V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen joskus sinulle kirjoitellut täällä.. Olen suunnilleen samat mitat omaava nainen. Tiedätkö tänään juuri lehdessä oli, että hyvät yöunet madaltaa riskiä ylipainoon huomattavasti (muistin vaan että sinä nukut vähän). Samoin tuo stressi nostaa kortisolia kehossa joka aiheuttaa lihavuutta.
En tiedä tiesitkö nämä asiat. Mun on NIIN helppo olla syömättä ja liikuntakin on kivaa, mutta minkäs teet kun lapset valvottaa ja mies kuorsaa+ stressiä tulee sairastelusta ja tukiverkottomuudestanyt olen vuoden sisällä saanut 10kg pois , mutta vielä on 20kg ja se ei taida lähteä mihinkään..
Mukavaa Joulun odostusta koko teidän perheelle!
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Mäkin oon seuraillut sun painonpudotusta ja saanut siitä motivaatiotaIhana nähdä kun ihmiset onnistuu tavoitteissaan, minäkin vielä joku päivä.
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Miksi vartooja ei kasvata hiuksia? Hän näyttäisi kasvoista paljon hoikemmalle, jos ei olisi jätkätukkaa (modetukka?)
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Ihana toppi ?
Mistäs tuo on?