Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 15:02 vieras kirjoitti:Moi!
Haluaisin kertoa oman kokemukseni ehkäisykapselista. Ensimmäinen laitettiin vuonna 2000 ja vaihdettiin kolmen vuoden päästä uuteen.
Noh, jo ensimmäinenkin kapseli aiheutti sen, että menkkoja ei tullut. Ihanaa sinänsä, mutta en tämän vuoksi osannut epäillä raskautta. Eli toinen kapseli siis "petti". Tulin raskaaksi ja meillä on nyt aivan ihana tyttö. Olin jo melko pitkällä raskaudessani. Mitään muita oireita ei ollut. Omalla kohdalla vahinko oli siis kuitenkin ihan tervetullut. Emme olleet ajatelleet perheenlisäystä vielä tuolloin, mutta kun kuulimme vauvan tulosta, olimme aivan innoissamme!
Haluan vielä lisätä, että kapselia ei löydetty jälkikäteen mistään. Minua ei kuitenkaan kuvattu ja kapselin vaeltaminenhan on ilmeisesti mahdollista. Näin sanoi ainakin lääkäri. Ensimmäisenähän tuli mieleen mahtoiko lääkäri uutta kapselia edes laittaa...
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 08:15 lilli kirjoitti:Kiitos vastauksista molemmille!
Taidan sitä kokeilla. Pillereillä ja renkaalla olen raskaaksi tullut,josko kapseli olisi luotettavampi![]()
lilli,kohta neljän lapsosen äiti