[QUOTE="vieras";24180195]Anoppi tuo aina ihan typeriä lahjoja. Tietää tasan tarkkaan, että me elä'mme kädestä suuhun ja seteli olisi kaikkein mieluisin lahja jos jotain haluaa merkkipäivänä tuoda. En ole ikinä odottanut mitään, minusta voisi olla ihan hyvin tuomattakin. Mutta tuo joka jumalan syntymäpäivä minulle jotain älyvapaita kalliita poppanaliinoja, kukkia tai lautasia.
Minä en arvosta mitään kippoja. Minusta on IHAN YHDENTEKEVÄÄ, lukeeko soppalautaseni pohjassa China vai Arabia.
Ottaisin kernaasti rahana nuo lahjat. Olisi tuhannesti enemmän käyttöä. Viimeksi syntymäpäivänäni toi jotain Iiittalan lautasia, vielä kaikenkukkuraksi kamalan värisiä...Mitä helvettiä minä semmoisilla teen. Ei voisi vähempää kiinnostaa kerätä mitään astiasarjaa.[/QUOTE]
Mikset sano mitä haluat, vai kelpaako ainoasteen raha?
Johonkin sinä sen rahankin tuhlaat, viikonloppu pulloon??