Kamalimmat treffit koskaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lucy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lucy"

Vieras
Kerrotaan kamalimpia treffikokemuksia ;)

Omastani tulee pitkä vuodatus, pahoittelen :D

Tutustuin aikoinaan n.18 vuotiaana netissä itseäni muutaman vuoden vanhempaan "mieheen". Juteltiin ehkä muutama päivä, kun mies ehdotti tapaamista, hän voisi lähteä ajelemaan luokseni (aika pitkä välimatka) Sanoin, että minulla on jo viikonlopulle menoa. Hän veti hirveät kilarit, laittoi varmaan 10 tekstiviestiä joissa mesosi, että olen varmaan sittenkin naimisissa, ja olen aivan kamala kun häntä vain huijaan jne. Olin ihan :O ja totesin edelleen että viikonloput suunnitelmat on jo selvät, en ehdi, enkä ole naimisissa, piste. (Okei, tuossa kohtaa olisi pitänyt jo hälytyskellot soida, mutta nuori ja tyhmä, tiedättehän...)
Lopulta sovimme tapaamisen sitä seuraavalle viikonlopulle. Mies oli jotenkin todella kömpelö ja vaikutti siltä, kuin ei hallitse omia jäseniään ollenkaan, kaikki raajat menivät eri suuntiin. Hänellä oli pelottava ja erittäin häiritsevä, melkein vajaaälyinen, hampaat paljastava hymy koko ajan naamallaan, jopa tv:tä katsoessa. Hän kertoi minulle ummet ja lammet siitä, kuinka oli lapsena pudonnut kalliolta, ja törmännyt autoon, ja ampunut jollain itseään jalkaan ja ties mitä. Hän kysyi muutamaan kertaan jotain elokuvista, että olenko nähnyt sitä ja sitä, ja kun vastasin etten ole nähnyt, hän kiljaisi kuin teinityttö "HÄHH!?!?"
En sitten viitsinyt mokomaa laittaa yönselkään ajamaan takaisin, joten päädyimme samaan punkkaan, mutta todellakin VAIN nukkumaan. Yrittihän hän lähestyä, nimittäin siten että tunki sormen napaani ja mölisi kuinka pehmeä maha minulla on... Aamulla en meinannut saada häntä lähtemään, hän oli jäämässä useammaksi päiväksi. Sain keksittyä jonkun tekosyyn, että piti lähteä johonkin, ja hän alkoi pitkin hampain tekemään lähtöä. Lähtiäisiksi hän yritti antaa pusun... Ikenillään, hampaat näkyvissä.

Tekstiviestejä alkoi tulla saman tien, kun auto katosi näkyvistä. Hän lässytti ja lässytti ja kyseli ja kyseli. Mahdollisimman hienovaraisesti yritin todeta, ettemme taida oikein sopia toisillemme. Tästä seurasi se, että hän laittoin varmaan 200 viestiä seuraavan tunnin aikana, haukkuen minua kaikin mahdollisin tavoin. Ensimmäisen parin viestin jälkeen en enää vastannut, ja lopulta oli pakko uhata poliiseilla, että sen viesti- ja haukkumistulvan sai loppumaan.

Huvikseni myöhemmin googletin tyypin nimimerkin, ja löysin tämän "kotisivut", joissa hän mm. totesi, että hänellä on 50 naista mustalla listallaan.. Minä olin epäilemättä yksi niistä :D

yli 40 yksityisyrittäjä kutsu kotiinsa ilaksi syömään ja viettämään iltaa. Minä olin 35. Illallinen oli kulho sipsejä ja kysy millon laittaa mun pizzan uuniin,,ihan perus grandiosa. Kertoili lapsuudestaan ja rakkaasta lemmikistään joka oli lisko. Kertoili tuskallisen pitkään tästä matelijasta ja sen tempauksista ja upeasta luonteesta,,huoh. Kysyi sitten että tahdonko nähdä sen hännän, oli sen kuivattannu muistoksi ja säilytänny kaikki nää vuodet,,yli 30v jotain matelijan pätkää!!!!

