R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ne mitä mä oon ostantu ollelut noin 6e kilo ja naudan jauheliha noin 5-6 e kilo. Lohi on maukkaampaa kuin jauheliha ja PLAJON terveellisempääkinPaljonko sianliha maksaa?
Eiko sialla ja naudalla sit oo paata ja sisalmyksia?kirjolohen hinnassa on iso ero bruttohinnan ja nettohinnan välillä
kun ostaa kalan 5 bruttohinnalla ja leikkoo siitä pään, pyrstön, selkäruodon ja nahkan veks niin ollaan ainakin kympin nettohinnassa
päästä ja pystöstä voi keittää hyväaä kalallinetä. Kun tekee uunikala, hukkaa tule vähemmän. Mä en osta esim sianlihaa valmiiiksi pilkottuna van jokun "Möhkäleen" l se on halvempaa.kirjolohen hinnassa on iso ero bruttohinnan ja nettohinnan välillä
kun ostaa kalan 5 bruttohinnalla ja leikkoo siitä pään, pyrstön, selkäruodon ja nahkan veks niin ollaan ainakin kympin nettohinnassa
kirjolohen hinnassa on iso ero bruttohinnan ja nettohinnan välillä
Pää, pyrstö ja ruodot laitetaan kattilaan juuresten, sipulin, mausteiden kera ja keitetään kalaliemeksi eli ei nekään hukkaan mene.kirjolohen hinnassa on iso ero bruttohinnan ja nettohinnan välillä
Eiko sialla ja naudalla sit oo paata ja sisalmyksia?
Joo Keittis, sano sina nuille kun tiedat asiat paremmin.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25780454:Pää, pyrstö ja ruodot laitetaan kattilaan juuresten, sipulin, mausteiden kera ja keitetään kalaliemeksi eli ei nekään hukkaan mene.
napapiirillä on lohenkalastuspaikka joten napapiirin lohia nämä ovat. itsekin olen kyseiseeä paikassa käynyt kesällä kalassaLohet eivät asu napapiirillä.
Ruutiukko ostaa lehmat ja siat pikkupalasina. Duh!
Ei ne taida kyllä siellä muuten kuin näitä onkikaloja siellä pitää. Ei sieltä myyntiin riittäne. Siellä myytävät savustetutkin kalat on ihan muualta peräisin, näin kertoivat kun kysyimme.napapiirillä on lohenkalastuspaikka joten napapiirin lohia nämä ovat. itsekin olen kyseiseeä paikassa käynyt kesällä kalassa
ne mitä mä oon ostantu ollelut noin 6e kilo ja naudan jauheliha noin 5-6 e kilo. Lohi on maukkaampaa kuin jauheliha ja PLAJON terveellisempääkin
kokonaista lohta. Minusa se kokonainen on parempaa.Oliko lohi kokonainen vai file?
napapiirillä on lohenkalastuspaikka joten napapiirin lohia nämä ovat. itsekin olen kyseiseeä paikassa käynyt kesällä kalassa
napapiirillä on lohenkalastuspaikka joten napapiirin lohia nämä ovat. itsekin olen kyseiseeä paikassa käynyt kesällä kalassa
kokonaista lohta. Minusa se kokonainen on parempaa.