Karmee kaija koo

  • Viestiketjun aloittaja ärsyttävää
  • Ensimmäinen viesti
"haah"
Oli kyllä lihonnut, ja puku oli melko tönkkö.
En ole ikinä ymmärtänyt, miten joku jaksaa kuunnella kaija koon lauluja. Tai no pari kappaletta/sanoitukset ovat ihan jees, mutta ko. naisen ääni on melko hirveä.
 
[QUOTE="haah";27662477]Oli kyllä lihonnut, ja puku oli melko tönkkö.
En ole ikinä ymmärtänyt, miten joku jaksaa kuunnella kaija koon lauluja. Tai no pari kappaletta/sanoitukset ovat ihan jees, mutta ko. naisen ääni on melko hirveä.[/QUOTE]

Minusta ääni on hyvä!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
  • Tykkää
Reactions: Joxu
yäh
Miks sen pitää tehdä kaikista lauluista samanlaisia, kuin juosten kustu-tyylisiä? Sanoja älyttömästi perätysten ängätty! Oli hirveetä kuunnella kun oli Vain elämää:ssä tehnyt kappaleista oman tyylisiä :(
 
Ei kyllä häiritse ollenkaan minun elämääni oli kiloja minkä verran tahansa, se mikä minua häiritsee on kaksi asiaa:

a) Jos joudun kuuntelemaan ko. artistin "musiikkia".
b) Miten ihmeessä ihmiset ei kuule miten huono laulaja tämä ihminen on, lavoilla varmasti menee kehnompikin ääni, mutta että studiomuusikkona? Ei todellakaan.
 
"vieras"
Ei kyllä häiritse ollenkaan minun elämääni oli kiloja minkä verran tahansa, se mikä minua häiritsee on kaksi asiaa:

a) Jos joudun kuuntelemaan ko. artistin "musiikkia".
b) Miten ihmeessä ihmiset ei kuule miten huono laulaja tämä ihminen on, lavoilla varmasti menee kehnompikin ääni, mutta että studiomuusikkona? Ei todellakaan.
Ja se fraseeraus on edelleen siellä 80-luvulla.
 
[QUOTE="vieras";27665284]Ja se fraseeraus on edelleen siellä 80-luvulla.[/QUOTE]

No enemmän häiritsee Michael Monroen epätoivoinen glamrock tyyli, siis se että se on elämäntapa, joka päivä, ei se että lavalla on sitä.

Ei sillä, eihän se minulta pois ole, saahan sitä silti vähän ärsyyntyä :p
 
"vieras"
No enemmän häiritsee Michael Monroen epätoivoinen glamrock tyyli, siis se että se on elämäntapa, joka päivä, ei se että lavalla on sitä.

Ei sillä, eihän se minulta pois ole, saahan sitä silti vähän ärsyyntyä :p
Joo, ei minuakaan ainakaan kenenkään juhlalook tai lihomiset ja laihtumiset ärsytä, musiikki on sitten sellainen juttu, että kuuntelen, jos tykkään ja kieltäydyn kuuntelemasta, jos ei iske :)
 
[QUOTE="vieras";27665326]Joo, ei minuakaan ainakaan kenenkään juhlalook tai lihomiset ja laihtumiset ärsytä, musiikki on sitten sellainen juttu, että kuuntelen, jos tykkään ja kieltäydyn kuuntelemasta, jos ei iske :)[/QUOTE]

Kun tuo olisikin aina optio. :D
 
"..."
ÖÖÖ... miksi ne biisit on sitten niin suosittuja, jos ne on niin kaameita? Itse ihastuin Kaija Koohon vasta noin vuosi sitten, liittyneekö keski-ikäisyyteen :D Mutta ei se olekaan mitään taidemusiikkia, enemmän sellaista fiilismusaa ja sellaista mitä on kiva hoilata pienessä nostalgiapuuskassa toisten kanssa. Mutta ennenkaikkea siis hyvän mielen fiilismusaa. Useita tosi tarttuvia biisejä.

Ei kaikkea musiikkia pidäkään ottaa niin vakavasti, pidän myös joistakin elokuvista vaikka ne mitään viiden tähden taidepläkäyksiä olekaan :)
 
"vieras"
[QUOTE="...";27665359]ÖÖÖ... miksi ne biisit on sitten niin suosittuja, jos ne on niin kaameita? Itse ihastuin Kaija Koohon vasta noin vuosi sitten, liittyneekö keski-ikäisyyteen :D Mutta ei se olekaan mitään taidemusiikkia, enemmän sellaista fiilismusaa ja sellaista mitä on kiva hoilata pienessä nostalgiapuuskassa toisten kanssa. Mutta ennenkaikkea siis hyvän mielen fiilismusaa. Useita tosi tarttuvia biisejä.

Ei kaikkea musiikkia pidäkään ottaa niin vakavasti, pidän myös joistakin elokuvista vaikka ne mitään viiden tähden taidepläkäyksiä olekaan :)[/QUOTE]

Koska musiikkimakuja on niin monenlaisia. Vaikka sata tykkäisi, tai tuhat tai satatuhatta, on vielä samanverran tai monin verroin ihmisiä, jotka eivät tykkää. Ei se sen kummempi juttu ole. Minua on alusta alkaen häirinnyt se tapa millä hän fraseeraa ja sen vuoksi en kestä kuunnella. Mutta ymmärrän, ettei se monia muita häiritse ja on hyvä, että musiikintekijä löytää kuulijansa. Ei minulla siihen ole mitään pahaa sanomista.
 

Yhteistyössä