eikö kukaan lihava mamma uskalla/kehtaa pistää kroppakuvaansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nakunamatata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nakunamatata

Jäsen
01.09.2009
106
0
16
siis tuli tosta kroppakuvapinosta mieleen,siellä kaikki äidit on sellasia timmejä tai laihoja,eikö palstalla ole ylipainoisia,röllömahaisia äitejä vai eikö kelläänole itsetunto niiiin kohdallaan et voisi pistää kuvaa?

eli tähän pinoon lihavia mammoja?!?

eniten kunnioitan niitä äitejä jotka sen uskaltaa tehdä! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Ei kukaan halua katsella lihavia mammoja! Laihoissa silmä lepää, lihavien kuvaketju on lähinnä säälittävä.

Tällänen kommentti on säälittävä...

Ai mä olen säälittävä kun en halua katsella lihavia mammoja? Et parempaa keksinyt? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Ei kukaan halua katsella lihavia mammoja! Laihoissa silmä lepää, lihavien kuvaketju on lähinnä säälittävä.

Tällänen kommentti on säälittävä...

Ai mä olen säälittävä kun en halua katsella lihavia mammoja? Et parempaa keksinyt? :laugh:

niinpä oot!! Anna jokaisen olla mikä on!! Oma silmäni ei ainakaan rangossa lepää!!

miten tänne uskaltaa laittaa kun teidän mielstä on jo lihava jos on 10 kiloa ylipainoa. mutta entäs kun on 70 kiloa ylipainoa?
teillä ei taida olla oikea suhteellisuus

Jos sun silmäs ei tällaisessa ketjussa lepää, niin MIKSI ihmeessä sä avaat koko ketjun ja vielä PITÄÄ kommentoida?

Ihan ei mee jakeluun tommoset riidankylväjät....

laihojen kuvissa menee katse ohitse kun ei ole mihin se katse tarttuis eli ei ole mitään kattottavaa!

mä luulen et kyse on lähinnä ettei lihavilla ole mitään tarvetta esitellä kroppaansa, kun elämä ei pyöri sen ympärillä.. Saatan olla väärässä. Itselläni ei mielenkiinto riitä kuvaamiseen ja kuvien koneelle lataamiseen..

Alkuperäinen kirjoittaja No:
mä luulen et kyse on lähinnä ettei lihavilla ole mitään tarvetta esitellä kroppaansa, kun elämä ei pyöri sen ympärillä.. Saatan olla väärässä. Itselläni ei mielenkiinto riitä kuvaamiseen ja kuvien koneelle lataamiseen..

Mullakin on vain tuo 1 kuva koska mekosta piti saada kuva. Välttelen kameroita minkä kerkiän, paitsi jos kuvataan vain kasvoja, ne kuvat on yleensä suht koht siedättäviä :)

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja No:

Mullakin on vain tuo 1 kuva koska mekosta piti saada kuva. Välttelen kameroita minkä kerkiän, paitsi jos kuvataan vain kasvoja, ne kuvat on yleensä suht koht siedättäviä :)

Sulla on oikeesti kauniit kasvot :)

Yhteistyössä