• Tykkää
Reactions: Myrna ja Muua
Voi ei :laugh:. Oikeesti ei varmaan oo paljo naurattanu.

Mä en oo oikeestaan ollu ku yksillä treffeillä. Neki oli ton ukon kans sen luona ja meni tyyliin: kaljaa, pölinää ja vällyjen väliin.

Eli ei onneksi oo mitää kauhukokemuksia.

Pakko jakaa vielä mun liskodeiteistä,,,sillon kun ei puhunu liskosta niin huokaili että ei ole koskaan tuntenu näin kovasti ketään kohtaan ja upeeta että tulin ja meistä tulee vaikka mitä,,,,äkkiä lopahtaneen illan jälkeen viestitteli sellasia just että yhteinen tulevaisuus ja diibadaaba. Soitin sille että en ole valmis mihinkään vakavasn ja vika ei oo siinä vaan mussa :D tavata en uskaltannu enää. Ajattelin että rupee stalkkeriks ksikkine häntineen,,

[QUOTE="Lucy";29216062]Kerrotaan kamalimpia treffikokemuksia ;)

Omastani tulee pitkä vuodatus, pahoittelen :D

Tutustuin aikoinaan n.18 vuotiaana netissä itseäni muutaman vuoden vanhempaan "mieheen". Juteltiin ehkä muutama päivä, kun mies ehdotti tapaamista, hän voisi lähteä ajelemaan luokseni (aika pitkä välimatka) Sanoin, että minulla on jo viikonlopulle menoa. Hän veti hirveät kilarit, laittoi varmaan 10 tekstiviestiä joissa mesosi, että olen varmaan sittenkin naimisissa, ja olen aivan kamala kun häntä vain huijaan jne. Olin ihan :O ja totesin edelleen että viikonloput suunnitelmat on jo selvät, en ehdi, enkä ole naimisissa, piste. (Okei, tuossa kohtaa olisi pitänyt jo hälytyskellot soida, mutta nuori ja tyhmä, tiedättehän...)
Lopulta sovimme tapaamisen sitä seuraavalle viikonlopulle. Mies oli jotenkin todella kömpelö ja vaikutti siltä, kuin ei hallitse omia jäseniään ollenkaan, kaikki raajat menivät eri suuntiin. Hänellä oli pelottava ja erittäin häiritsevä, melkein vajaaälyinen, hampaat paljastava hymy koko ajan naamallaan, jopa tv:tä katsoessa. Hän kertoi minulle ummet ja lammet siitä, kuinka oli lapsena pudonnut kalliolta, ja törmännyt autoon, ja ampunut jollain itseään jalkaan ja ties mitä. Hän kysyi muutamaan kertaan jotain elokuvista, että olenko nähnyt sitä ja sitä, ja kun vastasin etten ole nähnyt, hän kiljaisi kuin teinityttö "HÄHH!?!?"
En sitten viitsinyt mokomaa laittaa yönselkään ajamaan takaisin, joten päädyimme samaan punkkaan, mutta todellakin VAIN nukkumaan. Yrittihän hän lähestyä, nimittäin siten että tunki sormen napaani ja mölisi kuinka pehmeä maha minulla on... Aamulla en meinannut saada häntä lähtemään, hän oli jäämässä useammaksi päiväksi. Sain keksittyä jonkun tekosyyn, että piti lähteä johonkin, ja hän alkoi pitkin hampain tekemään lähtöä. Lähtiäisiksi hän yritti antaa pusun... Ikenillään, hampaat näkyvissä.

Tekstiviestejä alkoi tulla saman tien, kun auto katosi näkyvistä. Hän lässytti ja lässytti ja kyseli ja kyseli. Mahdollisimman hienovaraisesti yritin todeta, ettemme taida oikein sopia toisillemme. Tästä seurasi se, että hän laittoin varmaan 200 viestiä seuraavan tunnin aikana, haukkuen minua kaikin mahdollisin tavoin. Ensimmäisen parin viestin jälkeen en enää vastannut, ja lopulta oli pakko uhata poliiseilla, että sen viesti- ja haukkumistulvan sai loppumaan.

