Kamalin kotiasusi. Uskaltaako muut? (kuva mukaan)

  • Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti
:D


siinä jalkaa, laitoin suosikkipopotkin jalkaan, housuna tietysti nuo samat eroottiset pöllöhousut :p [/quote]

Uulalaa :D hienot popot[/quote]

tuokin sammakko tuolla taustalla katsoo ihan ihmeissään!
 
Kuvaa ei ole, mutta mun ehdoton kotiasu on miehen kotimaastaan tuodut batiikkivärjätyt "kaavut". Lakanasta saa samanlaisen, kun leikkaa keskelle pään mentävän aukon, sivuille jättää käsille aukot, mutta muuten ompelee reunat kiinni. Parhaillaankin päällä yksi. Ihan paras kotiasu :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juu ei tajua:
Mä kuljen tuollaisissa velourhousuissa kuulkaa ihan kaupungilla kyllä luitte oikein, ihan helsingin keskustassa kävelin tänäänkin.. Mulla on kotona legginssit ja paituli ja villasukat, sori kuvaa en saa otettua, aidosti voisitte järkyttyä.
HUIII,että kaupungilla, pliis kunioittaisiks ihmisiä.
 
TriStessse
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse:
Tässäpä asu meikkeineen, johon sonnustaudun kun ne seksikkäät verkkarini ovat pyykissä! :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=3340186.jpg[/quote] plääh, nyt ei ollu kyse tälläsista kuvista[/quote] Ok, en niin luullutkaan, yritin vain olla vitsikäs.. :ashamed: Poistin viestini.
 
ei asua
Mä olen monesti ihan vain alusvaatteisillani, mutta se on jo niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin karmea näky että kuvaa en laita!!! :D Tosin lähinnä kesäaikaan onnistuu kyseinen pukeutuminen, talvella meillä on niin kylmä talo.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Tässä nämä mun surullisen kuuluisat virttyneet äitiyspökät, joista värikin haalistunut. Mies on suorastaan rukoillut mua heittämään nämä pois, mutta kun ne on niin kivat :heart: :heart: . Ja siis nytkin päällä, kuva on minuutin vanha :)

Ei taas voi ymmärtää missä ne sun yli sata kiloasi luuraa? B) Hiuksissa?
No niinpä :eek: ..miusta tuntuu et Turkilmas huijaa.. :D
Kuvakulma, kuvakulma :). Niin ja kaikkein pahin kertymä on mulla tossa mahassa,lantiossa,perseessä. Niissä jo onkin...melkolailla.

Noi housut on kaiken lisäks hirmu isot mulle ja lököttää kovin. Kait se sit näyttää ettei siellä läskiä alla oliskaan... mutta se on kyllä puhdas illuusio :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Tässä nämä mun surullisen kuuluisat virttyneet äitiyspökät, joista värikin haalistunut. Mies on suorastaan rukoillut mua heittämään nämä pois, mutta kun ne on niin kivat :heart: :heart: . Ja siis nytkin päällä, kuva on minuutin vanha :)

Ei taas voi ymmärtää missä ne sun yli sata kiloasi luuraa? B) Hiuksissa?
No niinpä :eek: ..miusta tuntuu et Turkilmas huijaa.. :D
Kuvakulma, kuvakulma :). Niin ja kaikkein pahin kertymä on mulla tossa mahassa,lantiossa,perseessä. Niissä jo onkin...melkolailla.

Noi housut on kaiken lisäks hirmu isot mulle ja lököttää kovin. Kait se sit näyttää ettei siellä läskiä alla oliskaan... mutta se on kyllä puhdas illuusio :D
Huijaat
:D
 
JONSERED Karhunkantaja
Tämän päivän kotiasu tässä, nyt huivi vain ei ole naamalla... kokonaan.


