Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
=)
Sä oot tällä hetkellä niin mun idoli

Toivottavasti mä saisin iteki laihdutettua yhtä hienosti
*muoks* Puuttui sanoja välistä
Kiitti

. Paitsi että mä en osaa itse ajatella laihtuneeni hienosti kun edelleen olen aivan liian lihava ja työsarkaa vielä toiset samanlaiset.
Pitää vaan koittaa osata nauttia näistä tiputetuista kiloista ja olla murehtimatta niitä jäljellä olevia, sulatella vaan kilo kerrallaan pois.
Niin ja tsemppiä sullekin laihdutusurakointiin :flower: . Jos mä olen pystynyt (vähän) laihduttamaan, niin silloin siihen pystyy kuka tahansa
Olen joskus sinulle kirjoitellut täällä.. Olen suunnilleen samat mitat omaava nainen. Tiedätkö tänään juuri lehdessä oli, että hyvät yöunet madaltaa riskiä ylipainoon huomattavasti (muistin vaan että sinä nukut vähän). Samoin tuo stressi nostaa kortisolia kehossa joka aiheuttaa lihavuutta.
En tiedä tiesitkö nämä asiat. Mun on NIIN helppo olla syömättä ja liikuntakin on kivaa, mutta minkäs teet kun lapset valvottaa ja mies kuorsaa+ stressiä tulee sairastelusta ja tukiverkottomuudesta

nyt olen vuoden sisällä saanut 10kg pois , mutta vielä on 20kg ja se ei taida lähteä mihinkään..
Mukavaa Joulun odostusta koko teidän perheelle!