Huvikseni myöhemmin googletin tyypin nimimerkin, ja löysin tämän "kotisivut", joissa hän mm. totesi, että hänellä on 50 naista mustalla listallaan.. Minä olin epäilemättä yksi niistä :D[/QUOTE]

Joku tuossa tarinassa tuntui tutulta... Saisko jonkun pienen tuntomerkin, niin tiedän, onko tässä kyse samasta tyypistä, johon olen itse törmännyt... Aika metka tapaus :)

Paskimmat treffit ikinä oli yhen tyypin kanssa, joka pauhas Tony Halmeesta ja käytiin ennen tuota pauhaamista leffassa kattomassa Charlien enkelit- kurvit suoriksi, paskin leffa ikinä ja olin tylsistyä kuoliaaks. Leffan jälkeen mentiin juomaan limpparit ja sit alko tää Tony Halmeen ylistäminen. Kuuntelin pari tuntia ja päätin lähtee kotiin. Ei vaan jostain syystä tuo tyyppi oikein napannu. Yääk!!

Sokkotreffimies alkoi kaljan juotuaan paasata miten hän vihaa neekereitä, juutalaisia ja mustalaisia ja muitakin vammasia. Mä lähdin. Myöhemmin näin tyypin toisessa baarissa ja kuulin kun hän piti samaa saarnaa jollekin naiselle, joka näytti jopa kuuntelevan...

Mies lupasi viedä mut illalliselle. Sovittiin, että hakee mut lauantaina kello 19. Minä sitten parhaimpiini pynttäytyneenä odottelin ja mies saapui. Ensimmäiset 10min siirteli etupenkiltään ties mitä krääsää pois, että mahduin kyytiin.
Ajaa päräytti sitten abc:lle illalliselle... Syötiin pizzaa ja mä en saanut suun vuoroa, kun mies kehui itseään. Lähtiessämme vielä röyhtäisi ulkona oikein äänekkäästi..

Myöhemmin ilmoitin ssiallisesti, että en ole enää kiinnostunut. Vastauksena tuli, että pala helvetissä.

[QUOTE="Lucy";29219629]Noh, mitähän tuohon sanoisi... Tyypin nimi alkoi J:llä... Olisi mielenkiintoista tietää jos joku tosiaan on sattunut törmäämään samaan ihmiseen :D[/QUOTE]

Äh, no se meni jo heti sitten mönkään. Tai tyyppi esiintyy salanimillä... Kaikkea sitä kuvittelee.

Olin treffeillä miehen kanssa, jolla oli tic-oireita. Mies ei ollut kertonut niistä minulle mitään ennen tapaamistamme. Olimme tutustuneet netissä. Alku meni suhteellisen lupaavasti. Olimme ravintolassa syömässä ja päässeet jo jälkiruoan tilaamisvaiheeseen. Yhtäkkiä mies huudahti "Perkele!" tarjoilijalle hänen kysyessä mitä haluaisimme jälkkäriksi. Olin aivan sanaton ja häpesin miehen käytöstä. Mies lehahti punaiseksi ja pyysi anteeksi tarjoiljalta ja minulta. En oikein tiennyt mitä ajatella, mutta toivuin kuitenkin nopeasti tuosta välikohtauksesta. Jälkiruoan tullessa pöytään mies huusi tällä kertaa "Homo!" Olin aivan nolona ja häkeltynyt ja tarjoilijakin katsoi miestäni aika paheksuvasti.

Tämän jälkeen miehen oli pakko kertoa minulle oireistaan. Hänellä on siis tic, joka ilmenee hänellä pakonomaisina huudahduksina hänen ollessa hermostunut tai stressaantunut. Olin todella puulla päähän lyöty, sillä en tiennyt moisesta mitään.

