Kannattaako mun tavata tätä miestä ollenkaan? Kertokaas nyt mielipiteenne..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
äitis kuulostaa kusipäältä :D anteeks ei sais nauraa, mut jotenki huvituin kun osaan jollain lailla samaistua tohon, itsellä samantapainen sukulaistäti jonka kommenteista olen kyllä jo ajat sitten lopettanut välittämästä...

Mäkin olen oppinut kyllä nyt aikuisena sen, että äitini ei ole ollut, eikä ole oikeassa. Hänellä on itsellään vielä huonompi itseluottamus ja kärsii siitä varmasti. Tottakai silti äidin sanomiset aina kolahtaa.

Minusta kuulostaa siltä että kannattaa unohtaa suhde yhtään kenenkään mieheen, jos itsetuntosi on noin pohjalukemissa. Luulen, että se paistaa sinusta tavatessanne läpi ja mies tuskin on kovinkaan kiinnostunut tapaamaan uudemman kerran.

Niin se vaan valitettavasti menee, että sellaiset ihmiset, jotka ovat sinut itsensä kanssa, ovat suosittuja, vaikkeivat mitään erityisen kauniita tai komeita olisikaan. Terve itsetunto näkyy ulospäin.

Hoida itsesi kuntoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin se on;28483963:
Minusta kuulostaa siltä että kannattaa unohtaa suhde yhtään kenenkään mieheen, jos itsetuntosi on noin pohjalukemissa. Luulen, että se paistaa sinusta tavatessanne läpi ja mies tuskin on kovinkaan kiinnostunut tapaamaan uudemman kerran.

Niin se vaan valitettavasti menee, että sellaiset ihmiset, jotka ovat sinut itsensä kanssa, ovat suosittuja, vaikkeivat mitään erityisen kauniita tai komeita olisikaan. Terve itsetunto näkyy ulospäin.

Hoida itsesi kuntoon.

Luetko näitä saamiasi vastauksia ollenkaan, ap? Tunnut vain jankkaavan itsestäsi, ajatuksesi pyörivät vain itsesi ympärillä. Siksi juuri ei suhdekaan voi onnistua. Peilaat koko ajan tilanteita itseesi, etkä ole kykeneväinen rakastamaan. Usko jo, että joudut hoitamaan itsesi kuntoon ensin. Karua, mutta totta. Ja unohda mitä äitisi on sanonut, ole aikuinen ihminen, ota vastuuta omasta itsetunnostasi ja terveydestäsi ja päätä että haluat parantua. Sulla on vielä hurjasti kasvunvaraa, nyt näytät vaan vellovan vanhassa ja jumitat vanhoja ajatusmalleja itsestäsi. Hoida itsesi kuntoon fyysisesti ja psyykkisesti, niin sinulle tulee parempi olo. Vain itseään rakastava ihminen kykenee aidosti rakastamaan muita. Nyt olet liian tarvitseva, ja riippuvainen muiden huomiosta. Et voi vetää puoleesi kuin huonoja miehiä, jotka tod.näk.käyttäisivät tarvitsevuuttasi vain hyväkseen.

[QUOTE="Maija";28482678]Ollaan siis netissä tavattu. Ei missään deittipalstalla, vaan harrastusaiheisen sivuston kautta. Ollaan nyt sitten facebookissa juteltu jonkun verran. Ei olla facebookissa kavereita, mutta viestiboksissa juteltu. Vaikuttaa ihan mukavalta. Meillä on ensi viikolla työjuttuja samassa kaupungissa (ei muutenkaan kovin kaukana tosistamme asuta) ja ehdotteli, että jos käytäisiin kahvilla. Mies on siis sinkku.

Mä selasin eilen huvikseni deittipalstaa ja löysin miehen profiilin sieltä. Ei siinä siis mitään. On mullakin välillä ollut profiili jossakin. Profiilin perusteella mies on kuitenkin todella ulkonäkökeskeinen. Etsii kaunista ja söpöä naista, erityiset kiinnostuksen kohteet on lueteltu harrastuksia ja sitten kauniit naiset yms..

Rivien välistä myös tajusin keskusteluidemme perusteella, että arvostaa erityisen paljon kaunista vartaloa yms..

