Kantsisko viel lähtee baariin?

vieras
No nythän sitä vasta kannattaakin lähteä, eikä aikaisemmin :) Ja voi sielä olla kivaa, jos otat siltä kantilta! Tapaat tuttuja jne. Mene vaan ja pidä hauskaa! Niin minäkin.... :-D
 
Tähän aikaan vasta kannattaa lähteä. Jollei halua päiväkännejä, jolloinka on tähän aikaan jo kotona.
Mitä tulee äitien baarireissuihin, eikös ap todennut olevansa selvinpäin, autolla, mitä ongelmaa tässä nyt on?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei tulis kyllä mieleenkään äitinä lähteä melkein joka vkonloppu baariin. Menkää elämässä eteenpäin!
Miksi ihmeessä ei, eikö äidit saa käydä tanssimassa ja vielä selvinpäin! :eek:
saa toki, eikai sitä kukaan kiellä, mutta miksi sinne täytyy ryysiä joka vkonloppu?? Minkäikäinen lapsi sulla on?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
No en kyllä joka viikonloppu käy ja mitäpä sitten vaikka kävisinkin?
Harmittaako kun et itse pääse?
Erikoinen elämänkatosmus ja aika erilainen kuin mulla. Ei harmita ei, voisin mennä kyllä jos sattuis huvittamaan, mutta mulla on jäjestys elämässä sellanen että oon menny ja liehunu ja sitte tehny lapset :D sääliksi käy tuollaisia. Kohta takuulla kirjoittelet miten voi voi kun ero tuli jne. just tuollasia on täällä 13 tusinassa - palstamammoja.
 
vieras
Oliko toissa viikonloppuna kun kirjoittelit pitkän ketjun että hih hih kun tässä känässä ja kuvia et mitä päälle baariin. Sitte seuraavana olit taas ryykäämässä baariin ja tänne aiheesta naputtelit ja nyt taas niin tuota oikeesti sun mies hoitaa vauvaa ja sinä liehut kylillä? Ihan sama mulle, mut eikö sulla ole aika pieni lapsi tai vauvahan se vielä taisi olla? Ni aika usein juhlit juu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
No en kyllä joka viikonloppu käy ja mitäpä sitten vaikka kävisinkin?
Harmittaako kun et itse pääse?
Erikoinen elämänkatosmus ja aika erilainen kuin mulla. Ei harmita ei, voisin mennä kyllä jos sattuis huvittamaan, mutta mulla on jäjestys elämässä sellanen että oon menny ja liehunu ja sitte tehny lapset :D sääliksi käy tuollaisia. Kohta takuulla kirjoittelet miten voi voi kun ero tuli jne. just tuollasia on täällä 13 tusinassa - palstamammoja.
juuri näin!!
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko toissa viikonloppuna kun kirjoittelit pitkän ketjun että hih hih kun tässä känässä ja kuvia et mitä päälle baariin. Sitte seuraavana olit taas ryykäämässä baariin ja tänne aiheesta naputtelit ja nyt taas niin tuota oikeesti sun mies hoitaa vauvaa ja sinä liehut kylillä? Ihan sama mulle, mut eikö sulla ole aika pieni lapsi tai vauvahan se vielä taisi olla? Ni aika usein juhlit juu.
Äläs nyt, pitäähän nuoren äidin käydä markkina-arvoaan testaamassa muksunkin saamisen jälkeen.
 

Yhteistyössä