Kamalan kalliit liput särkänniemeen :(

  • Viestiketjun aloittaja surettaa
  • Ensimmäinen viesti
No Suomen Tivoli se vasta ryöstöpaikka on! :kieh:

28? ranneke, eikä laitteita kovin kummosesti..

Me tykätään Powerparkista ja Tykkimäestä. :wave:
Ei niin paljoa ihmisiä, jonottaa ei tarvinnut juuri mihinkään ja kauniit ja siistit paikat.

Powerparkkiin ranneke 29? ja Tykkimäkeen 25?.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja äippis:
Paljonko muuten markka-aikana maksoi noi rannekkeet? juu tiiän ettei niitä voi verrata ja aika on ihan toinen, mut ihan mielenkiinnosta vaan kysyn.
mä muistaisin et 120mk oli jossain vaiheessa..
Oli joo joskus tuon hintaista.Tiedä sitten oliko kallein hinta markka aikana.
 
joo
187 euroa meidän perheeltä. Ihan kiva, vaan eipä sitä huvipuistossa käydä kun kesällä. Me käydään yleensä sekä lintsi että särkänniemessä. Kiva päivä on aina ollut kun yhdessä perheen kanssa lähdetään. =)
 
Kyllä mä sanoisin, että kyllä jokaisella suomalaisella lapsiperheellä on vara käydä kerran kesässä jossain huvipuistossa, oli sitten 2 tai 12 lasta. Riippuu rahankäytöstä ja säästämisestä. Ja kyllä se kallis lippu on sen verran "edullinen" ottaen huomioon mitä elämyksiä sillä saa ja koko rahan edestä (jos menee, kun huvipuisto aukee ja lähtee kun se sulkeutuu)

Lapsena mä muistan, kun käytiin joka kesä useammassa huvipuistossa ja niistä on kivat muistot vieläkin :)
 
En viitsi käydä Suomen huvipuistoissa, pieniä ja kalliita. Muutama laite, jotka nekin lyhyitä ja huonoja. Mieluummin matkustaa sitten ulkomaille ja käy siellä paremmissa huvipuistoissa. Hinnat on yleensä samat kuin Suomessakin mutta taso aivan erilainen. Lisäksi tulee tietenkin matkustuskulut paikan päälle mutta tämänhän voi kuitenkin yhdistää ulkomaanmatkaan. Jos siis muutenkin käy ulkomailla.
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja aikamoista:
Nii-i. Muutaman kivan kotimaisen kohteen yhteishinnalla pääsee jo ulkomaille.
Ai koko perhe ulkomaille muutaman kotimaisen hinnalla :eek:
Aika monessa " muutamassa paikassa" pitää käydä että oikeasti pääsee ja maksavat ne kohteet sielläkin :whistle:

Minusta särkänniemi on tavallaan halpa, verrattuna esim. linnanmäkeen- särkkiksessä saa sentään delfinaariot ja kaikki. Linnanmäellä pelkät laitteet :/

 
Tietäisikö kukaan mikä tuolla mahtaa olla käytäntönä vammaisten lasten kanssa?

Tyyliin jos on 4v vammainen lapsi niin riittääkö jos ostaa tälle sen rannekeen ja avustaja pääsee mukana ilmaiseksi? Mietin vaan kun itse en ole noiden laitteiden perään joten minulle riittäisi ihan hyvin että kulkisin pojun mukana päivän sellaisissa jutuissa mihin tämä pääsee/haluaa. Tuo aikusiten ranneke vaan on aika kova hinta tuon luokan huvittelusta. =)
 
harmi
Niimpä..meillä menis 5x32e että taitää jäädä meilä ainakin reissu tekemättä vaika mielellään sinne lähtisin. Niin ja matkaa meiltä n400km eli vielä matkakulut päälle =( Me taidetaan tyytyä ihan tykkimäkeen ja korkeasaareen tänä kesänä
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Tietäisikö kukaan mikä tuolla mahtaa olla käytäntönä vammaisten lasten kanssa?

