Kansalaisaloite.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Käykää työttömät allekirjoittamassa kansalaisaloite, työttömien aktiivimallia vastaan. Näytetään, että kansalaisillakin on voimaa, hallituksen kyykytyspolitiikkaa vastaan. Kansalaisaloite. fi /kumotaan HE 124/2017vp.

Sori, mutta ei onnistu. Perseet on jatkossa nostettava sohvilta, mikäli mielii massia yhteiskunnalta saada.

Kattoon räkimistä saa vapaasti jatkaa, mutta siitä ei jatkossa makseta. Ulinat ja typerät kansalaisaloitteet eivät auta, koska tällä yhteiskunnalla ei ole enää varaa kustantaa turvaverkoissa öllöttelyä tässä mittakaavassa. Työttömyydestä on tullut monille jo elintapa ja -keino. Se loppuu. Nyt.

Mulle nyt on ihan se ja sama menetänkö 30 euroa muutaman kuukauden ajalta. Jatkan kattoon äkimistä ja sohvalla makaamista ja haistatan sillä pitkät aktiivimallille. Ei mun talous ja elämä siihen kaadu

Mulle nyt on ihan se ja sama menetänkö 30 euroa muutaman kuukauden ajalta. Jatkan kattoon äkimistä ja sohvalla makaamista ja haistatan sillä pitkät aktiivimallille. Ei mun talous ja elämä siihen kaadu
Tämä kolmenkympin keppi on vasta vaihe 1, kai sinä sen käsität? Ei tätä järjestelmää voi kertarysäyksellä muuttaa.

Siinä vaiheessa kun siirrytään malliin, jossa latiakaan ei tilille tule ilman aktiivisuusnäytyöä, niin alkaa sinuakin kiinnostaa.

Yhteistyössä