Kamalin lahja jonka olet saanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaulin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sain äidiltäni koululaisvitsikirjan 18-vuotiaana. Vieläkin ihmetyttää tuo. Miksi ihmeessä mamma luuli, että mua naurattaa 18-vuotiaana 10-vuotiaiden mielestä hauskat vitsit? Pitääköhän se mun huumorintajua jotenkin jälkeenjääneenä. :mad:

[QUOTE="vieras";24179925]Taisin olla kamala lapsi, kun en ala-asteikäisenä juuri perustanut kaverini antamasta lahjasta: käytetty penaali, jossa käytetty kumi ja kynä. Tavat toki oli hallussa, joten kiitin vaan kauniisti.[/QUOTE]

Tuli mieleen, että jos kaverilla ei ollut varaa jostain syystä ostaa uutta lahjaa,mutta halusi kuitenkin antaa jotain..? Ja toi penaali, kynä ja kumi oli helpointa kasata kokoon? Saattoi olla ihan tarkkaan mietitty ja katsottu että olisi hyvä ja sopiva sinulle.

Viimejouluna sain anopilta lahjaksi niin Per..leen ruman kellon, että se oli pakko laittaa arvoiselleen paikalle olohuoneen seinään..Se on oikeasti tosi ruma, kullattua muovia jossa on sisällä mustaa kangasta ja punaisia muoviruusuja..Liekköhän jotain kukkakoria mallaa tuo rumilus.,. Ihmettelen suuresti miks tollasia valmistetaan.. Mies kysyi miks "tuo" on meidän seinällä..En tiedä..jotenkin se on nii RUMA, että mua säälittää se kello :D

[QUOTE="juu";24180727]Anoppi tuonut minulle lahjaksi useasti alushousuja! Tarpeellinen lahja toki, mutta soisin itse ostavani omat alushousuni :)[/QUOTE]

Onko seksikkäitä alushousuja? Jos on, niin anoppi varmaan ajattelee niillä vauhdittavansa uusien lapsenlasten saantia.

Jos taas ovat seksintappajakalsareita, niin ehkä anoppi haluaa viestittää juuri päinvastaista, nimittäin että nyt loppui se mummutettavien tulo!

Viimejouluna sain anopilta lahjaksi niin Per..leen ruman kellon, että se oli pakko laittaa arvoiselleen paikalle olohuoneen seinään..Se on oikeasti tosi ruma, kullattua muovia jossa on sisällä mustaa kangasta ja punaisia muoviruusuja..Liekköhän jotain kukkakoria mallaa tuo rumilus.,. Ihmettelen suuresti miks tollasia valmistetaan.. Mies kysyi miks "tuo" on meidän seinällä..En tiedä..jotenkin se on nii RUMA, että mua säälittää se kello :D

Varo vaan, anoppi vielä näkee sen seinällä, luulee sinun pitävän siitä ja ostaa ensi jouluksi jotain samaan sarjaan kuuluvaa. :D

Minä sain aikoinaan tädiltäni rippilahjaksi tädin käytetyt, nappimalliset korvikset, joissa oli iso lilanvärinen kivi. Minulla ei ollut edes reikiä korvissa.

Täti asui kaukana, mutta oli sattumoisin samaan aikaan menossa lomareissulle, ja matkan varrella piipahtivat meille. Eivät siis tienneet minun korfirmaatiosta eikä meillä ollut siihen aikaan edes puhelinta. Loukkaantunut en lahjasta, mutta olisi ne voinut jättää antamatta.

Sukulaiselta (sentään uuden) mammapaidan, kokoa 44 vaikken ollut raskaana ja oma vaatekokoni oli kylläkin 34-36... samainen ihminen antoi myös lämpörullat joista hapsotti jonkun toisen hiuksia...
Ja huivin joka haisi niin homeelta kun vaan voi, kertoikin kyllä säilyttäneensä sitä ullakolla.

Kannatan toki kierrätystä, mutta jotain järkeä siinäkin saa olla että mitä antaa ja kenelle :D
Mammapaidasta sentään eräs iäkäs nainen ilahtui vanhainkodilla.

Sain vanhemmiltani valkoisen oikein tuuhean kylpytakin kun olin viimeisilläni raskaana.
Muuten ihan hyvä mutta oli jotain kokoa XXXXXXXXXXXXXL tyyliin. Roikkui maassa asti ja näytin jääkarhulta. Mikäs siinä sitten. Nyt en ole uskaltanut kokeilla edes koko hökötystä mutta tuolla se komerossa vielä kummittelee.

[QUOTE="vieras";24180195]Anoppi tuo aina ihan typeriä lahjoja. Tietää tasan tarkkaan, että me elä'mme kädestä suuhun ja seteli olisi kaikkein mieluisin lahja jos jotain haluaa merkkipäivänä tuoda. En ole ikinä odottanut mitään, minusta voisi olla ihan hyvin tuomattakin. Mutta tuo joka jumalan syntymäpäivä minulle jotain älyvapaita kalliita poppanaliinoja, kukkia tai lautasia.
Minä en arvosta mitään kippoja. Minusta on IHAN YHDENTEKEVÄÄ, lukeeko soppalautaseni pohjassa China vai Arabia.

Ottaisin kernaasti rahana nuo lahjat. Olisi tuhannesti enemmän käyttöä. Viimeksi syntymäpäivänäni toi jotain Iiittalan lautasia, vielä kaikenkukkuraksi kamalan värisiä...Mitä helvettiä minä semmoisilla teen. Ei voisi vähempää kiinnostaa kerätä mitään astiasarjaa.[/QUOTE]

Kamalaa ku osaatkin sitten olla kiittämätön. Ehkäpä sun anoppis just sen takia tuo hieman kalliimpia lahjoja, kun tietää että elätte kädestä suuhun. Hän ehkä ajatteli, että kun itse ette voi tuommoisia ostaa, niin hän sitten antaa lahjaksi.

Kaikki koriste-esineet.. Ja sellanen jumppa väline missä on jotkut ihme kuminauhat ja olevinaan puntit niissä päissä. Se oli miun mieheltä synttärilahja... Se tietää että tykkään urheilla mutta oli vähän hassu valinta :D

Meidän mummolta tulee aina mitä omituisempia lahjoja, mutta niitä aina odotetaan mielenkiinnolla mitä se on keksinyt tällä kertaa. Se alkaa olla jo suvun traditio :)

Viimeksi muokattu:
Sain joululahjaksi pienen paketin muovailuvahaa. Ikä tuolloin 16v. Petyin, lahja oli kaverilta ja muut kaverit saivat häneltä oikeasti kivoja ja tarpeellisia lahjoja (ostelimme siis toisillemme aina pieniä lahjoja jouluisin) :P Muistan että koitin ottaa huumorilla, mutta kyllä vähä teki tiukkaa. Myöhemmin jo ymmärsin ottaa asian vitsillä..

[QUOTE="vieras";24179869]Anopilta saamani hirvenpää (sellainen täytetty, seinälle).[/QUOTE]

Heh, taitaa olla toiveajattelua, että kukaan ketjuun vastanneista enää palaisi, mutta kysynpä nyt kuitenkin, että olisko kukaan halukas luopumaan hirvenpäästä. Vaikka eihän tämä mikään osto-/myyntipalsta olekaan, niin voisin sellaisen noutaa :)

Yhteistyössä