Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:Tulee mieleen et nää on jonku.. öh .."naisammattilaisen" kengät. :x![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnQ:^^ New Rockeissa on kieltämättä ylilyöntejä jotkut, mut kyllä mie tommoset jalkaani laittaisin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kilowattituntimittari:
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Alkuperäinen kirjoittaja kilowattituntimittari:
Pitäis olla joku laki kieltämään tämmöset öllötykset :x
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja AnQ:^^ New Rockeissa on kieltämättä ylilyöntejä jotkut, mut kyllä mie tommoset jalkaani laittaisin!![]()
Samoin. =)
En voi olla mainitsematta sulle että mulla on Pennan saappaat tuolla eteisessä. :heart: :heart: Muistaakseni sullakin oli hyvä kenkämaku.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TYKKÄÄN:Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:En tykkää :$![]()
nää on ihanat!<3
http://www.aijaa.com/v.php?i=696132.jpgAlkuperäinen kirjoittaja AnQ:*kateuden korinaa* Minkälaiset, minkälaiset *utel, utel*
Hitto, kun ei osaa päättää että tilatako vai ei, siellä olis niiiiiin ihania tapauksia! (ehkä mie vaan ootan, et tulee Demonialta halpisversiot) Ja muutenkin, miulla on 40-41 -kokonen jalka, tekeeköhän ne ees sen kokosia
p) kun tuntuu et huuto.netissäkin kaikki on max. kolmeseiskoja, ärs.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:http://www.aijaa.com/v.php?i=696132.jpg
Lynda Flame siis. Ihanat. Mahtavat jalassa. Tukevan oloiset. Mä olen rakastunut. :heart: Mä käyn oikeasti välillä ihan vaan ilokseni silittelemässä niitä kenkiä.![]()
Tilaa ihmeessä. Kokoja löytyy, tossa mun mallissakin F9 asti. Tosin kokoa suurempi kuin normaalisti kannattaa tilata, mulla on 36-37 jalka ja F5 on hyvä.
Pennalla on muuten alet nyt.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Sieltä muuten vastataan sähköpostikyselyihinkin kivan nopeasti. Vastaus mun kyselyyn kesti 6 minuuttia. B) Katso malli josta pidät, mittaa jalkasi pituus ja kysäise Doktor Joylta mikä koko sopisi. Varmuuden vuoksi. Mä pääsin sovittamaan ennen tilausta joten varmistuin sillä siitä koosta.
Tietenkään se ei ole tuhlausta vaan säästöä. Mäkin säästin 30 euroa.![]()
Mitkä niistä sä meinaisit tilata? Jos mä olisin rikkaampi niin mulla olisi noita kymmenen paria nurkissa...
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:Tulee mieleen et nää on jonku.. öh .."naisammattilaisen" kengät. :x![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Tottakai sulla on oikeus käyttää samaa kenkiin. Suorastaan velvollisuus. Kengät silloin tällöin pitää vaimokkeen tyytyväisenä. B) Ja miehenkin, ainakin tuo mun mies tuntuu kovasti noista mun poposista tykkäävän. Mun jalassa siis.![]()
Hyvässä ketjussa tämä meidän keskustelu muuten. Kamalat kengät.Vähän on ajauduttu sivuun alkuperäisestä aiheesta...
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:OIH!Mä meinasin vallan unohtaa ECCOT!
Varmaan joo maatamullistavan ihanat jalassa, mutta tolkuttoman RUMAT |O .
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai että!!!!!!!!!! Mitkä nää on!
Alkuperäinen kirjoittaja haukankatse:Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai että!!!!!!!!!! Mitkä nää on!
Ihanat! Avantouintitossut siis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:Tulee mieleen et nää on jonku.. öh .."naisammattilaisen" kengät. :x![]()
Mulla on tommoset.
:ashamed:![]()