V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yhdessäoloon kuuluu myös kosketukset yms. Kun kaikki on etänä, niin voiko kutsua yhdessäolemiseksi? Mä ainakin kaipaan fyysisyyttä.Johan me ajoittain ollaankin![]()
Hyvää yötä sinulle.Tulipa surullinen olo. Parempi mennä nukkumaan, etten herää pandana.
Kyllä me nähtiin eilen ihan irl.Yhdessäoloon kuuluu myös kosketukset yms. Kun kaikki on etänä, niin voiko kutsua yhdessäolemiseksi? Mä ainakin kaipaan fyysisyyttä.
Mistä sinulla johtuu heikkous ratkoa omia ongelmiasi? Et miksi itsen kimppuun ei käy. Ootko ees koittanut treenaa omien ongelmiesi ratkaisuja ja millaisiin päätelmiin oot tullut? Itelkin on ongelmia joita en oo ratkonut tai tavallaan ja tavallaan en ku onko sulla ongelmia et tulee kehäpäätelmiä? Tai löydät ratkaisun mut se ei jää pysyväiseksi sun toiminnossa et siitä ei tule kiinto kohtaa jota kohti mennä et tekeekin sille asialle jotain. Eli pitäiskö sulla olla hyvä kumppani joka myös osaa vain ratkoa muiden ongelmia ni se ratkoo sun ongelmia ja jos mies on myös huono ratkomaan omia obgelmia ni sä sit autat ratkoon niitä? Millainen on sinun viimeinen ongelma jonka sait ratkottua olkoot pieni tai suuri ongelma mut jos se vaivaa päätä nih onhan siitä ehkä hyvä puhua vai miten nyt kukin ongelmia ratkoo missö miljöössä sun ongelman ratkaisu kyky syntyy vai onko sillä väliä. Viekö sinulla muiden ongelmien ratkominen aikaa paljon aivoistasi et jos koittaisit enempi pureutuu niihin omiin ongelmiin ja jätät muiden ongelmien ratkomisen vähemmälle. Kirjoitat vaik päiväkirjaa ajatuksistasi ja ongelmistasi ja miettisit niitä? Vai tykkäätkö kirjoittamisesta edes? Ite vois kokeilla alkaa treenaa tota kirjoittamista. Ja onhan se jumissa olo raskastakin pääkopalle ja voi just kuluttaa aivojakin ja minä aivojen rapoeuma tunnetaan kansakielellä?yks ongelma kerrallaan ja siihen fokus. Mitenhän itse muistaisin tämän. Ei ooo kikkaa tullut onnistua sitä on jotenkin liian lepsu itseään kohtaa tai se ei vaan jää pysyväksi se tila se muutos et aivot ei kiertäis vuodesta toiseen samaa rataa. Tänään oon taas luuhannut likaa netissäEn osaa sanoa, oon aina ollu loistava ratkomaan kaikkien muiden asioita mutten omiani.
Ohi. Mä olin koko päivän kotona, enkä nähnyt ketään.Kyllä me nähtiin eilen ihan irl.![]()
Hei miten ratkoisit tän mun ongelman. Mut en löydä kuulakärki kynää mistään ja mul on yks täällä jossain ellei vahingossa ole mennyt roskiin en viittis pihistää veikkauksen kynään ja nyt ei oo varaa kynään? Ni mistä kynä? Vai odotanko vaan ensviikkoa ja sit ostan sen? Mut mitä jos nyt tekisi mieli kirjoittaa ni mitä teen jos se ei ole sama asia kuin kirjoittaa päivökirjamerkintä omaan kalenterin taulukkoon? Ja jos olette joskus kirjoittaneet ni kumpi parempi paperille vai älylaitteisiin omaan päiväkirjaan? Itse en ole pitkään aikaan kirjoittanut paperille ootko sä millon viimeks kirjoittanut paperille verokortteja ei lasketa kirjoituksiksi.En osaa sanoa, oon aina ollu loistava ratkomaan kaikkien muiden asioita mutten omiani.
