Kamalin kotiasusi. Uskaltaako muut? (kuva mukaan)

  • Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Tässä teille erotiikkaa kerrakseen, ja huono kuvakin



jA TOSI PASKANEN PEILI :LOL: :LOL: :LOL: :ashamed:
Ihanat!

Ja Turkilmas; Miulla oli synnytysten jälkeen yhet äitiyslököhousut,mitkä oli niin kertakaikkisen mukavat,etten ois millään raaskinut heittää niitä pois. :)
 
Työäiti
Raskauden jälkeen ostin XL kokoiset caprimalliset collarihousut. Ne on yhä suosikit, vaikka olen jo kaventanut ne ja siltikin on isot. Korjataan, toiset on yhä kaventamatta. Eilen mulla olli mustat villasukkahousut, rusket tuollaiset lyhyet collarihousut (valuu aina puoleen perseeseen) ja sininen mainos-t-paita. Aika järkyttävä yhdistelmä, mutta en jaksanut vaihtaa vähän enemmän sävy sävyyn...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Tässä nämä mun surullisen kuuluisat virttyneet äitiyspökät, joista värikin haalistunut. Mies on suorastaan rukoillut mua heittämään nämä pois, mutta kun ne on niin kivat :heart: :heart: . Ja siis nytkin päällä, kuva on minuutin vanha :)

Ei taas voi ymmärtää missä ne sun yli sata kiloasi luuraa? B) Hiuksissa?
 
vieras
Mä oon NIIN onnellinen etten ole ainoa joka näyttää kotona kävelevältä kompostilta :) Kiitos illan hymystä teille. Ite en osaa tänne kuvaa laittaa, mut just tolta/pahemmalta itekin näytän parhaillaan!
 
mä en osaa päättää mikä olis pahin :LOL:

joko mun yli-isot fleecehousut, mun kulahtaneet ja polvipussilliset betty boop- housut tai mun vaaleenruskeet polvipussilliset ja reikäset velourhousut :xmas:
kotona käytän yleensä miehen paitoja :xmas:
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Tässä nämä mun surullisen kuuluisat virttyneet äitiyspökät, joista värikin haalistunut. Mies on suorastaan rukoillut mua heittämään nämä pois, mutta kun ne on niin kivat :heart: :heart: . Ja siis nytkin päällä, kuva on minuutin vanha :)

Ei taas voi ymmärtää missä ne sun yli sata kiloasi luuraa? B) Hiuksissa?
No niinpä :eek: ..miusta tuntuu et Turkilmas huijaa.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
kaikkea sitä tuleekin tehtyä,no nää housut,tälläset velourhousut mitkä lie,jotka on 5 numeroa liian isot,lahkeetki niin pitkät että varpaat peittyy... :whistle: ja vyötärö on muutaman kerran rullattu että pysyy jotenki jalassa.
Mutta ne taitaa ainakin olla lämpimät? :D
Ihan ko miusta otettu kuva, paitti et vihreet mulla noi pökät :D
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
kaikkea sitä tuleekin tehtyä,no nää housut,tälläset velourhousut mitkä lie,jotka on 5 numeroa liian isot,lahkeetki niin pitkät että varpaat peittyy... :whistle: ja vyötärö on muutaman kerran rullattu että pysyy jotenki jalassa.

http://www.aijaa.com/v.php?i=3335541.jpg
Mulla on tommoset paitsi turkoosit. Ihanat päällä ja juuri oikean mittaiset, ei liian pitkät eikä liian lyhyet. Löysänmallin housut tottakai ettei sohvalla ollessa purista. =)
 

Yhteistyössä