M
mitä mieltä
Vieras
Tein sinkkuna maksulliselle treffipalstalle profiilin kuvatta. On kriteerit ja kaikki. Osa miehistä ottaa yhteyttä, vaikka ei kyllä täytä kriteereitäni. Ja niillä on sellaiset kriteerit, etten minä niitä täytä, esim. ikä. Ne siis dumppaan heti pois. Nyt on yksi mies alkanut kirjoitella. Vaikuttaa ihan täyspäiseltä kirjoitusten perusteella. Ei ole flirtti tai muu ällötys. Esiintyy ihan kuvankin kanssa ja kriteerit kohtaavat.
Mutta voiko tuolla oikeasti olla oikeita täyspäisiä ihmisiä?
En oo ikinä ennen ollu treffipalstalla eikä oo tullut tutkittua ilmiötä koskaa. Laitoin profiilin hetken mielijohteesta, kun mainospostina pukkas linkkiä.
Joku tapaaminen on siis kyllä toooosi kaukana enkä edes tiedä haluaako tämä tai haluanko itse tavata tai siis etenisikö edes sinne asti. Mutta noin niin kuin ylipäätään, mistä näissä nettitreffipalstoissa on kyse? Voisko joku valottaa etiketti, kuinka tuolla EI KANNATA toimia ja miten pitäisi? Kiitos!
Mutta voiko tuolla oikeasti olla oikeita täyspäisiä ihmisiä?
En oo ikinä ennen ollu treffipalstalla eikä oo tullut tutkittua ilmiötä koskaa. Laitoin profiilin hetken mielijohteesta, kun mainospostina pukkas linkkiä.
Joku tapaaminen on siis kyllä toooosi kaukana enkä edes tiedä haluaako tämä tai haluanko itse tavata tai siis etenisikö edes sinne asti. Mutta noin niin kuin ylipäätään, mistä näissä nettitreffipalstoissa on kyse? Voisko joku valottaa etiketti, kuinka tuolla EI KANNATA toimia ja miten pitäisi? Kiitos!