Kannattaako ostaa Digi-tv vai uusi telkkari+boksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Otsikossa kysymys ja mielipiteitä otetaan vastaan.Meillä ei siis ole vielä boksia ja uuden telkkarin osto kuitenkin edessä ja mietin itse lähinnä että kannattaako ostaa se digi-tv missä jo valmiina boksi vai telkkari ja boksi?Miten teillä muilla on.Me joudutaan joka tapauksessa ostamaan uusi telkkari tuon vanhan tilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
http://tuotteet.expert.fi/product.php?id=1416

Tämmöstä meillä haaveillaan. Olis kaikki samassa paketissa =)

No on ainakin iso =) meille riittää pienempikin ja halvempi versio :whistle: Tila mihin tuo tulee niin vaatii max 32 telkkarin meillä.Mut onhan tuo hieno.Meillä on kaveri jolla on joku 70 tuumainen ruutu ja voi elämä kun istuisi elokuvissa kun sitä katsoo.

Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Mitäs sitten jos se digi menee tuosta telkusta rikki niin saa koko telkakrin sinne raahata.Boksi olisi helpompi kuljettaa.

Tai jos telkkari hajoaa niin raahaat sen telkkarin kuitenkin.
Ei sitä noin voi ajatella :D

Mä aina mietin kaikkea tuollaistakin,kun mun tuurilla se olen minä joka sen saan korjaajalle sitten viedä. :whistle:

Miten suunnittelette muutella? Yhdistelmä versioita antenni ja kaapeliverkkoihin ei taida olla hirmusti tarjolla ja seuraavassa asunnossa voi ollakin sitten se toinen vaihtoehto, jolloin pelkkä digiboxi on helpompi laittaa vaihtoon. Digiboxin voi hankkia tallentavana versiona, tuommoiseen usemman sadan kiintolevyiseen menee ihan mukavasti tavaraa. Molemmissa on omat hyvät puolensa.

Boksi ja telkkari kannattaa ostaa erikseen koska yleensä nuo kaikki yhdistelmät on tosi huonoja. Ja joihinkin digitelevisioihin joutuu ostamaan sen kortinlukijan erikseen (maksaa yli 50 ekee) jos haluaa jonkun maksullisen kanavapaketin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten suunnittelette muutella? Yhdistelmä versioita antenni ja kaapeliverkkoihin ei taida olla hirmusti tarjolla ja seuraavassa asunnossa voi ollakin sitten se toinen vaihtoehto, jolloin pelkkä digiboxi on helpompi laittaa vaihtoon. Digiboxin voi hankkia tallentavana versiona, tuommoiseen usemman sadan kiintolevyiseen menee ihan mukavasti tavaraa. Molemmissa on omat hyvät puolensa.

Meillä todennäkösietsi tämä asunto on se missä tullaan asumaan kun vasta ollaan muutettu joten ei olla ainakaan 15v muuttamassa,tai msitä sen tietää.Siksi otankin kaikkea mielipiteitä vastaan kun en tiedä mikä on parempi vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Boksi ja telkkari kannattaa ostaa erikseen koska yleensä nuo kaikki yhdistelmät on tosi huonoja. Ja joihinkin digitelevisioihin joutuu ostamaan sen kortinlukijan erikseen (maksaa yli 50 ekee) jos haluaa jonkun maksullisen kanavapaketin.

niinhän boksiinkin joutuu ostaan erikseen... MUTTA, yhdistelmä on huono, molemmat erikseen. nykyään on noissa telkkareissa vielä niin paljon vikoja, niinkuin boxeissakin... =)

Alkuperäinen kirjoittaja anna:

niinhän boksiinkin joutuu ostaan erikseen... MUTTA, yhdistelmä on huono, molemmat erikseen. nykyään on noissa telkkareissa vielä niin paljon vikoja, niinkuin boxeissakin... =)

Siis en tarkottanut sitä korttia vaan sitä lukijaa mikä on ainakin meidän boksissa valmiiksi mutta jos haluais siihen toisen kortin niin sit pitäs siihen ostaa
toinen sellainen. En nyt osaa sitä järkevästi selittää mut mun porukat joutu sen ostamaan kun ostivat hienon digitelkkarin ja myyjä ei sitä ollut sanonut ettei siihen sitä korttia noin vaan laitetakaan. Olipas sekava sepustus:)

Alkuperäinen kirjoittaja anna:

Siis en tarkottanut sitä korttia vaan sitä lukijaa mikä on ainakin meidän boksissa valmiiksi mutta jos haluais siihen toisen kortin niin sit pitäs siihen ostaa
toinen sellainen. En nyt osaa sitä järkevästi selittää mut mun porukat joutu sen ostamaan kun ostivat hienon digitelkkarin ja myyjä ei sitä ollut sanonut ettei siihen sitä korttia noin vaan laitetakaan. Olipas sekava sepustus:)

Se on se moduuli mihin kortti laitettaan ja se koko homma telkkariin.

Meillä Finluxin digiTV hajos ja vietiin korjaamolle niin tv:n sai korjattua täällä mutta digiboxin korjaus olis onnistunut vain Ruotsissa ja olis maksanut maltaita. Joten ostettiin erikseen uusi boxi, tuli halvemmaksi.

Mä ostaisin erikseen....

Yhteistyössä