Karl Barksin kirjat englanniksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei myydä kaupoissa. Niitä painettiin se määrä, mikä oli ennakkotilaajia.

No on ainakin nämä myynnissä netissä: https://kauppa.akuankka.fi/-/-/Don-Rosan-kootut-SETTI.html?ProductUUID=24UK7A8h238AAAFNRNlys8Eh

kans rajoitettu erä, nämä meille jo tulossa, mutta onko jotain vastava englanniksi jos saa jostain? Ebayssa ei paljon mitään ole ja kunto ei niin hyvä. Kun täällä on verkkokauppa mistä näitä saa, niin eikö ole mitään englannin kielistäkin? Myös kaikki Asterix kirjat kiinnostavat mun toista lasta ja kans englanniksi haetaan, he opiskelevat kovasti tätä kieltä ja haluavat lukea, sekä omaan keräilyyn.

Tuo on aivan eri setti. Ekassa 30 kirjaa, taskukalenteri ja mitali ja kaksi kirjaa uusintapainoksina (ekoissa virheitä) ja lisäosina oli mahdollisuus tilata taidekirjat. Jälkimmäisessä 10 kirjaa ja taisi tulla signeerattu kuva kylkiäisenä, josnoikein muistan.
Parhaiten saat näistä tietoa Kvaak-keskustelualueen kautta tai suoraan kustantajalta.
Keräilyonnea!

Kiitos vierailija :). Mä en näistä itse tajua mitään :D. Mutta esikoinen kauhea keräilijä. Välillä jopa sanomista tulee jos ostan vahingossa väärän kirjan. Etsin hänelle jouluksi myös jotain kirjoja ja keräilykirjoja pitäisi olla. Hänellä on iso kokoelma, pelkästään taskukirjoja 500kpl tai yli

Muualla ei olla läheskään niin isoja Ankka-faneja kuin Suomessa. Joten voi hyvinkin olla ettei kaikkia etsimiänne teoksia ylipäänsä löydy englanniksi! Ja ei ihme jos poika moittii että ostat vääriä kirjoja, jos hän kerää carl barksia ja sinä tuot don rosaa :D vai menikö se toisin päin..?

Yhteistyössä