kankaanpää/niinisalo???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oidipus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oidipus

Vieras
Millanen paikka? Mies luultavasti siis siirtyy tonne niinisaloon tykistöprikaatiin töihin ensi vuonna, joten muutto olis edessä...

Oisko täällä ketään sieltä päin, joka vois kertoa vähän paikasta? Yritin vähän käydä tuolta nettisivuilta kurkkimassa mutta aika ympäri pyöreää sanahelinää oli...

Saako asuntoja helposti?

Meillä olis yksi lapsi joka on 1 vee.

Olen kankaanpäässä aikoinani asunut. Paikassa ei minun mielestä sinällään mitään vikaa. Ihan nätti pikku kaupunki. Niinisaloon en ole niin tutustunut. Minun mielestä ainoa miinus puoli on ihmiset siellä, jotka on aika... miten sen nyt sanoisi nätisti... epäluuloisia tulokkaita kohtaan. Tyypit voi esimerkiksi todella suuttua, jos menet baarissa noin vain juttelemaan ventovieraille. Mutta varsinkin jos olet itse pohjanmaaltapäin, niin kulttuurishokin ei pitäisi aivan kauhea olla. Ja kun olet asunut siellä vaikka 10 vuotta, niin kyllä alat jo pikkuhiljaa päästä piireihin ;)

kylhän mää pohojanmaalta olen :) reilun 300 km päästä kankaanpäästä kotoisin.

Ookoo, epäluuloisia ihmisiä... :D En sitten tiedä onkohan tuolla Niinisalossa kuinka kapiaiset lyöttäytyneet yhteen, jotta oliskohan sitä kautta helpompi tutustua muihin upseerien rouviin..? :) Ei ehkä ihan lapsenkaan kanssa kahden jaksaisi elämää elää päivisin aina. Noh, senhän näkee sitten miten meille käy.. Tosin ei varmaan pitkää pestiä mies edes paikassa tee, joten varmaan jäädään sisäpiirien ulkopuolelle joka tapauksessa.. :)

Yhteistyössä