Kamalin lahja jonka olet saanut?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaulin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaulin

Vieras
"On juhlapäivä. Rakas Elma-täti tulla viilettää ensimmäisenä ovesta ja ojentaa kookkaan paketin ennen halausta. Illalla hämmästyn, paketissa oli koottava pressuautotalli. Pelkkä kortti olisi riittänyt."

Mikä on kauhein / kamalin / älyvapain saamasi lahja? Nyt parhaat lahjavinkit pinoon! :D:D
 
Olin joku 14vanha ja oma mummoni piti minua aina tosi lihavana
( käytin vaatekokoa 40)
Hän viiletti minun synttäreilleni ja toi minulle ohuet sukkahousut kokoa 56 saatesanoin
ettei nuo varmaan sinulle mahdu mutta saat vaihtaa ne ,
tosin liikkeessä ei ollut tuota isompia mutta he lupasi tilata sinua varten sitten isommat kun menet itse sinne kertomaan sen vaatekokosi.
 
Ex- avomieheltä ensimmäinen joululahja;

muovinen violetti tulppaani kimppu jossa roikkui 2metrinen huomaamaton johto, eli koko komeuden sai valaistua.

Ainut lahja minkä sain häneltä ja senkin se oli ostanut matkalla mummonsa haudalle jouluaattona.
 
5 vuotiaana näin tv-mainoksen punaisesta lasten ajettavasta sähköautosta. Yritin kuvailla mummalleni joululahjatoivettani, että sellainen punainen auto jonka näin teeveessä. Mahtoi minulla olla hapan ilme, kun paketista paljastui poikien punainen leluauto :D
 
Taisin olla kamala lapsi, kun en ala-asteikäisenä juuri perustanut kaverini antamasta lahjasta: käytetty penaali, jossa käytetty kumi ja kynä. Tavat toki oli hallussa, joten kiitin vaan kauniisti.
 
[QUOTE="vieras";24179925]Taisin olla kamala lapsi, kun en ala-asteikäisenä juuri perustanut kaverini antamasta lahjasta: käytetty penaali, jossa käytetty kumi ja kynä. Tavat toki oli hallussa, joten kiitin vaan kauniisti.[/QUOTE]

En kyllä tajua mitä kamalaa tuossa nyt oli :O
 
Mun kummilta muistaakseni koon 44/46 puuterinväriset maxisloggit. Ihan hervottoman kokoiset, ja vaikka olikin hiukan ylipainoa niin nuo meinasi tippua päältä. Olin jotain 16-vuotta ja kiltisti kiitin lahjasta vaikka teki mieli itkeä kun avasin paketin.

Annoin ne muistaakseni äitille. :D
 
Ex-osti mulle naimisiin menemisen jälkeen romanttisen lahjan: avaimenperän, jossa ukkeli pusertaa pa*kaa. Eli kun sitä puristi, tuli sen persuksista jotain ihme juttua, mikä meni takaisin, kun ei enää puristanut. Nauroin kippurassa, sopi huumorintajulleni silloin.
 
Sain joskus teinityttönä syntymäpäivälahjaksi kummeiltani kokoa 56 olevan miesten kerraston :D

Lieneekö kiireellä ollut asiaa, vai oliko kummitätini käynyt miehensä vaatekaapilla ennen synttärikahvitteluja.
 
Anoppi tuo aina ihan typeriä lahjoja. Tietää tasan tarkkaan, että me elä'mme kädestä suuhun ja seteli olisi kaikkein mieluisin lahja jos jotain haluaa merkkipäivänä tuoda. En ole ikinä odottanut mitään, minusta voisi olla ihan hyvin tuomattakin. Mutta tuo joka jumalan syntymäpäivä minulle jotain älyvapaita kalliita poppanaliinoja, kukkia tai lautasia.
Minä en arvosta mitään kippoja. Minusta on IHAN YHDENTEKEVÄÄ, lukeeko soppalautaseni pohjassa China vai Arabia.

