mutta mielummin iloinen juntti kuin seipäänniellyt juppi.

Vähän relax sullekin, vois elämä olla kivampaa jos ei olisi noin ylimielinen :)
 
"harmis"
No en minä ole päässyt kehumaan tulotasollani koskaan, ja minua juurikin häiritsee tämä suomalainen popmusiikki ja virren veisuun tyylinen alakuloinen sävel mikä on paikalla lähes poikkeuksetta suomalaisessa musiikissa.

Sitten kun tehdään joku reippaampi kappale niin se on niin kliseistä renkutusta ja sanojen lausumista kilpaa kappaleen sävelmän kanssa.
No enpä olisi uskonut että olisin joskus sun kanssa samaa mieltä, mutta saapuipa sekin päivä nyt :LOL:
 
Ei kyllä häiritse ollenkaan minun elämääni oli kiloja minkä verran tahansa, se mikä minua häiritsee on kaksi asiaa:

a) Jos joudun kuuntelemaan ko. artistin "musiikkia".
b) Miten ihmeessä ihmiset ei kuule miten huono laulaja tämä ihminen on, lavoilla varmasti menee kehnompikin ääni, mutta että studiomuusikkona? Ei todellakaan.
Täysin samaa mieltä. Lisäksi ne biisit kuulostavat yhdeltä ja samalta.
 
totta joka sana
[QUOTE="...";27665359]ÖÖÖ... miksi ne biisit on sitten niin suosittuja, jos ne on niin kaameita? Itse ihastuin Kaija Koohon vasta noin vuosi sitten, liittyneekö keski-ikäisyyteen :D Mutta ei se olekaan mitään taidemusiikkia, enemmän sellaista fiilismusaa ja sellaista mitä on kiva hoilata pienessä nostalgiapuuskassa toisten kanssa. Mutta ennenkaikkea siis hyvän mielen fiilismusaa. Useita tosi tarttuvia biisejä.

Ei kaikkea musiikkia pidäkään ottaa niin vakavasti, pidän myös joistakin elokuvista vaikka ne mitään viiden tähden taidepläkäyksiä olekaan :)
Suurin osa Suomen kansasta on ns. vähätuloista junttikansaa ja junttikansa pitää juuri tuollaisesta musiikista. Musiikista joissa märistään huonoa kohtaloa ja huonoa menneisyyttä, yritetään tsempata örkkikansaa et vielä sinäkin nouset sieltä omasta pashasta. =)[/QUOTE] (y)(y)(y)
 
totta joka sana
Ei kyllä häiritse ollenkaan minun elämääni oli kiloja minkä verran tahansa, se mikä minua häiritsee on kaksi asiaa:

a) Jos joudun kuuntelemaan ko. artistin "musiikkia".
b) Miten ihmeessä ihmiset ei kuule miten huono laulaja tämä ihminen on, lavoilla varmasti menee kehnompikin ääni, mutta että studiomuusikkona? Ei todellakaan.
(y)(y)(y)

Täysin samaa mieltä. Lisäksi ne biisit kuulostavat yhdeltä ja samalta.
(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)

Karmivaa kidutus"musiikkia" KYLLÄ

Iltasanomien kommenntiosastolla joku osui naulan kantaan ko "laulajan" kyvyistä:

Kaija Koo, ja "KISSANTAPPOÄÄNI"
 

Yhteistyössä