Kamalin kotiasusi. Uskaltaako muut? (kuva mukaan)

  • Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelen
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
kielletty, miten sun maha voi näyttää tolta. Ihan ku olisit liian laiha ja raskaana tai ollut raskaana, laihtunu älyttömästi mutta mahanahka jäänyt.
no sehän selvästi pelleilee mahallaan. Saan miekin nuin :D
hyvät vattalihakset sitten omaatte:)
 
niina
mulla on joku ihme ostovimma tullut kotiasuihin! Varsinkin tykkään niistä seppälän hassukuvasista koti/yövaatteista. Esim punaset kärpässienihousut on ihanat tuun niistä hyvälle tuulelle. Viimeks alesta ostin seppälän kettufleece-kotitakin tai aamutakki se kai on (mies sanoo että se kettu siinä on juoppo kun sen silmät menee eri suuntiin).
Mutta kotonahan mä enimmäkseen oon ja lasten iloksi ja tietty myös omaksi ostan noita lapsellisia asuja. En siis todellakaan pidä muutakaan oman perheen kesken
 
juu ei tajua
Mä kuljen tuollaisissa velourhousuissa kuulkaa ihan kaupungilla kyllä luitte oikein, ihan helsingin keskustassa kävelin tänäänkin.. Mulla on kotona legginssit ja paituli ja villasukat, sori kuvaa en saa otettua, aidosti voisitte järkyttyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:


siinä jalkaa, laitoin suosikkipopotkin jalkaan, housuna tietysti nuo samat eroottiset pöllöhousut :p
Uulalaa :D hienot popot
No ne onkin ihanat :heart:
Aivan ihanat kengät sulla! :)

Itselläni ei oo kotiasua, mulla melkein aina farkutt jalassa, mut aamulla jos mihkään en oo menossa ni pyörin puoleen päiväänkin rähjänen kylpytakki päällä... Eiku enhän mä enään kun sain lahjaksi uuden aamutakin... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
kielletty, miten sun maha voi näyttää tolta. Ihan ku olisit liian laiha ja raskaana tai ollut raskaana, laihtunu älyttömästi mutta mahanahka jäänyt.
Kuva on otettu monta vuotta sitten, kyseessä on öö... en itsekään ihan täysin ymmärrä mutta jotain pelleilen vatsalihaksilla (mitkä lihakset?) ja se meni noin. Vahingon/vuosien harjoittelun tulos :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Juuh:
Mulla samanlainen, mutta ne kalsarit on mies jättänyt jos pois käytöstä, kun ovat rikki! En kyllä laita kuvaa,ei ole kroppa ihan samassa kunnossa kun yläpuolella olevalla...
Niin, hieman mietityttää ap.n aloitus ja mitä ajaa takaa. Huipputrimmi kroppa ja päällä siisti toppi ja kalsarit, jotka eivät nyt eroa naisten pitkiksistä, pahempiakin kalsareita on. Ei ole kyllä kamalinta kotiasua nähnytkään.
 
Oi että teillä on ihania kotiasuja! :D Lämmitti mieltä ku sai tietää ettei oo ainoa joka kulkee virttyneissä ja löksöttävissä housuissa!
:)
Tän hetkistä kuvaa en ilikiiäis laittaa, meillä on ihan sairaan kylmä ja päällä löytyy esim. fleecetakkia korkeella kauluksella ja pitkää fleeceaamutakkia päällekäin. :whistle: :D
 
Mulla ei ole kamalia kotiasuja :whistle:
Ainoostaan yhet turkoosit pökät, joita en pistäis ulkomaailmaan. Ne näyttää liikaa pyjamapöksyiltä. Onkohan ne sit sellaset koti-olo-housut? :| Mutta ne ei ole ollenkaan kamalat. :D
 
mulla on kyl kaikista pahin, semmoset mustat lökärit joissa on haaroissa ainaki 20cm levynen reikä jota on parsittu pinkillä villalangalla..plus tietenkin polvipussit ja ja liian lyhyet lahkeet..tietenkin myös vako näkyy jatkuvasti ja tähän kun yhdistää erittäin reikäisen topin ja navassa roikkuvat tissit niin kyllä on seksinharrastustoiveet aika kaukainen haave. :D
 

Yhteistyössä