Ottaisin kernaasti rahana nuo lahjat. Olisi tuhannesti enemmän käyttöä. Viimeksi syntymäpäivänäni toi jotain Iiittalan lautasia, vielä kaikenkukkuraksi kamalan värisiä...Mitä helvettiä minä semmoisilla teen. Ei voisi vähempää kiinnostaa kerätä mitään astiasarjaa.
 
[QUOTE="vieras";24180195]Anoppi tuo aina ihan typeriä lahjoja. Tietää tasan tarkkaan, että me elä'mme kädestä suuhun ja seteli olisi kaikkein mieluisin lahja jos jotain haluaa merkkipäivänä tuoda. En ole ikinä odottanut mitään, minusta voisi olla ihan hyvin tuomattakin. Mutta tuo joka jumalan syntymäpäivä minulle jotain älyvapaita kalliita poppanaliinoja, kukkia tai lautasia.
Minä en arvosta mitään kippoja. Minusta on IHAN YHDENTEKEVÄÄ, lukeeko soppalautaseni pohjassa China vai Arabia.

Ottaisin kernaasti rahana nuo lahjat. Olisi tuhannesti enemmän käyttöä. Viimeksi syntymäpäivänäni toi jotain Iiittalan lautasia, vielä kaikenkukkuraksi kamalan värisiä...Mitä helvettiä minä semmoisilla teen. Ei voisi vähempää kiinnostaa kerätä mitään astiasarjaa.[/QUOTE]

Mikset sano mitä haluat, vai kelpaako ainoasteen raha?
Johonkin sinä sen rahankin tuhlaat, viikonloppu pulloon??
 
[QUOTE="vieras";24180195]Anoppi tuo aina ihan typeriä lahjoja. Tietää tasan tarkkaan, että me elä'mme kädestä suuhun ja seteli olisi kaikkein mieluisin lahja jos jotain haluaa merkkipäivänä tuoda. En ole ikinä odottanut mitään, minusta voisi olla ihan hyvin tuomattakin. Mutta tuo joka jumalan syntymäpäivä minulle jotain älyvapaita kalliita poppanaliinoja, kukkia tai lautasia.
Minä en arvosta mitään kippoja. Minusta on IHAN YHDENTEKEVÄÄ, lukeeko soppalautaseni pohjassa China vai Arabia.

Ottaisin kernaasti rahana nuo lahjat. Olisi tuhannesti enemmän käyttöä. Viimeksi syntymäpäivänäni toi jotain Iiittalan lautasia, vielä kaikenkukkuraksi kamalan värisiä...Mitä helvettiä minä semmoisilla teen. Ei voisi vähempää kiinnostaa kerätä mitään astiasarjaa.[/QUOTE]

En anna koskaan rahaa lahjaksi, ja ymmärrän anoppia, ettei anna hänkään. Minusta on ahnetta ja kiittämätöntä haluta lahjat rahana.
 
[QUOTE="vieras";24180195]Anoppi tuo aina ihan typeriä lahjoja. Tietää tasan tarkkaan, että me elä'mme kädestä suuhun ja seteli olisi kaikkein mieluisin lahja jos jotain haluaa merkkipäivänä tuoda. En ole ikinä odottanut mitään, minusta voisi olla ihan hyvin tuomattakin. Mutta tuo joka jumalan syntymäpäivä minulle jotain älyvapaita kalliita poppanaliinoja, kukkia tai lautasia.
Minä en arvosta mitään kippoja. Minusta on IHAN YHDENTEKEVÄÄ, lukeeko soppalautaseni pohjassa China vai Arabia.

Ottaisin kernaasti rahana nuo lahjat. Olisi tuhannesti enemmän käyttöä. Viimeksi syntymäpäivänäni toi jotain Iiittalan lautasia, vielä kaikenkukkuraksi kamalan värisiä...Mitä helvettiä minä semmoisilla teen. Ei voisi vähempää kiinnostaa kerätä mitään astiasarjaa.[/QUOTE]Oletpa kiittämätön. Myy ne lautaset.
 

Yhteistyössä