Omat kamalimmat treffini johtivat loppujen lopuksi tähän päivään, takana 6 vuotta yhteiseloa, josta 1,5 v naimisissa :)

[QUOTE="vierailija";29220620]Olin treffeillä miehen kanssa, jolla oli tic-oireita. Mies ei ollut kertonut niistä minulle mitään ennen tapaamistamme. Olimme tutustuneet netissä. Alku meni suhteellisen lupaavasti. Olimme ravintolassa syömässä ja päässeet jo jälkiruoan tilaamisvaiheeseen. Yhtäkkiä mies huudahti "Perkele!" tarjoilijalle hänen kysyessä mitä haluaisimme jälkkäriksi. Olin aivan sanaton ja häpesin miehen käytöstä. Mies lehahti punaiseksi ja pyysi anteeksi tarjoiljalta ja minulta. En oikein tiennyt mitä ajatella, mutta toivuin kuitenkin nopeasti tuosta välikohtauksesta. Jälkiruoan tullessa pöytään mies huusi tällä kertaa "Homo!" Olin aivan nolona ja häkeltynyt ja tarjoilijakin katsoi miestäni aika paheksuvasti.

Tämän jälkeen miehen oli pakko kertoa minulle oireistaan. Hänellä on siis tic, joka ilmenee hänellä pakonomaisina huudahduksina hänen ollessa hermostunut tai stressaantunut. Olin todella puulla päähän lyöty, sillä en tiennyt moisesta mitään.

Omat kamalimmat treffini johtivat loppujen lopuksi tähän päivään, takana 6 vuotta yhteiseloa, josta 1,5 v naimisissa :)[/QUOTE]

Ihana tarina! Kiitos sen jakamisesta. Minullakin on jotakin tic-oireiden tyyppistä, saatan sanoa tilanteeseen kuulumattomia asioita, mutta ne eivät useimmiten ole kirosanoja, vaan muuten vain outoja hokemia. Siksi tämä tarina lämmitti tosi paljon. Arvostettavaa, että suhtauduit asiaan noin. Onnea teille tuleviinkin vuosiin.

[QUOTE="vierailija";29220620]Olin treffeillä miehen kanssa, jolla oli tic-oireita. Mies ei ollut kertonut niistä minulle mitään ennen tapaamistamme. Olimme tutustuneet netissä. Alku meni suhteellisen lupaavasti. Olimme ravintolassa syömässä ja päässeet jo jälkiruoan tilaamisvaiheeseen. Yhtäkkiä mies huudahti "Perkele!" tarjoilijalle hänen kysyessä mitä haluaisimme jälkkäriksi. Olin aivan sanaton ja häpesin miehen käytöstä. Mies lehahti punaiseksi ja pyysi anteeksi tarjoiljalta ja minulta. En oikein tiennyt mitä ajatella, mutta toivuin kuitenkin nopeasti tuosta välikohtauksesta. Jälkiruoan tullessa pöytään mies huusi tällä kertaa "Homo!" Olin aivan nolona ja häkeltynyt ja tarjoilijakin katsoi miestäni aika paheksuvasti.[/QUOTE]Anteeksi nyt mutta

tHLDm8N.gif

Ei nyt varsinaiset treffit mutta kuitenkin... Olimme juuri päättäneet tiettyjen asioiden takia erota mieheni kanssa ja olin tästä hyvin masentunut ja surullinen. Olin silloin 17-vuotias. Yhtäkkiä mulle tuli tekstari jonkun palvelun kautta, jossa Mikko niminen mies kertoi olevansa kiinnostunut minusta ja haluaisi tutustua. Olin aivan että täh, en ole kyllä pistänyt profiilia mihinkään deittisivustolle, jota kautta tämä viesti siis tuli. Mikko oli myös ihmeissään mutta tekstailimme kuitenkin, hän vaikutti hyvin fiksulta tyypiltä. Hän oli mua kuitenkin reilusti vanhempi, tais olla jo lähempänä 30 vuotta. Sovittiin että tavataan...

