Kamalan kalliit liput särkänniemeen :(

  • Viestiketjun aloittaja surettaa
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tietäskö joku tästä?:
Alkuperäinen kirjoittaja mites tää?:
on vaan lasten vahtina eikä ite mene laitteisiin?

meillä 4 yli 120senttistä lasta

?
Samaa olin tulossa kysymään!
no EI TIETENKÄÄN TARVITSE maksaa muusta kuin sisäänpääsystä alueelle.
En mä kyllä tuota tarkoittanut...vaan sitä, että täytyykö tuo 32 euroa maksaa ihan vaan päästäkseen sisään vaikkei tekisi huvipuistossa mitään?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja marika73:
niin ja meillä maksaa 5x32 e, hui hitto!!
nuorin ei maksa vielä
160 e vanhaa markkaa tonni..
Aina vedotaan markkoihin, kun verrataan hintoja, mutta eipä silloin, kun katsellaan palkkakuitteja. Mä en ainakaan saanut markka-aikoina samanlaista liksaakaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tietäskö joku tästä?:
Alkuperäinen kirjoittaja mites tää?:
on vaan lasten vahtina eikä ite mene laitteisiin?

meillä 4 yli 120senttistä lasta

?
Samaa olin tulossa kysymään!
no EI TIETENKÄÄN TARVITSE maksaa muusta kuin sisäänpääsystä alueelle.
En mä kyllä tuota tarkoittanut...vaan sitä, että täytyykö tuo 32 euroa maksaa ihan vaan päästäkseen sisään vaikkei tekisi huvipuistossa mitään?
Se sisäänpääsy ei kai ole niin kallis, ei ainakaan toissa kesänä ollut.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tietäskö joku tästä?:
Alkuperäinen kirjoittaja mites tää?:
on vaan lasten vahtina eikä ite mene laitteisiin?

meillä 4 yli 120senttistä lasta

?
Samaa olin tulossa kysymään!
no EI TIETENKÄÄN TARVITSE maksaa muusta kuin sisäänpääsystä alueelle.
En mä kyllä tuota tarkoittanut...vaan sitä, että täytyykö tuo 32 euroa maksaa ihan vaan päästäkseen sisään vaikkei tekisi huvipuistossa mitään?

Mitä sää nyt jauhat? :eek: Jos et käy laitteissa mutta haluat sisään särkkiksen alueelle maksat vain sisäänpääsymaksun (jotain vajaa 10e) ja jos haluat laitteisiinkin maksat sen 32e.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
En mä kyllä tuota tarkoittanut...vaan sitä, että täytyykö tuo 32 euroa maksaa ihan vaan päästäkseen sisään vaikkei tekisi huvipuistossa mitään?

Mitä sää nyt jauhat? :eek: Jos et käy laitteissa mutta haluat sisään särkkiksen alueelle maksat vain sisäänpääsymaksun (jotain vajaa 10e) ja jos haluat laitteisiinkin maksat sen 32e.
[/quote]

No juuri tuota jauhan, että kuinka paljon tarvitsee maksaa jos menee sisään muttei tee siellä mitään! Mikä mun ulosannissa nyt noin vaikeaa on?
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aina vedotaan markkoihin, kun verrataan hintoja, mutta eipä silloin, kun katsellaan palkkakuitteja. Mä en ainakaan saanut markka-aikoina samanlaista liksaakaan.
Markoihin vertaaminen antaa perspektiiviä hinnoille. Ja uskoisin, että ei markka-aikaan kovinkaan moni olisi suostunut maksamaan 10%:a kuukausipalkastaan yhdestä huvipuistoreissusta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Jututin naapurin likkoja vappuna, olivat käyneet ostamassa kausarin Särkänniemeen. 80 euroa. Huh. Mutta kyllähän nuo ovat kovia hintoja noi kertaliputkin. Ja minusta S-niemi on kyllä tylsä ja ankea, kaikki laitteetkin aina jotain vuoristorataversioita... Viime vuonna olivat taas laittaneet eläinpuistonkin maksulliseksi. Onkohan tänä vuonna?

Ja sellainen kausari olisi kiva, että sillä sais vain pääsymaksun alueelle. Me kun asutaan täällä Tampesterissa, niin tulee aika monta sukulaislasten kanssa vietettyä hengailupäivää. Kun on raskaana niin ei voi oikein laitteisiinkaan mennä.
sellainenhan on. aluekausikortti on 20? ja sillä saa juuri sen sisäänpääsyn särkänniemen lisäksi eläinpuistoon ja näsinneulaan muistaakseni
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Entäs pienet:
maksaako alle 120 senttisiltä lapsilta minkä verran? :)
kai siellä pienemmillekin jotain laitteita?
siellä on erikseen ipanaario vai mikä sen lasten osan nimi oli missä on laitteita pari kolme kymmentä pienille. taitaa olla 7 laitetta mihin pääsee alle 120cm keskenään ja loppuihin aikuisen kanssa.

alle 120cm maksaa 27?
 
Kallistahan tuo on, ja varsinkin kun rupee miettimään mitä maksais markoissa :eek: Meillä kävi niin tyhmästi vielä viime vuonna, että maksettiin ittemme kipeiks ja sitten lapset ei uskaltanu käydä kuin parissa laitteessa ja muutenkin aikaa tuhraantui paikasta toiseen kävelemiseen. No mä sit ite koitin ottaa ilon irti kaikella rahalla ja kävi yksinäni hurjastelemassa laitteissa ja lapset huusi kurkkusuorana "äitiiii"... Heh, olihan se hauska reissu, mutta kyllä aikamoista rahastusta :(
 
Tosi kiva paikka, pakko myöntää. Viime kesänä tuolla oltiin ja olihan se ihan törkeen kallista. Viidelle lapselle ja kahdelle aikuiselle elämysnavaimet, eli 5 kertaa (yli 120cm) 32? ja kaksi (alle 120cm) 27? = 214 ? :eek:
Vielä viimeisillä minuuteilla juostiin ihan hullun lailla laitteisiin että taatusti saadaan kokea koko rahan edestä :D
Ruoka ei ollut kovin hyvää. Pitsat tosin jäi maistamatta siksi että sinne oli niin kamalan pitkät jonot :/
 

Yhteistyössä