eikö kukaan lihava mamma uskalla/kehtaa pistää kroppakuvaansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nakunamatata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
mä luulen et kyse on lähinnä ettei lihavilla ole mitään tarvetta esitellä kroppaansa, kun elämä ei pyöri sen ympärillä.. Saatan olla väärässä. Itselläni ei mielenkiinto riitä kuvaamiseen ja kuvien koneelle lataamiseen..

Mullakin on vain tuo 1 kuva koska mekosta piti saada kuva. Välttelen kameroita minkä kerkiän, paitsi jos kuvataan vain kasvoja, ne kuvat on yleensä suht koht siedättäviä :)

Sulla on oikeesti kauniit kasvot :)

Riippuu päivästä :D Ja kuvakulmasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Ei kukaan halua katsella lihavia mammoja! Laihoissa silmä lepää, lihavien kuvaketju on lähinnä säälittävä.

Tällänen kommentti on säälittävä...

Ai mä olen säälittävä kun en halua katsella lihavia mammoja? Et parempaa keksinyt? :laugh:

Noh, siinähän luki että tällänen kommentti on säälittävä, ei että SÄ OLET säälittävä.. Mut enenpi se on kyl säälittävää et joku mollaa ihmisiä ulkonäön perusteella. Makuasioita, toiset tykkää hoikista, toiset pyöreistä.

mä luulen et kyse on lähinnä ettei lihavilla ole mitään tarvetta esitellä kroppaansa, kun elämä ei pyöri sen ympärillä.. Saatan olla väärässä. Itselläni ei mielenkiinto riitä kuvaamiseen ja kuvien koneelle lataamiseen..

Mullakin on vain tuo 1 kuva koska mekosta piti saada kuva. Välttelen kameroita minkä kerkiän, paitsi jos kuvataan vain kasvoja, ne kuvat on yleensä suht koht siedättäviä :)

Ja höpön löpön :heart:

Ja höpön löpön :heart:

:heart: Kiitos :)

siis joo..mäkään en ole mitenkään vaan vähän ylipainoinen.. :ashamed: viimosen lapsen raskaus sai vaivaiset 3o kiloa ylimääräistä..nyt yritän kovasti päästä eroon näistä.. :/

tunnen olevani oikeasti ruma kuormajuhta! |O

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

lihavan määritelmä aikas erilainen ihmisillä..

Kyllä mä aika lihava olen, jos painoa on 78kg ja pituutta 165sentin verran... :(. Tosin olen saanut lähemmäs 30kg tiputettua parissa vuodessa, että ihan kuitenkin tyytyväinen olen :D, mutta normaalia musta ei vielä saa millään!

Alkuperäinen kirjoittaja tässä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5269169.jpg

Sinä alat olla jo rajoilla, että pääset tähän pinoon. Mut sullakin aika kiinteä vartalo vaikka iso oletkin, hyvät geenit kun paino tullut tasaisesti ja nätisti.. ja hauska toi sun kuvanmuokkaus, neliöitä neliöiden perään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

lihavan määritelmä aikas erilainen ihmisillä..

Kyllä mä aika lihava olen, jos painoa on 78kg ja pituutta 165sentin verran... :(. Tosin olen saanut lähemmäs 30kg tiputettua parissa vuodessa, että ihan kuitenkin tyytyväinen olen :D, mutta normaalia musta ei vielä saa millään!

Hieno suoritus! :) Mulla samanmoinen urakka vielä edessä.

Alkuperäinen kirjoittaja tässä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5269169.jpg

Sinä alat olla jo rajoilla, että pääset tähän pinoon. Mut sullakin aika kiinteä vartalo vaikka iso oletkin, hyvät geenit kun paino tullut tasaisesti ja nätisti.. ja hauska toi sun kuvanmuokkaus, neliöitä neliöiden perään ;)

Joo, no jos en minä kuulu tähän pinoon, niin ei kai sitten kukaan.. Painoa tuon kuvan otto hetkellä jotain 103-105. Nyt olen elokuun lopusta asti keventänyt ja painoa tällä hetkellä 95kg. Pituutta 171cm.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
=)

Sä oot tällä hetkellä niin mun idoli :D Toivottavasti mä saisin iteki laihdutettua yhtä hienosti :)

*muoks* Puuttui sanoja välistä :D

Kiitti :D. Paitsi että mä en osaa itse ajatella laihtuneeni hienosti kun edelleen olen aivan liian lihava ja työsarkaa vielä toiset samanlaiset.

Pitää vaan koittaa osata nauttia näistä tiputetuista kiloista ja olla murehtimatta niitä jäljellä olevia, sulatella vaan kilo kerrallaan pois.

Niin ja tsemppiä sullekin laihdutusurakointiin :flower: . Jos mä olen pystynyt (vähän) laihduttamaan, niin silloin siihen pystyy kuka tahansa :D

Olen joskus sinulle kirjoitellut täällä.. Olen suunnilleen samat mitat omaava nainen. Tiedätkö tänään juuri lehdessä oli, että hyvät yöunet madaltaa riskiä ylipainoon huomattavasti (muistin vaan että sinä nukut vähän). Samoin tuo stressi nostaa kortisolia kehossa joka aiheuttaa lihavuutta.
En tiedä tiesitkö nämä asiat. Mun on NIIN helppo olla syömättä ja liikuntakin on kivaa, mutta minkäs teet kun lapset valvottaa ja mies kuorsaa+ stressiä tulee sairastelusta ja tukiverkottomuudesta :( nyt olen vuoden sisällä saanut 10kg pois , mutta vielä on 20kg ja se ei taida lähteä mihinkään..

Mukavaa Joulun odostusta koko teidän perheelle!

Sä oot tällä hetkellä niin mun idoli :D Toivottavasti mä saisin iteki laihdutettua yhtä hienosti :)

Kiitti :D. Paitsi että mä en osaa itse ajatella laihtuneeni hienosti kun edelleen olen aivan liian lihava ja työsarkaa vielä toiset samanlaiset.

Pitää vaan koittaa osata nauttia näistä tiputetuista kiloista ja olla murehtimatta niitä jäljellä olevia, sulatella vaan kilo kerrallaan pois.

Niin ja tsemppiä sullekin laihdutusurakointiin :flower: . Jos mä olen pystynyt (vähän) laihduttamaan, niin silloin siihen pystyy kuka tahansa :D

Mäkin oon seuraillut sun painonpudotusta ja saanut siitä motivaatiota :) Ihana nähdä kun ihmiset onnistuu tavoitteissaan, minäkin vielä joku päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Musta tässä ketjussa ei ollu vielä yhtään lihavaa, kaikki normaali vartaloisia.. :)

Mun tapauksessa kuva sitten huijaa ja pahasti :) Painan siinä 114kg.

Ei huijaa, vaan ehkä se on katsojan silmässä.. :) Riippuu niin miten paino kertyy ihmiselle, millaisia vaatteita käyttää yms.

No joo ottaa päähän kun en voi aloittaa kuntoilua vielä, ettei tuu mitään kohdunlaskeumia ym :( Ja se turhauttaa ja kun mua turhauttaa niin mä syön suklaata :/ Nytkin mussutan Brunbergin tryffeleitä...

Yhteistyössä