Kamalin kotiasusi. Uskaltaako muut? (kuva mukaan)

  • Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
kaikkea sitä tuleekin tehtyä,no nää housut,tälläset velourhousut mitkä lie,jotka on 5 numeroa liian isot,lahkeetki niin pitkät että varpaat peittyy... :whistle: ja vyötärö on muutaman kerran rullattu että pysyy jotenki jalassa.
Mutta ne taitaa ainakin olla lämpimät? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
kaikkea sitä tuleekin tehtyä,no nää housut,tälläset velourhousut mitkä lie,jotka on 5 numeroa liian isot,lahkeetki niin pitkät että varpaat peittyy... :whistle: ja vyötärö on muutaman kerran rullattu että pysyy jotenki jalassa.
Mutta ne taitaa ainakin olla lämpimät? :D
jeps ja ihanan pehmeet :D mukavuus ennenkaikkea vai mitä ;)
 
Perhoinen84
Hitsi ku en tajunnut ottaa kuvaa eilen itestäni.
Oli hello kitty harmaa yökkäripaita jonka päälle olin vetänyt fleece hupparin.Mukavasti sörrötti helma sieltä alta.sitten oli eriparia pörrösukat ja legginsit vielä :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No, tämä on oikeasti kamalin:

Kaapu.
Sä olet kanssa sitten upea vaikka säkki päällä :D Ihana haltija/keiju kuva!

Laittakaa niitä oikeesti kamalia asuja! Mäkin uskalsin :ashamed:
Siis toi on asuna kamalin/noloin... Kellä muka on kotiasuna joku lakanasta tehty kaapu? :ashamed:
 
Turkilmas
Tässä nämä mun surullisen kuuluisat virttyneet äitiyspökät, joista värikin haalistunut. Mies on suorastaan rukoillut mua heittämään nämä pois, mutta kun ne on niin kivat :heart: :heart: . Ja siis nytkin päällä, kuva on minuutin vanha :)

 
Merkkailen kuvaa laittamatta, paha minä ;)
Mulla on nykyään kotona aina sama fleeceoloasu, sit kun se on joskus pakko pestä niin oon ihan kriisissä mitä nyt laittaa päälle. Ja aamut ja illat olen isossa ja lämpimässä fleeceaamutakissa, alla toki joku seksikäs pikku babydoll :saint:
 

Yhteistyössä