Kannustalon asukkaat!

Mummy Sunshine

Aktiivinen jäsen
19.07.2005
1 497
0
36
Vaikka miten yritän selailla yhden jos toisenkin talofirman esitteitä, päädyn aina Kannustaloon. Tai Teri-taloon.
Paljonko olette köyhtyneet, että olette päässeet asumaan Kannustaloon? Tai Teri-taloon?
Millainen talo? Paljonko omaa työtä? Paljonko kirvesmiehille maksoitte?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 14:35 Mindre kirjoitti:
Vaikka miten yritän selailla yhden jos toisenkin talofirman esitteitä, päädyn aina Kannustaloon. Tai Teri-taloon.
Paljonko olette köyhtyneet, että olette päässeet asumaan Kannustaloon? Tai Teri-taloon?
Moi!

Mulla oli aikanaan sama tilanne, paitsi että katsoin oikeastaan Kannustalon esitteitä.Tarjous kyllä pyydettiin teriltä mutta oli kalliimpi. Minusta vaan kannustalot on kaikkein kauneimpia taloja (niin varmaan kaikki ajattelee omasta talostaan).

Me vasta rakennetaan (Rauhala) joten en osaa sanoa paljon lopullinen "hinta" talolle on.Mutta sen voin jo nyt sanoa että talolle (siis pelkälle talolle) tulee hintaa päälle 200.000?.Meillä ei ole kirvesmiehiä, vaan mies tekee itse töidän ohella. Teemme myös itse (tai suvusta siis löytyy)sähkö- ja lvityöt joten siinä tulee jonkun verran säästöä, tovottavasti.

Kysele vaan jos haluat jotain tietää.Paremmin osaavat varmaan vastata ne joilla jo valmis talo

Kiitos vastauksesta!
Minkä kokoinen talo teille tulee? Onko Kannustalot sitten niin paljon kalliimpia kuin muut, jos omalla työlläkin hinnaksi tulee yli 200 000? Vai onko teillä tosi kalliita materiaaleja esim. sisätöissä?
Saako kysyä paketin hintaa?

Tuttavaperhe rakentanut Rauhalan. Alakerta on kokonaan valmiina, yläkerran tekevät joskus myöhemmin. Ottivat tehtaalta rungonpystytyksen. Lisäksi muuraus ja lvis-työt teetetty. Ihan kaiken muun ovat tehneet itse. Ei mitään erityistä vaan tavallisia sisustusvalintoja: maalatut seinät (kylppäri laatoitettu), lautalattia, Petralta keittiö. Reilusti päällee 200k? on palanut rahaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 08:14 Mindre kirjoitti:
Kiitos vastauksesta!
Minkä kokoinen talo teille tulee? Onko Kannustalot sitten niin paljon kalliimpia kuin muut, jos omalla työlläkin hinnaksi tulee yli 200 000? Vai onko teillä tosi kalliita materiaaleja esim. sisätöissä?
Saako kysyä paketin hintaa?

Huoneistoala on 194m2 ja kerrosala muistaakseni jotain 230m2.Meidän paketin hinnaksi tuli 113.000? joka oli pisimmälle viedyllä pystytyksellä mitä Kannustaloilta saa (avaimet käteenkin käsittääkseni saa).Meille tuli tuo takaterassi ja sitten otettiin lämmin kuisti jota "messurauhalassa" ei siis ole ja jotain muitakin juttuja muuteltiin.

Onhan tuo kalliimpi rakentaa kuin esim.Omatalo jonka paketin voi saa jollain 40.000?, käsittääkseni.Meidän naapurit rakensivat omatalon ja muistaakseni heidän paketti maksoi jotain tuota luokkaa.Toki on pienempi, varmaan asuinneliöitä jotain 140m2.

Kallishan tuo rauhala on, mutta jos saman kokoluokan taloa etsii vaikka Jukalta tai Kastellista niin en usko että ihan hirveästi maksaa enempää.Just oli Jukkatalon esite yhden lehden välissä jossa mainostettiin samanlaisella pystytyksellä kuin meillä jukkataloa jonka huoneistoala oli 170m2, niin paketille tuli hintaa jotain 98.000?

\

Onko sinulla sähköpostiosoitetta voisin laittaa privaattimeiliä? JOs haluat tietää lisää.meillä on myös oma blogi neitssä rakennusprojektista mutta se on suojattu salasanalla joten saisit samalla sinne tunnukset jos vain haluat.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 13:18 Unohtui vielä kirjoitti:
\

Onko sinulla sähköpostiosoitetta voisin laittaa privaattimeiliä? JOs haluat tietää lisää.meillä on myös oma blogi neitssä rakennusprojektista mutta se on suojattu salasanalla joten saisit samalla sinne tunnukset jos vain haluat.

Oletko rekisteröitynyt? Silleenhän saa privaattiviestit kulkemaan. Mulla on s-postiosoite omalla nimellä niin en viitsis sitä laittaa tähän.
Kiva olis tietysti kuulla lisää.

Muuten joo, mutta ei ole hyväksynyt mun kirjautumista..Ensin hyväksy ja nyt ei sitten jostain syystä toimi.Yritin uudelleenkin ja ilmoitti että rekisteröitymisessä virhe mutta mikään kenttä ei kuitenkaan ollut punaisella mikä olisi ollut merkki virheestä. Ei oikein toimi tuo kirjautumishopmma, ainakaan mun kohdalla ja aikaa ei ole kauheasti siihen "uhrata"..Harmi.