Uskaltaako treffipalstojen miesten kanssa oikeasti tavata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä mieltä

Vieras
Tein sinkkuna maksulliselle treffipalstalle profiilin kuvatta. On kriteerit ja kaikki. Osa miehistä ottaa yhteyttä, vaikka ei kyllä täytä kriteereitäni. Ja niillä on sellaiset kriteerit, etten minä niitä täytä, esim. ikä. Ne siis dumppaan heti pois. Nyt on yksi mies alkanut kirjoitella. Vaikuttaa ihan täyspäiseltä kirjoitusten perusteella. Ei ole flirtti tai muu ällötys. Esiintyy ihan kuvankin kanssa ja kriteerit kohtaavat.

Mutta voiko tuolla oikeasti olla oikeita täyspäisiä ihmisiä?

En oo ikinä ennen ollu treffipalstalla eikä oo tullut tutkittua ilmiötä koskaa. Laitoin profiilin hetken mielijohteesta, kun mainospostina pukkas linkkiä.

Joku tapaaminen on siis kyllä toooosi kaukana enkä edes tiedä haluaako tämä tai haluanko itse tavata tai siis etenisikö edes sinne asti. Mutta noin niin kuin ylipäätään, mistä näissä nettitreffipalstoissa on kyse? Voisko joku valottaa etiketti, kuinka tuolla EI KANNATA toimia ja miten pitäisi? Kiitos!

No ainoa minkä mä oon huomannut on et 1)kuva vaaditaan HETI (mielellään pitäisi olla jo profiilissa) ja 2)tapaaminen vaaditaan HETI (mielellään ekan viestin jälkeen tunnin varoitusajalla). Sitten kun et jompaan kumpaan suostu, dumpataan HETI. Mä oon ehkä vaan turhan vanha noihin...

No katsoppa niitä, astrblade ja slada, jos nuo ei ole harmittomia niin ketkä sitten on. Tuskin tajuvatkaan mitä on tehdä pahaa toiselle, yksinkertaisia hissukoita ja hitaan oloisia kaveruksia.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Mä olen uskaltanut tavata kaksi,toinen ei pyytänyt kuvaa eikä silläkään ollut,no siinähän se selvis miksi sillä ei ollut kuvaa,paksu ja kömpelö mies mutta joka tekstin perusteella oli ihan fiksu,ja varmaan onkin mut ulkonäkö ei minua miellyttänyt.Kirjoteltiin aika paljon ennen tapaamista.

toisen kans kirjoteltiin aika pitkään,sit vaihettiin kuvat ja jatkettiin kirjottelua kunnes tavattiin,oli fiksu ja muutenkin mukava,tavattiin toisenkin kerran mutta sitten mun oli laitettava stoppi,ei sillä et se olis ollut kamala mut siksi et en sitten ollutkaan valmis uuteen suhteeseen.tuli jopa paha mieli kun mies olis halunnut edelleen tavata mutta minusta se ei olis ollut reilua sitä kohtaan,Nyt jos tavataan ni moikataan.
kauheesti en usko et sieltä voi elämänkumppania löytää mutta kyllä moni on kertonut et on löytänyt tai ainakin tietää jonkun joka on sitä kautta löytänyt jonkun.

vaikka en oikeen usko et sieltä voi löytää elämänkumppania niin valitettavasti se on vaan niin et se on niin nykypäivää et kaikki on netin kautta tapahtuvaa ja ei tälläset yli 30 vuotiaat oikeen taida muuallakaan toisiaan tavata. Tosin kyllä mä tosielämässä tuossa kesällä tapasin miehen ihan terassilla selvinpäin ja pieni kesäjuttu siitäkin tuli mutta ei sit sen kummempaa.

Minä en ainakaan uskalla tavata treffipalstojen naisia. Tiedä mitä sekopäitä ne on.
Jos olis pakko tavata, niin julkisella paikalla ja ottasin frendin tueksi, eihän niillä sivuilla ole kun sekopäät, friikit ja vanhat piiat.

Yhteistyössä