Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Niin siis seriväriltä mä tilaan noita värejä. Olen tykänny, ja vaihtoehtoja on niin että riittää.
Olen vissiin sokea, mutta en löytänyt tuolta sivuilta mitään värejä? :snotty:
http://www.serivari.fi/store_category.php?c=13
Kokeillaas tälleen...
Noista Print-K on sellainen hyvä perusväri. Helposti sekoittuva, eikä jätä paksua pintaa vaan ns. imeytyy kankaaseen. Kullto-, jos painat väriä vaaleampaan kankaaseen, ja peitto-, jos painat esim. valkoista mustalle pohjalle tms.
Tuo Aqua-4000 sarja on paksumpaa väriä, tekee sellaisen enemmän "muovisen" pinnan.
No nyt alko valkeneenOnko nää nyt sitten semmosia et tuubista ulos vaa ja töpötteleen? Vai pitääkö näitäkin vielä sekoitella johki toiseen aineeseen? Miten esim. keltaisen kanssa, näkyykö turkoosin/punaisen/vihreän kankaan päälle painaen vai pitääkö sillon olla se peitto väri?
Sitten ottaisin mieluummin sitä Print-K opaqueta, nuo kuultovärit saattaa vähän "sekoittua" pohjaväriin (esim. keltaisella turkoosille kankaalle painettaessa voi tulla vihertävää.)
Ne on ihan suoraan purkista kankaalle meiningillä. Tuolla lukee, että ohenteet-osiosta saisi niihin sopivaa STO-10 ohennetta, jos värit on kauhean paksuja, mutta mä olen tarvittaessa ohentanut varovasti vedellä, kun ovat vesipohjaisia värejä.