KAMPAAJAT, apua äkkiä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaaaiiks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaaaiiks

Vieras
Pitäisi saada Igoran Color Gloss-suoraväri päähän mutta olen hukannut käyttö-ohjeen enkä nyt tiedä yhtään miten tuota käytetään! Nyt on kuivat ja paskaiset hiukset, pitääkö pestä ensin, vai panenko suoraan tähän? Entä vaikutusaika??

Sävy on 9.5-1, viikolla kotivärjätty keltainen värjäystulos pitäisi saada huokoisista hiuksista pois tämän avulla....

KIITOS!

En ole kyseistä tuotetta itse käyttänyt, mutta ei sillä ole väliä. Pestyihin kosteisiin hiuksiin se on ehkä ohjeen mukaan tarkoitettu levitettäväksi, näin olettaisin, mutta varma en ole. Lopputuloksen kannalta ei asialla ole väriä. Värjää ehkä hiukan enemmmän/paremmin, jos laitat sen kuiviin. Itse olen laittanut kaupan väreistäkin kuiviin hiuksiin ne mitkä käsketään laittaa kosteisiin hiuksiin.

Mulla on tuolla useampaa sävyä muutama purkki, jos tarkoitat sellaista vaahtosävyä? Sitä keltaisentaittajaa (=tuo sävy mikä sulla on) voit pitää 5-30min, ja jos sulla ei oo mikään persiiseen asti paksu tukka, niin siitä riittää kyllä kahteen kertaan, eli pidä vaikka ensin vähän vähemmä aikaa, ja jos tuntuu ettei riitä niin laitat huomenna uudestaan. Ja shampoo pestyyn pyyhekuivaan tukkaan tosiaan laitat sen, ja huuhtelun jälkeen ihan omaa käyttämääsi hoitoainetta perään. :)

Yhteistyössä