Kangasväreistä kysyttävää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
www.serivari.fi

:ashamed: ei tajunnut...

Niin siis seriväriltä mä tilaan noita värejä. Olen tykänny, ja vaihtoehtoja on niin että riittää.

Olen vissiin sokea, mutta en löytänyt tuolta sivuilta mitään värejä? :snotty:

http://www.serivari.fi/store_category.php?c=13

Kokeillaas tälleen...

Noista Print-K on sellainen hyvä perusväri. Helposti sekoittuva, eikä jätä paksua pintaa vaan ns. imeytyy kankaaseen. Kullto-, jos painat väriä vaaleampaan kankaaseen, ja peitto-, jos painat esim. valkoista mustalle pohjalle tms.
Tuo Aqua-4000 sarja on paksumpaa väriä, tekee sellaisen enemmän "muovisen" pinnan.

No nyt alko valkeneen :D Onko nää nyt sitten semmosia et tuubista ulos vaa ja töpötteleen? Vai pitääkö näitäkin vielä sekoitella johki toiseen aineeseen? Miten esim. keltaisen kanssa, näkyykö turkoosin/punaisen/vihreän kankaan päälle painaen vai pitääkö sillon olla se peitto väri?

Sitten ottaisin mieluummin sitä Print-K opaqueta, nuo kuultovärit saattaa vähän "sekoittua" pohjaväriin (esim. keltaisella turkoosille kankaalle painettaessa voi tulla vihertävää.)

Ne on ihan suoraan purkista kankaalle meiningillä. Tuolla lukee, että ohenteet-osiosta saisi niihin sopivaa STO-10 ohennetta, jos värit on kauhean paksuja, mutta mä olen tarvittaessa ohentanut varovasti vedellä, kun ovat vesipohjaisia värejä.

Voi, että kun meninkin kysymään..nyt on pää ihan sekasin.
Eilen illalla kun tappelin taas kerran niiden tiimarin kakkojen kans päätin, että tilaan donnolta ne folk artin värit kun niitä niin kaikissa blogeissa kehutaan, sitten huomasinkin että oli minimitilaus 20? enkä tarvis ku perusvärit... ja sitte eksyin sinooperin sivuille...ja sitten tänne ja nyt mä en tiedä mitä teen!!! Toisaalta jos haen sinooperista saan ne heti, ei tarvi odotella...mutta kun ei kellään tunnu niistä olevan kokemusta miten tarttuvat toistensa päälle... ja jääkö koppuraksi...hitto. jaa'a...
Nuo serivarinkin vaikuttaa ihan päteviltä...

Mä olen nyt hurahtanut kans tuohon kankaanpainantaan. Tiimarin värit on kyllä ihan surkeet näin nätisti sanottuna. Olen selaillut noita blogeja ihan urakalla, parissa on kehuttu EMOn väreja hyviksi, joten kokeilen niitä, ei tarvitse ostaa montaa väriä ku saa sekoitettua.
Donnot pitäisi tilata, Emolla on jälleenmyyjiä tässä kaupungissa, aika ratkaiseva seikka :D

Mulla on Donnosta värejä ja voin kyllä lämpimästi suositella! Tilaus oli nopea ja värit on todella helppokäyttöiset. Ja riittoisat! Paljon halvempiakin kuin esim. Sinellin (ideaparkissa) tarjoamat värit.

Pitkän pohdinnan ja hintavertailun jälkeen taidan päätyä noihin donnolta saataviin. Niillä on ainakin blogeissa ihmiset tehneet niin hienoja, että jos ne ei toimi niin vika on sitten käyttäjässä!