Kamalat kengät!(kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vili43
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sc164234.jpg

sc416386.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja AnQ:
^^ New Rockeissa on kieltämättä ylilyöntejä jotkut, mut kyllä mie tommoset jalkaani laittaisin! :p

Samoin. =)
En voi olla mainitsematta sulle että mulla on Pennan saappaat tuolla eteisessä. :heart: :heart: Muistaakseni sullakin oli hyvä kenkämaku. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
^^ New Rockeissa on kieltämättä ylilyöntejä jotkut, mut kyllä mie tommoset jalkaani laittaisin! :p

Samoin. =)
En voi olla mainitsematta sulle että mulla on Pennan saappaat tuolla eteisessä. :heart: :heart: Muistaakseni sullakin oli hyvä kenkämaku. :whistle:

*kateuden korinaa* Minkälaiset, minkälaiset *utel, utel* ;)

Hitto, kun ei osaa päättää että tilatako vai ei, siellä olis niiiiiin ihania tapauksia! (ehkä mie vaan ootan, et tulee Demonialta halpisversiot :D) Ja muutenkin, miulla on 40-41 -kokonen jalka, tekeeköhän ne ees sen kokosia (:p) kun tuntuu et huuto.netissäkin kaikki on max. kolmeseiskoja, ärs.

*kateuden korinaa* Minkälaiset, minkälaiset *utel, utel* ;)

Hitto, kun ei osaa päättää että tilatako vai ei, siellä olis niiiiiin ihania tapauksia! (ehkä mie vaan ootan, et tulee Demonialta halpisversiot :D) Ja muutenkin, miulla on 40-41 -kokonen jalka, tekeeköhän ne ees sen kokosia (:p) kun tuntuu et huuto.netissäkin kaikki on max. kolmeseiskoja, ärs.
http://www.aijaa.com/v.php?i=696132.jpg
Lynda Flame siis. Ihanat. Mahtavat jalassa. Tukevan oloiset. Mä olen rakastunut. :heart: Mä käyn oikeasti välillä ihan vaan ilokseni silittelemässä niitä kenkiä. :D
Tilaa ihmeessä. Kokoja löytyy, tossa mun mallissakin F9 asti. Tosin kokoa suurempi kuin normaalisti kannattaa tilata, mulla on 36-37 jalka ja F5 on hyvä.
Pennalla on muuten alet nyt. :whistle: :whistle:

http://www.aijaa.com/v.php?i=696132.jpg
Lynda Flame siis. Ihanat. Mahtavat jalassa. Tukevan oloiset. Mä olen rakastunut. :heart: Mä käyn oikeasti välillä ihan vaan ilokseni silittelemässä niitä kenkiä. :D
Tilaa ihmeessä. Kokoja löytyy, tossa mun mallissakin F9 asti. Tosin kokoa suurempi kuin normaalisti kannattaa tilata, mulla on 36-37 jalka ja F5 on hyvä.
Pennalla on muuten alet nyt. :whistle: :whistle:

Tietty niitä pitää silittää ja muutenkin huolehtia niistä, ettei luule Äidin hylänneen! :D

Ehkä miun varmaan pitäisi ottaa UK8, sanoo sivut että on EU42, jos vaikka olis sopivat.. Vitsi.. Kyllä varmaan tuo ukkokin ymmärtää, voin säästää vaikka kuinka monta puntaa jos nyt tilaan, ei se oikeestaan oo sit ees tuhlausta! :D Tuolla olis kyllä aleromppeissa ilmiselvästi miulle tarkotettuja kenkiä, kuol.

Sieltä muuten vastataan sähköpostikyselyihinkin kivan nopeasti. Vastaus mun kyselyyn kesti 6 minuuttia. B) Katso malli josta pidät, mittaa jalkasi pituus ja kysäise Doktor Joylta mikä koko sopisi. Varmuuden vuoksi. Mä pääsin sovittamaan ennen tilausta joten varmistuin sillä siitä koosta.

Tietenkään se ei ole tuhlausta vaan säästöä. Mäkin säästin 30 euroa. :whistle:

Mitkä niistä sä meinaisit tilata? Jos mä olisin rikkaampi niin mulla olisi noita kymmenen paria nurkissa...

