V
"vieras"
Vieras
Ai, mä tykkäisin jos joku hankkis meille semmoisen.![]()
Jos asut Tampereella, niin tuu hakemaan multa pois yksi...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai, mä tykkäisin jos joku hankkis meille semmoisen.![]()
Ex-osti mulle naimisiin menemisen jälkeen romanttisen lahjan: avaimenperän, jossa ukkeli pusertaa pa*kaa. Eli kun sitä puristi, tuli sen persuksista jotain ihme juttua, mikä meni takaisin, kun ei enää puristanut. Nauroin kippurassa, sopi huumorintajulleni silloin.
Olin lihava ja sain lahjaksi hyppynarun. Olin siis 26-vuotias.
Viimejouluna sain anopilta lahjaksi niin Per..leen ruman kellon, että se oli pakko laittaa arvoiselleen paikalle olohuoneen seinään..Se on oikeasti tosi ruma, kullattua muovia jossa on sisällä mustaa kangasta ja punaisia muoviruusuja..Liekköhän jotain kukkakoria mallaa tuo rumilus.,. Ihmettelen suuresti miks tollasia valmistetaan.. Mies kysyi miks "tuo" on meidän seinällä..En tiedä..jotenkin se on nii RUMA, että mua säälittää se kello![]()