eikö kukaan lihava mamma uskalla/kehtaa pistää kroppakuvaansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nakunamatata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen joskus sinulle kirjoitellut täällä.. Olen suunnilleen samat mitat omaava nainen. Tiedätkö tänään juuri lehdessä oli, että hyvät yöunet madaltaa riskiä ylipainoon huomattavasti (muistin vaan että sinä nukut vähän). Samoin tuo stressi nostaa kortisolia kehossa joka aiheuttaa lihavuutta.
En tiedä tiesitkö nämä asiat. Mun on NIIN helppo olla syömättä ja liikuntakin on kivaa, mutta minkäs teet kun lapset valvottaa ja mies kuorsaa+ stressiä tulee sairastelusta ja tukiverkottomuudesta :( nyt olen vuoden sisällä saanut 10kg pois , mutta vielä on 20kg ja se ei taida lähteä mihinkään..

Mukavaa Joulun odostusta koko teidän perheelle!

Heippa! Juu, olen kyllä noista kuullut ja allekirjoitankin. Ainakin mulla väsymys ja stressaaminen lisää mässäämishimoja ja kun mässää, väsyy lisää ja sitten pitää taas mässätä :/ .

Sä olet saanut hienosti jo painoa pois ja kyllä ne 20 kiloakin vielä lähtee. Pitkä tää taival tuntuu olevan myös minulla, mutta lohduttaudutaan sillä että hitaasti tiputetut kilot ei tuu niin helpolla takas.

Mukavaa joulun odotusta myös teille ja toivottavasti sairastelut helpottaa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Mäkin oon seuraillut sun painonpudotusta ja saanut siitä motivaatiota :) Ihana nähdä kun ihmiset onnistuu tavoitteissaan, minäkin vielä joku päivä.

Ihanaa jos meikäläisen itserääkki on motivoinut suakin :D. Mutta en mä sentään ole onnistunut tavoitteissani, puolessa välissä vasta. Mutta on se hyvä alku :)

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Miksi vartooja ei kasvata hiuksia? Hän näyttäisi kasvoista paljon hoikemmalle, jos ei olisi jätkätukkaa (modetukka?)

Siks kun mie en tykkää pitkistä hiuksista, enää tai ainakaan vielä :)
Vaikka tällä hetkellä miulla onkin omiin kriteereihin pitkät hiukset tai ainakin osa niistä :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Ihana toppi ?

Mistäs tuo on?

Juu tuo toppi on niiiiin ihana, antaa paljon anteeksi :D Mie sen eräältä rakkaalta ihmiseltä ostin, en muista mistä hää sen on ostanu... Merkki muistaakseni o.i.s... Iteki haluisin tuollasen mustana vielä...

Yhteistyössä