Kannattaako 170cm/77kg laihduttaa? Häviääkö muodot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdintaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laita kuva, se kertoo enemmän kuin nuo mitat

Kerromme sit et tartteeko laihduttaa vai ei. Lihava vaikkakin muodokas on edelleen lihava. Normaalivartaloinen muodokas on parempi

No et tietenkään laihduta vaan hankit muutaman kilon lisää ulkonäköäsi parantaaksesi ja saat kuusikymppisenä sydärin tai jonkun muun ylipainosta johtuvan vaivan.

Jessus! Järki hoi!

Olen siis 29-vuotias nainen. Terveystarkastuksessa terkka sanoi, että on hieman ylipainoa. No indeksin mukaan onkin, mutta mä olen aika aktiivinen liikkuja myös, että lihastakin on. Kolme kertaa viikossa 5 km lenkki ja päälle zumba ja pilates ja hyötyliikuntamatkat. En väitä etteikö rasvaakin vähäsen, mutta ei tosiaan niin paljon kuin monilla samanmittaisilla liikkumattomilla.

Otin tuon terkan sanomisen ikään kuin vihjeenä, että pari kiloa kannattaisi pudottaa painoa:/ Itse taas pelkään, että muodot häviävät. Mulla on ihanat d-kupin rinnat nyt ja pepussa muotoa, mutta jos laihdutan, niin pelkona, että musta tulee sellainen kuihtunut kasa, jota ei enää mieskään katsele:(

Mitä mieltä?

No aloitetaan nyt ensin tuosta boldaamastani kohdasta eli .jpg or stfu!

Tee kuten tykkää. Minulla samat mitat kuin sulla ja oon nyt 75 kiloa ja alkaa vyötärö pikku hiljaa tulla esiin. Eli laihtua kyllä haluan, mutta luisevuus tulee vastaan tuossa 62 kg:n kohdalla, eli 64 ois tavoite.

Ei hyvä luoja sentään! Siis tuohan riippuu TÄYSIN ihmisestä ja miten se tavara siihen rangan päälle on asettunut! Mitä luupäitä täällä taas palsta pullollaan. Pieni ylipaino ei todellakaan ole terveysriski, sen sijaan tämmösien puheiden jälkeen ei reilusti flädät jaksa ja viitsi edes yrittää. Moni tekisi mitä vaan ollakseen noissa mitoissa.

Onko tämä läski? http://www.mybodygallery.com/photos-18092-body-shape.htm#img

[QUOTE="vieras";27334259]Miten joku voi olla itsensä suhteen noin sokea? Noilla mitoilla sulla on taatusti sen lihaksen lisäksi ainakin 10kg läskiä ja läski ei oo ikinä kaunista.[/QUOTE]

Ja sä tiedät tämän faktaksi mistä?:D

Onhan se tietty kamalaa, että naisella on rinnat ja peppu eikä posket lommolla. Vai oletko vain kateellinen? Siltähän noin katkerat kommentit kuulostavat.

Minä olen 180cm ja 78kg, ja pudotettavaa silti olisi jokunen kilo jäljellä. Joten kyllä sanoisin ettei sinullekaan muutaman kilon pudotus huonoa tee tai saa näyttämään liian laihalta. On se kumma, kun pullukoiden mielestä ainoat vaihtoehdot ovat joko "naisellinen" pyöreys tai anorektinen lommoposkisuus, ihan kuin ei olisi olemassa välimallia näistä kahdesta.

Ap voi huoletta ottaa 20kg pois.

Tässä 170cm 56kg:
1284973932_2.jpg

http://www.mybodygallery.com/photos-18092-body-shape.htm#img

Vaikea noin verhotusta keskivartalosta on sanoa, mutta reisissä on ainakin selluliittia, eli vastaukseni on kyllä.

Kyllä sä ap taidat pulska olla. 5 km lenkit tai zumba eivät juuri lihaksia kasvata, siihen vaadittaisiin kuntosaliharjoittelua tai oikeasti rankkoja corss fit -vetoja tms...

Sinuna laihduttaisin ainakin 20 kiloa, mieluummin 25.

t. 176/59

Minusta sun kannattaa miettiä hetken. Liika laihuttaminen on turhaa. Ne tulee kummiski takas joskus. Ja ei se ny maailmaa kaada jos on läskiä kehos. Kuha ei vaa oo niin paljo et se aiheuttaa terveysriskejä. Se on se mitä ite attelet kehostas. Jos laihutat ni älä laihuta liikaa.

[QUOTE="vieras";27333940]No kyllä noissa mitoissa läskiäkin on, ihan takuulla. Ja jos painat esim. 67 kg, muotoja on takuulla, mutta paino normaali.[/QUOTE]

Näinpä. Itse sama mitta ja painoa 67 ja silti liikaa 5kiloa...

Näkemättä sua on tietenki vähän hankala sakoa toisaalta mitään, mutta uskoisin et ainaki sen 10kg voisit puottaa murehtimatta muotojen menetystä.

Ite oon samanmittanen ku sinä ja painoa 60kg. Aikalailla sopiva koen olevani, paitsi et ainahan sitä voisollavähän kiinteämpi ;)

Yhteistyössä