No mulla on tosi rankka syömishäiriötausta. Mulla on itsetunto aika heikko. Nyt aikuisena olen kohtalaisen tasapainoinen ihminen, mutta ulkonäkö on edelleen mulle äärettömän arka asia.
Mua saa huoritella ja haukkua niin paljon, kuin lystää ja osaan antaa mennä ohi korvien, mutta ulkonäöstäni en kestä mitään kritiikkiä.
Mä tiedän, että mulla on läpi elämäni riski sairastua uudelleen.

Mä olen aika nätti, mutta en nyt mikään maailmanluokan kaunotar. Mulla on myös ylipainoa. Olen urheilullinenkin, joten ihan kiinteä, hoikka vyötärö, mutta jalat paksut yms. Ruumiinrakenteeltanikin olen sellainen iso/kookas, vaikka ihan normaalipituinen. En siis mikään läski ja bmi on selvästi alle 30, mutta selvästi yli 25.

Jos tapaan miehen ja se tapaaminen kestää alle tunnin, niin tiedän heti, että en säväyttänyt miestä ja uskon, että se johtuu täysin ulkonäöstäni. Olen kuitenkin ihan mukava ja herttainen, joten en usko todellakaan, että persoonani tökkisi.

Jos mies ei myöskään tapaamisen jälkeen enää pitäisi yhteyttä tai yhteydenpidosta voi selvästi päätellä "evvk", niin ajattelisin sen johtuvan ulkonäötäni. mistä se kai sitten johtuisikin..

En tiedä kestäisinkö sitä, jos kaikki ei menisikään ns. nappiin. Jos voisin todeta, että ulkonäöstäni jäi jotakin uupumaan, voisin oikeasti "romahtaa" ja pelkään, että lopetan taas syömisen, oksentelen yms..

Eli jätänkö tapaamisen vaan suosiolla väliin ja kasaan itseäni vielä kuukausia, vuosia...[/QUOTE]

siis vaikka miehelle on tärkeämpää esteettiset asiat niin silti se on kemiaa se rakastuminen ja hullaantuminen..se joko tapahtuu tai ei!

minusta et ole tarpeeksi terve yhtään mihinkään suhteeseen, kannattaisko harkita psykoterapiaa? kuulostaa senverran älyttömältä jos ventovieras sais sut tuhoo itees

No kaikillahan on unelmat ja "vaatimukset", mutta todellisuudessa niillä ei ole mitään tekemistä, sen kanssa kehen rakastuu. Kahta miestä elämässäni rakastan, eikä kumpikaan vastaa, sitä miten olisin kuvaillut ihanne miestäni. Kaiken lisäksi he ovat muutenkin täysin erillaisia ulkonäköä myöten. Eli ei kannata ottaa sitä deitti ilmoitusta niin vakavasti. Tottakai tullaisissa ilmoituksissa karsitaan kaikki ominaisuudet, kun vastaaja voi olla kuka, vaan.
Sinä olet kuitenkin oikea ihminen, joka on olemassa ja hän haluaa sinut tavata, eli se on jo plussaa...

[QUOTE="Maija";28482721]On joo. Facebookin profiilikuva on kyllä uusi ja muokkaamaton kuva minusta, muttan poikkeuksellisen onnistunut ja näytän siinä kuvassa oikeasti älyttömän kauniilta, livenä en ole läheskään niin nätti.
Lisäksi julkisesti näkyy yksi ystäväni ottama pikkujoulukuva, joka myös poikkeuksellisen onnistunut otos, eikä ihan vastaa todellisuutta.[/QUOTE]

Juuri täsä syystä naisten kannattais mielummin laittaa itsestään facebookiin yms. mahdollisimman epäedustavia kuvia niiden tarkoin valittujen edustavien kuvien sijaan. Ajatelkaa nyt, onhan positiivinen yllätys aina parempi kuin pettyminen toisen todelliseen ulkonäköön. :)

No ehkä tuo tapaamasi mies ei ole kaikkein ihanteellisin mies sinulle. Mutta voihan olla, että olet osittain myös kuvitellut miehen "ulkonäkökeskeisyyden". Eräs tärkeä asia pisti silmään, et sinä hyvä ihminen koskaan parane jos annat äitisi vaikuttaa itseesi. Laita välit poikki tuollaiseen ihmiseen, joka on sairastuttanut sinut jo lapsena, eikä aiheuta sinulle kuin pahaa mieltä!

Yhteistyössä