Tyyliin jos on 4v vammainen lapsi niin riittääkö jos ostaa tälle sen rannekeen ja avustaja pääsee mukana ilmaiseksi? Mietin vaan kun itse en ole noiden laitteiden perään joten minulle riittäisi ihan hyvin että kulkisin pojun mukana päivän sellaisissa jutuissa mihin tämä pääsee/haluaa. Tuo aikusiten ranneke vaan on aika kova hinta tuon luokan huvittelusta. =)
Mie luulen, että pääsee ilmaiseksi. Ihan pienten lastenkin kanssahan pääsee myös ilmaiseksi niihin pineten laitteisiin ja niitä on iaka paljon särkänniemessä.
 
Bööna
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Olen vissiin ainoa, jonka mielestä ei ole kamalan kallista jos menee esim. 100e lippuihin. Eihän siellä kuitenkaan joka viikko käydä.
Mielestäni olisi kuitenkin houkuttelevampaa jos alueelle pääsy olisi ilmainen, näinhän Lintsillä tehtiin muutama vuosi sitten, että aluemaksusta luovuttiin. Siellä tulee nyt käytyä useammin ja ihan ex tempore.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Tietäisikö kukaan mikä tuolla mahtaa olla käytäntönä vammaisten lasten kanssa?

Tyyliin jos on 4v vammainen lapsi niin riittääkö jos ostaa tälle sen rannekeen ja avustaja pääsee mukana ilmaiseksi? Mietin vaan kun itse en ole noiden laitteiden perään joten minulle riittäisi ihan hyvin että kulkisin pojun mukana päivän sellaisissa jutuissa mihin tämä pääsee/haluaa. Tuo aikusiten ranneke vaan on aika kova hinta tuon luokan huvittelusta. =)
Mie luulen, että pääsee ilmaiseksi. Ihan pienten lastenkin kanssahan pääsee myös ilmaiseksi niihin pineten laitteisiin ja niitä on iaka paljon särkänniemessä.
EI pääse lasten kanssa ilmaiseksi laitteisiin vaan joutuu ostamaan kertalipun joka lastenlaitteeseen maksaa 5 ?! Naapuri oli just viikonloppuna ollut...
 
Treäiti
Meillä Tamperelaisilla on onneks tuo mahdollisuus ottaa kausikortti joka tulee ihan SIKA halvaks. Varsinkin kun tyttö käy Särkässä kesällä lähes päivittäin. 80? kausari tienaa hintansa siis takas muutamassa kerrassa:):):):)

Ja aluekausarikin on vain 20?
 
äiti
Tuo aluekausikortti kannattaa ottaa jos on menossa Särkänniemeen useimmin kuin kerran. Meillä poika alle 4v ja kun mulla aluekortti, voidaan käydä esim. eläintarhassa koko kesä tuolla 20? kortilla. Lisäksi kun siskolla tuo kausikortti, niin pikkuveli pääsee joihinkin laitteisiin siskon kanssa ilmaiseksi. Alle 4v ranneke maksaa 19? ja se kannattaa ottaa mikäli lapsi uskaltaa mennä yksin ipanarion laitteisiin.
 
pieras.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Tietäisikö kukaan mikä tuolla mahtaa olla käytäntönä vammaisten lasten kanssa?

Tyyliin jos on 4v vammainen lapsi niin riittääkö jos ostaa tälle sen rannekeen ja avustaja pääsee mukana ilmaiseksi? Mietin vaan kun itse en ole noiden laitteiden perään joten minulle riittäisi ihan hyvin että kulkisin pojun mukana päivän sellaisissa jutuissa mihin tämä pääsee/haluaa. Tuo aikusiten ranneke vaan on aika kova hinta tuon luokan huvittelusta. =)
Mie luulen, että pääsee ilmaiseksi. Ihan pienten lastenkin kanssahan pääsee myös ilmaiseksi niihin pineten laitteisiin ja niitä on iaka paljon särkänniemessä.
EI pääse lasten kanssa ilmaiseksi laitteisiin vaan joutuu ostamaan kertalipun joka lastenlaitteeseen maksaa 5 ?! Naapuri oli just viikonloppuna ollut...
Särkänniemen sivuilta lainattua : Saattaja on ilmainen.
Että näin.
 
