[QUOTE="Maija";28482678]Ollaan siis netissä tavattu. Ei missään deittipalstalla, vaan harrastusaiheisen sivuston kautta. Ollaan nyt sitten facebookissa juteltu jonkun verran. Ei olla facebookissa kavereita, mutta viestiboksissa juteltu. Vaikuttaa ihan mukavalta. Meillä on ensi viikolla työjuttuja samassa kaupungissa (ei muutenkaan kovin kaukana tosistamme asuta) ja ehdotteli, että jos käytäisiin kahvilla. Mies on siis sinkku.
Mä selasin eilen huvikseni deittipalstaa ja löysin miehen profiilin sieltä. Ei siinä siis mitään. On mullakin välillä ollut profiili jossakin. Profiilin perusteella mies on kuitenkin todella ulkonäkökeskeinen. Etsii kaunista ja söpöä naista, erityiset kiinnostuksen kohteet on lueteltu harrastuksia ja sitten kauniit naiset yms..
Rivien välistä myös tajusin keskusteluidemme perusteella, että arvostaa erityisen paljon kaunista vartaloa yms..
No mulla on tosi rankka syömishäiriötausta. Mulla on itsetunto aika heikko. Nyt aikuisena olen kohtalaisen tasapainoinen ihminen, mutta ulkonäkö on edelleen mulle äärettömän arka asia.
Mua saa huoritella ja haukkua niin paljon, kuin lystää ja osaan antaa mennä ohi korvien, mutta ulkonäöstäni en kestä mitään kritiikkiä.
Mä tiedän, että mulla on läpi elämäni riski sairastua uudelleen.
Mä olen aika nätti, mutta en nyt mikään maailmanluokan kaunotar. Mulla on myös ylipainoa. Olen urheilullinenkin, joten ihan kiinteä, hoikka vyötärö, mutta jalat paksut yms. Ruumiinrakenteeltanikin olen sellainen iso/kookas, vaikka ihan normaalipituinen. En siis mikään läski ja bmi on selvästi alle 30, mutta selvästi yli 25.
Jos tapaan miehen ja se tapaaminen kestää alle tunnin, niin tiedän heti, että en säväyttänyt miestä ja uskon, että se johtuu täysin ulkonäöstäni. Olen kuitenkin ihan mukava ja herttainen, joten en usko todellakaan, että persoonani tökkisi.
Jos mies ei myöskään tapaamisen jälkeen enää pitäisi yhteyttä tai yhteydenpidosta voi selvästi päätellä "evvk", niin ajattelisin sen johtuvan ulkonäötäni. mistä se kai sitten johtuisikin..
En tiedä kestäisinkö sitä, jos kaikki ei menisikään ns. nappiin. Jos voisin todeta, että ulkonäöstäni jäi jotakin uupumaan, voisin oikeasti "romahtaa" ja pelkään, että lopetan taas syömisen, oksentelen yms..
Eli jätänkö tapaamisen vaan suosiolla väliin ja kasaan itseäni vielä kuukausia, vuosia...[/QUOTE]
siis vaikka miehelle on tärkeämpää esteettiset asiat niin silti se on kemiaa se rakastuminen ja hullaantuminen..se joko tapahtuu tai ei!
minusta et ole tarpeeksi terve yhtään mihinkään suhteeseen, kannattaisko harkita psykoterapiaa? kuulostaa senverran älyttömältä jos ventovieras sais sut tuhoo itees