Hän otti minut autonsa kyytiin huoltoasemalta ja ajeltiin autolla ja jutskailtiin, sitten hän lähti ajelemaan sivummalle kylästä ja pysäytti autonsa metsän reunaan ja ehdotti sekstailua... Olin ihan järkyttynyt, sillä mulla ei ollut miehistä silloin kokemusta juuri ollenkaan!! Sanoin että oon juuri eronnut enkä oo valmis mihinkään tämmöseen... Hän LUOJAN KIITOS otti asian ihan hyvällä ja vei mut takaisin huoltsikalle! Tekstarein sovittiin että annetaan jutun olla.

Tästä muutaman päivän päästä päätettiin jatkaa mieheni kanssa ja ollaan siis edelleen yhdessä. Jälkikäteen mietittynä oli kyllä aikamoinen tuuri mulla tämän Mikon kanssa, sillä hänhän ois voinu olla vaikka mikä raiskaaja tai vastaava!! Vaan eihän sitä kokematon nuori tyttö tajunnut, kun kokemus miehistä oli olematon eikä maailman pahuudesta vielä mitään tiennyt :O

[QUOTE="vierailija";29220620]Olin treffeillä miehen kanssa, jolla oli tic-oireita. Mies ei ollut kertonut niistä minulle mitään ennen tapaamistamme. Olimme tutustuneet netissä. Alku meni suhteellisen lupaavasti. Olimme ravintolassa syömässä ja päässeet jo jälkiruoan tilaamisvaiheeseen. Yhtäkkiä mies huudahti "Perkele!" tarjoilijalle hänen kysyessä mitä haluaisimme jälkkäriksi. Olin aivan sanaton ja häpesin miehen käytöstä. Mies lehahti punaiseksi ja pyysi anteeksi tarjoiljalta ja minulta. En oikein tiennyt mitä ajatella, mutta toivuin kuitenkin nopeasti tuosta välikohtauksesta. Jälkiruoan tullessa pöytään mies huusi tällä kertaa "Homo!" Olin aivan nolona ja häkeltynyt ja tarjoilijakin katsoi miestäni aika paheksuvasti.

Omat kamalimmat treffini johtivat loppujen lopuksi tähän päivään, takana 6 vuotta yhteiseloa, josta 1,5 v naimisissa :)[/QUOTE]

Eikös tuollaista kutsuta touretten syndroomaksi?On kuulemma periytyvää.

[QUOTE="salla";29221003]Eikös tuollaista kutsuta touretten syndroomaksi?On kuulemma periytyvää.[/QUOTE]

Joo, tourette siis on. Ja jos periytyy lapsille niin sitten periytyy. Ei me haluta sen takia stressata ollenkaan.

Miehelläni oireilu on oikeastaan vain tätä tyyppiä vääriä sanomisia väärään aikaan. Yleensä tulee yksi sana ja kovaan ääneen. Monesti ovat kirosanoja, mutta ompa kerran huudahtanut äitini luona ollessamme syömässä kesken ruokailun "Kissa komeroon!". Äidilläni ei ole kissaa, eikä meilläkään ja mitään ei oltu kissoista puhuttu aikoihin.. :D

Tapasin netissä tutustumani miehen. Hänen piti olla n. 30-vuotias mutta ulkonäön perusteella oli lähemmäs 40. Oli siis mahakas, viiksekäs mies. Itse olin 20-vuotias eikä ihan ollut mun tyyppiä. Olin kuitenkin niin kiltti ja sinisilmäinen että menin hänen kotiinsa. Itsuttiin sitten hänen rivarikaksionsa sohvalla vierekkäin ja hän esitteli mulle kannoista veistämiään taideteoksia. Niissä oli jotain koloja mistä tonttu-ukot kurkkivat, kääpiä ja muuta kummallista. Sitten mies avautui miten joku nainen oli tullut hänen luokse ja halunnut seksiä ja seksin jälkeen todennut että "sain mitä halusinkin" ja poistunut. Mies oli todella tuohtunut tuon naisen käytöksestä. Siinä vaiheessa kun mies alkoi silitellä mun polvea pomppasin pystyyn ja sanoin että nyt voisin vaikka lähteä.

Yhteistyössä