Se on varmaan se kun tunnepuoli sekottuu tiedon kanssa. Eli periaatteessa tietää miten kannattais toimia mut sit se ei jostain syystä vaan resonoi tai ei jotenkin vaan sovi.Mistä sinulla johtuu heikkous ratkoa omia ongelmiasi? Et miksi itsen kimppuun ei käy. Ootko ees koittanut treenaa omien ongelmiesi ratkaisuja ja millaisiin päätelmiin oot tullut? Itelkin on ongelmia joita en oo ratkonut tai tavallaan ja tavallaan en ku onko sulla ongelmia et tulee kehäpäätelmiä? Tai löydät ratkaisun mut se ei jää pysyväiseksi sun toiminnossa et siitä ei tule kiinto kohtaa jota kohti mennä et tekeekin sille asialle jotain. Eli pitäiskö sulla olla hyvä kumppani joka myös osaa vain ratkoa muiden ongelmia ni se ratkoo sun ongelmia ja jos mies on myös huono ratkomaan omia obgelmia ni sä sit autat ratkoon niitä? Millainen on sinun viimeinen ongelma jonka sait ratkottua olkoot pieni tai suuri ongelma mut jos se vaivaa päätä nih onhan siitä ehkä hyvä puhua vai miten nyt kukin ongelmia ratkoo missö miljöössä sun ongelman ratkaisu kyky syntyy vai onko sillä väliä. Viekö sinulla muiden ongelmien ratkominen aikaa paljon aivoistasi et jos koittaisit enempi pureutuu niihin omiin ongelmiin ja jätät muiden ongelmien ratkomisen vähemmälle. Kirjoitat vaik päiväkirjaa ajatuksistasi ja ongelmistasi ja miettisit niitä? Vai tykkäätkö kirjoittamisesta edes? Ite vois kokeilla alkaa treenaa tota kirjoittamista. Ja onhan se jumissa olo raskastakin pääkopalle ja voi just kuluttaa aivojakin ja minä aivojen rapoeuma tunnetaan kansakielellä?yks ongelma kerrallaan ja siihen fokus. Mitenhän itse muistaisin tämän. Ei ooo kikkaa tullut onnistua sitä on jotenkin liian lepsu itseään kohtaa tai se ei vaan jää pysyväksi se tila se muutos et aivot ei kiertäis vuodesta toiseen samaa rataa. Tänään oon taas luuhannut likaa netissä
Hei miten ratkoisit tän mun ongelman. Mut en löydä kuulakärki kynää mistään ja mul on yks täällä jossain ellei vahingossa ole mennyt roskiin en viittis pihistää veikkauksen kynään ja nyt ei oo varaa kynään? Ni mistä kynä? Vai odotanko vaan ensviikkoa ja sit ostan sen? Mut mitä jos nyt tekisi mieli kirjoittaa ni mitä teen jos se ei ole sama asia kuin kirjoittaa päivökirjamerkintä omaan kalenterin taulukkoon? Ja jos olette joskus kirjoittaneet ni kumpi parempi paperille vai älylaitteisiin omaan päiväkirjaan? Itse en ole pitkään aikaan kirjoittanut paperille ootko sä millon viimeks kirjoittanut paperille verokortteja ei lasketa kirjoituksiksi.
Mitä tarkoita tunnepuolen ja tiedon ristiriidalla? Onks sul ollut hetkiä kun ne on ollut yhtä ja mitä tuolloin olet kokenut? Mul ehkä ongelma et se katoaa mielestä ja mieli menee vanhaan kiivaasti ainakin joissakin osissa tietyissä asioissa isommin ja toisissa pienemmin. Sit välil just tietää kunnes se sotkeentuu oman mielen kiemuroihin ja mieli ehkä etsii turvasatamaa helpoimmasta vaihtoehdosta ja sit aina vaan toistaa sitä ku aivot liikaa leppoistuu et löytää tasapainon et on sitä muutakin kuin se leppoistuminen. Mut siis aivoje. Ja sydämmen saumaton yhteistyökö? Mitä se sinulle toisi?Se on varmaan se kun tunnepuoli sekottuu tiedon kanssa. Eli periaatteessa tietää miten kannattais toimia mut sit se ei jostain syystä vaan resonoi tai ei jotenkin vaan sovi.
EVVK. Siksi.Mikset anna sun numeroa, jännitätkö mua vai pelkäätkö että kyselen asioita, en mä kysele
Sittenhän tää onkin selkeä juttu jos sua ei kiinnosta.EVVK. Siksi.
Minkä kyselyä hän saattaisi pelätä? -sivustaMikset anna sun numeroa, jännitätkö mua vai pelkäätkö että kyselen asioita, en mä kysele