Ei lainkaan kamala, vaan hillityn viekotteleva ja salamyhkäinen valinta... Jättää mielikuvitukselle tilaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Juuh:
Mulla samanlainen, mutta ne kalsarit on mies jättänyt jos pois käytöstä, kun ovat rikki! En kyllä laita kuvaa,ei ole kroppa ihan samassa kunnossa kun yläpuolella olevalla...
Niin, hieman mietityttää ap.n aloitus ja mitä ajaa takaa. Huipputrimmi kroppa ja päällä siisti toppi ja kalsarit, jotka eivät nyt eroa naisten pitkiksistä, pahempiakin kalsareita on. Ei ole kyllä kamalinta kotiasua nähnytkään.
Mä ehkä loukkaannuin turhasta mutta vastaan silti tähän. Mä en ymmärrä miksi, jos ei ole selvästi ylipainoinen, niin hetki kun tänne laittaa kuvansa joku tulee ilkeilemään että kehuja vaan kalastelet! Jos mä olisin sellaista halunnut, olisin ensinnäkin laittanut eri vaatteet päälle ja aloituksen otsikko olisi ollut "Paistatelkaa vartaloni upeudessa! Katselkaa kauneuttani!" tai jotain sinne päin. Ja kuten varmasti huomasitte, ketjussa on keskusteltu ihan jostain muusta kun mun vartalosta KUTEN OLI TARKOITUSKIN! Vaatteet on kamalimmat mitkä multa löytyy, sä voit laittaa kuvan niistä sun omista, jos sulla sellaisia on, niin nähdään me muutkin mitkä sitten todella on niitä kamalia ;) Se ei ehkä näy kuvassa koska on muutenkin vähän epätarkka, mutta toppi ei todellakaan ole siisti :D Se on ainakin 4 vuotta vanha ja kainaloissa on jopa pysyvät harmaat tarhat puoleen väliin kylkiä asti kun dödöstä on jäänyt :x Eikä lähde pesussa pois :( Kalsarit myönnän nostaneeni kuvaa varten, ne yleensä roikkuu niin että persvako näkyy. En vaan jostain syystä halunnut että häpykumpu vilkkuu kuvassa ;)

Ei mulla muuta motivaatiota ollut kun hauskuttaa itseäni ja muita :) Ketjun tarkoitus oli olla hauska ja vaihtelua niihin kauniisiin poseeraus kuviin joita täällä usein on ;) :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Tämän päivän kotiasu tässä, nyt huivi vain ei ole naamalla... kokonaan.


Ei lainkaan kamala, vaan hillityn viekotteleva ja salamyhkäinen valinta... Jättää mielikuvitukselle tilaa.
Mä voisin kokeilla tätä tänään. Mitähän mies tuumaisi kun kotiin tulis? :p
 
mua jotenkin hävettää kun toi naapurin nainen aina käy välil oven takana milloin minkäkin asian kanssa ja mulla on aina ne samat kulahtaneet kotivaatteet ja tukka sotkussa ( joskus jopa edellisen päivän ripsarit poskilla - en aina jaksa pestä pois :ashamed: ) .
 
pikkaripihi
Haa! mä en kehtaa kuvaa laittaa, mutta kerron kyllä. Eli kotona ollessa kun en ole käynyt vielä missään tai en ole menossa mihinkään.
Niin pääläni on yleensä liian pieni reikäinen t-paita (-20kg sitten sopiva) ei tietenkään liivejä alla, joten hyvä, että ajokoirankorvat ei helman alta vilku. Jalassa on risaiset kainalo sringit eikä sitten muuta, jos palelee niin nukkainen pitkä villatakki tohon päälle. Vähän täytyy varoa, että naapurit nää ikkunasta. Nukun myös samassa asussa, joka toki vaihtuu päivittäin. Mullahan noita reikäisiävaatteita piisaa ;) Ja kumma kyllä seksiä ei tipu just niinäpäivinä, kun on ne vähän paremmat ryysytpäällä, eli kai ne sit sexytkin on.
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Tää nyt on aika pelottava, ja menee varmaan itse kuvan laittamisen tarkoitus ohi että oksat pois, mutta tässä miun hirveät veluuribyysat kappahlin lastenosastolta :D

[/URL]
Heei mä osasin joskus tehdä noin! :)
 

Yhteistyössä