K
kanin omistaja
Vieras
Otettiin kesällä kani, joka on viettänyt koko elämänsä pihalla,eli ei koskaan ole ollut sisällä.Nyt sitten ajattelin,et talveksi otamme kanin sisälle. Tuossa kuukausi sitten aloin ottamaan kania sisälle.Aluksi kani oli sisällä tunnin ja yritin totuttaa sisällä olemiseen, mutta tuo kani ei tykkää ollenkaan olla sisällä. Tuli kauhean alakuloisen oloiseksi eikä syönyt eikä juonut. Pihalle kun pääsee häkkiin muuttuu taas normaaliksi. Ajattelin nyt et jos kani annetaan sittenkin olla pihalla koko talvi, mut ongelma on se et miten ihmeessä saan pidettyä juomapullon niin,ettei vesi jäädy. Kanilla on tosi lämpöinen koppi jne.. Mutta tuo vesi nyt on ongelma :/ Antakaa nyt jotain vinkkejä..