töhis
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Tuo aluekausikortti kannattaa ottaa jos on menossa Särkänniemeen useimmin kuin kerran. Meillä poika alle 4v ja kun mulla aluekortti, voidaan käydä esim. eläintarhassa koko kesä tuolla 20? kortilla. Lisäksi kun siskolla tuo kausikortti, niin pikkuveli pääsee joihinkin laitteisiin siskon kanssa ilmaiseksi. Alle 4v ranneke maksaa 19? ja se kannattaa ottaa mikäli lapsi uskaltaa mennä yksin ipanarion laitteisiin.
Mutta sekin on typerää että tuo aluekausaari on henkilökohtainen, molemmilla vanhemmilla pitää olla oma vaikka ei ikinä oltaisikaan yhtäaikaa siellä. :I
 
Gluteus maximus
Mieluummin Särkänniemeen, koska sillä lipulla saa kaikkea ja pääsee useaan kohteeseen (pieneläinpiha, delffinaario, näsineula ) lintsillä maksaa yhtä paljon ja pääsee vaan laitteisiin, Sea lifekin maksaa erikseen.
 
Treäiti
Elämys- ja Ipanakausikortilla huvittelua koko vuodeksi. Kesäkaudella Särkänniemen huvilaitteet tarjoavat kieputusta, pärskeitä ja huimaavaa vauhtia koko kesän ja talviaikaan ihmeellistä nähtävää ja koettavaa tarjoavat ympärivuotisesti avoinna olevat kohteet, kuten Akvaario, Delfinaario ja Planetaario.

Särkänniemen Aluekausikortilla puolestaan pääsee Elämyspuiston alueelle kesän ajan huvilaitteiden aukiolopäivinä. Tuote sopii erinomaisesti esimerkiksi pienen lapsen vanhemmalla, joka haluaa päästä ipanakausikorttilaisen kanssa puistoon useamman kerran kesässä.

Elämyskausikortti 80 ? (yli 120 cm:lle)

Henkilökohtainen kuvallinen kortti, jolla voi lunastaa kesäaikaan yhden Elämysavaimen/päivä ja talviaikaan yhden Talviavaimen/päivä. Kortti on voimassa 1.1.-31.12.2009.

Ipanakausikortti 60 ? (alle 120 cm:lle)

Henkilökohtainen kuvallinen kortti, jolla voi lunastaa kesäaikaan yhden Ipana-avaimen ja talviaikaan yhden Talviavaimen/päivä. Kortti on voimassa 1.1.-31.12.2009.

Aluekausikortti 20 ? (yli 4-vuotiaille)

Henkilökohtainen kuvallinen kortti, jolla voi lunastaa yhden Aluelipun/päivä. Aluelippu sisältää sisäänpääsyn Elämyspuistoon, Näsinneulan näkötorniin ja Sara Hildénin taidemuseoon. Lisäksi Aluekausikortilla pääsee myös Lasten Eläintarhaan. Kortti on voimassa 30.4.-29.8.2009 huvilaitteiden aukiolopäivinä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja surettaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
32? aikuisilta
27? alle 120cm
Niin, meillä tekee 108? yhteensä, huh :(
meillä tekis 5 x 32... no oikeestaa 4 kun mä en tarvi minkäänlaista ranneketta, ette saa mua kirveelläkään niihi härveleihin :D

enempi mua särkiksessä inhottaa aina ne jonot!! kyllähän sitä maksaa ton 32 ekee jos sillä sitte koko päivän pääsee härveleihin, mutta kun sillä hinnalla puolet päivästä menee jonoissa seisomiseen:(
 

Yhteistyössä