Sieltä muuten vastataan sähköpostikyselyihinkin kivan nopeasti. Vastaus mun kyselyyn kesti 6 minuuttia. B) Katso malli josta pidät, mittaa jalkasi pituus ja kysäise Doktor Joylta mikä koko sopisi. Varmuuden vuoksi. Mä pääsin sovittamaan ennen tilausta joten varmistuin sillä siitä koosta.

Tietenkään se ei ole tuhlausta vaan säästöä. Mäkin säästin 30 euroa. :whistle:

Mitkä niistä sä meinaisit tilata? Jos mä olisin rikkaampi niin mulla olisi noita kymmenen paria nurkissa...

No se on tosiaan nopeeta, hemmetti! Jossain saa vastausta odottaa monta päivää, huh. Ja kuitenkin, mieskin käyttää tuota "säästölogiikkaa" - osti laivalta paljon tupakkaa, ni säästi siinä satasen verran; siitähän ei puhuta, paljon säästää jos jättää ostamatta :D;) Miulla on siis oikeus käyttää samaa kenkiin! ..ja enhän mie voi olla mitenkään edustavan näkönen hänen rinnallaan, jos joudun jossain lenkkareissa olemaan :D

Miuta on himottanut nuo http://www.pennangalan.com/boots/FW25.php vaikka kuinka kauan, nyt ne ois alessa miun himoitsemana, synteettisenä kiiltonahkana. Voisin veikata, että noilla olis vielä kaikenlisäks ihan pirun hyvä kävellä, ainakin miun vastaavanlaiset demoniat antais painaa varmaan maratonin ne jalassa x) Ei joku viittis vipata muutamaa tonnia, pliis?

Tottakai sulla on oikeus käyttää samaa kenkiin. Suorastaan velvollisuus. Kengät silloin tällöin pitää vaimokkeen tyytyväisenä. B) Ja miehenkin, ainakin tuo mun mies tuntuu kovasti noista mun poposista tykkäävän. Mun jalassa siis. :whistle:

Hyvässä ketjussa tämä meidän keskustelu muuten. Kamalat kengät. :D Vähän on ajauduttu sivuun alkuperäisestä aiheesta...

Tottakai sulla on oikeus käyttää samaa kenkiin. Suorastaan velvollisuus. Kengät silloin tällöin pitää vaimokkeen tyytyväisenä. B) Ja miehenkin, ainakin tuo mun mies tuntuu kovasti noista mun poposista tykkäävän. Mun jalassa siis. :whistle:

Hyvässä ketjussa tämä meidän keskustelu muuten. Kamalat kengät. :D Vähän on ajauduttu sivuun alkuperäisestä aiheesta...

Joo, mietin tuossa samaa =) - mut voin 200 % vannoa, että tuollakin jossain monitorin takaa joku pihisee oksetuksesta, ja miettii miten kukaan voi käyttää Pennan kenkiä tai vastaavia :p

Meillä on hyvät miehet (jes!), tosin tuo miun jotenkin on jämähtänyt sinne stilettokorkosiin reisisaappaisiin :D Tekis mieli heittää semmoset jalkaan ja vähän piristää herraa, mut miusta tuntuu että siinä ei ois enää mitään eroottista, se ois semmosta komiikan juhlaa koko tilanne ;) En oo oikeesti kehannut ees kokeilla, hah *miettii näkyä kauhuissaan*

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
OIH!Mä meinasin vallan unohtaa ECCOT!

Varmaan joo maatamullistavan ihanat jalassa, mutta tolkuttoman RUMAT |O .

1b5751f23c7f41303b0d47290fa33-medium.jpg

Niin on, ei saisi nauraa, mutta on vaikea uskoa, että joku kaupan hyllystä valitsee juuri nämä. Varmaan joku äärimmäisen käytännöllinen (tai tietty erittäin huonojalkainen) ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
kristiinankengat_t.jpg
Tulee mieleen et nää on jonku.. öh .."naisammattilaisen" kengät. :x

Mulla on tommoset.

:ashamed: :D

Juu niin mullakin.. ja viimeks oli vähänaikaa sit juhlissa jopa käytössä.. mut se ei tee niistä yhtään mun silmää miellyttävämpiä.. tosin mulla mustat niin ei niin tee mua pahoinvoivaksi :laugh: No eih.

Yhteistyössä