Kamalan kalliit liput särkänniemeen :(

  • Viestiketjun aloittaja surettaa
  • Ensimmäinen viesti
joo
tilatkaa etukäteen niitä lippuja niin säästätte sen yhden aluemaksun verran. säästöä se on pienikin säästö. me ostettiin lintsin liput ennakkoon ja säästettiin ihan kiva hinta.
 
juu
Viime vuonna tais nousta :/ Kun Särkkikseen joutuu vielä maksamaan erikseen sisäänpääsyn ja sekin nousi. Olkoonkin, että sille saa jotain vastinetta, mutta jos sinne vain lasten takia menee... Lintsille pääsee sentään alueelle ilmaiseksi.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Mä muistan ajan kun 100markaa Lintsillä oli ihan käypä raha.... :whistle: No juu, onhan siitä vuosi tai pari, mutta ennen euroa hinnat eivät nousseet niin kovaa tahtia kun euro-aikana. :/
Tätä peesaan! Kova hinnannousu koskee ihan kaikkea. Vasta vappuna mietin serpentiä kaupasta ostaessa, että kannattaisko hakea tiimarista 3 rullaa eurolla. Maksoin kuitenkin 1,50 samasta määrästä kaupassa. Siis kamoon. Jos markka-aikana tiimarista sai 3mk halvemmalla kun noinkin pienestä tavarasta kyse niin toki oisin sieltä hakenut! Enkä muutenkaan ehkä liki 10 markkaa olisi serpentiinistä maksanut!
 
- -
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Tietäisikö kukaan mikä tuolla mahtaa olla käytäntönä vammaisten lasten kanssa?

Tyyliin jos on 4v vammainen lapsi niin riittääkö jos ostaa tälle sen rannekeen ja avustaja pääsee mukana ilmaiseksi? Mietin vaan kun itse en ole noiden laitteiden perään joten minulle riittäisi ihan hyvin että kulkisin pojun mukana päivän sellaisissa jutuissa mihin tämä pääsee/haluaa. Tuo aikusiten ranneke vaan on aika kova hinta tuon luokan huvittelusta. =)
http://perheklubi.net/viewtopic.php?f=13&t=65851
Tuolla on paljon juttua ainakin Linnanmäellä käymisestä erityislapsen kanssa.

 
vieras
Meillä mennään tänäkesänä vain ja ainoastaan ilmasiin temppuvehkeisiin eli mennään Pover Parkiin yrittäjien päivänä, eli ariolan Tivoliin heinäkuussa ja siinä se onkin.
 
Lippukassa :D
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äippis:
Paljonko muuten markka-aikana maksoi noi rannekkeet? juu tiiän ettei niitä voi verrata ja aika on ihan toinen, mut ihan mielenkiinnosta vaan kysyn.
viimesin markkahinta minkä muistan on 90mk
Vuonna 2000 oli 150 mk Avaimen hinta, 120 mk huvipuistoranneke.
 

Yhteistyössä