Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:AP...on niin YLPEE ittestänsä...kun on pärjännyt niin hyvin....ei se ollut sarkastisesti kirjoitettu...ei todellakaan ollut...sorry vaan...paistaa läpi :$
Täh?! Jollain taitaa olla huono päivä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:AP...on niin YLPEE ittestänsä...kun on pärjännyt niin hyvin....ei se ollut sarkastisesti kirjoitettu...ei todellakaan ollut...sorry vaan...paistaa läpi :$
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:kokeile vaikka 3-vuotta ja sano sitten...kai sulla on se mies edes jolle puhua...katos toisilla EI oo ketään kelle puhua...juu...oon...yh.... :/
no mä oon ollut 16v yksinhuoltaja jo esikoiselle tokalle sit oon ollu alusta asti. Mulla taas on kavereita joilla on mies ja tavallaan he ovat yh kun miehillä muita mielenkiintoa. Eli oon mieluummin yh ilman sitä miestä.
Minä en osais olla noin kauaa "yksin"... :|
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:kokeile vaikka 3-vuotta ja sano sitten...kai sulla on se mies edes jolle puhua...katos toisilla EI oo ketään kelle puhua...juu...oon...yh.... :/
tai vaikka 6v![]()
Luulis jo 6 v aikana löytävän itteleen elämänkumppanin, jos ei niin tarvii olla naamassa vikaa ja bodyssa vikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:mä oon hiljaa... :$
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jännä, että jotkut eivät tainneet lainkaan ymmärtää ap:n ideaa aloituksessa. Heti vastataan kärkkäästi takaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:huono päivä...jospa se olis unen puutetta...tai kavereiden puutetta...juu mulla ei tosiaankaan oo aikaa roikua ...viä tän...lisäksi jossain galleriassa..se lapsi pitää hoitaa tosiaan se 24/7...myös öisin kun nukkuu ja lapsi nukkuu olen yksin vastuussa lapsesta :/ B)
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:huono päivä...jospa se olis unen puutetta...tai kavereiden puutetta...juu mulla ei tosiaankaan oo aikaa roikua ...viä tän...lisäksi jossain galleriassa..se lapsi pitää hoitaa tosiaan se 24/7...myös öisin kun nukkuu ja lapsi nukkuu olen yksin vastuussa lapsesta :/ B)
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jännä, että jotkut eivät tainneet lainkaan ymmärtää ap:n ideaa aloituksessa. Heti vastataan kärkkäästi takaisin.
Niinpä. Tarkoituksena oli tosiaan nostaa hattua yh:ille, kun nyt olen saanut edes pienen näytteen siitä, millaista voisi olla, jos olisin lasten kanssa yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja yh:Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:huono päivä...jospa se olis unen puutetta...tai kavereiden puutetta...juu mulla ei tosiaankaan oo aikaa roikua ...viä tän...lisäksi jossain galleriassa..se lapsi pitää hoitaa tosiaan se 24/7...myös öisin kun nukkuu ja lapsi nukkuu olen yksin vastuussa lapsesta :/ B)
höpsö, sitä kerkiää mitä tahtoo vaikka olis yh.
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:no toiset sitten kerkiää ja toiset ei...kai mä sit oon huono ihminen kun en kerkee...oon vaan marjapuskissa päälläni...että olis vitamiineja lapselle talveksi :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:no toiset sitten kerkiää ja toiset ei...kai mä sit oon huono ihminen kun en kerkee...oon vaan marjapuskissa päälläni...että olis vitamiineja lapselle talveksi :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:juu...niimpä....ISO huokaus....ei oo sitä kuuluisaa omaa aikaa... :|
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:niin mä oonkin väsynyt...tarttis mennä nukkuun..mut kun ei malta...kun on niin ihanan hiljasta..nyt on omaa aikaa:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:siis paketti pakettia...vai asiaa....ei muistaakseni olla...samoissa keskusteluissa kyllä ollaan oltu
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:juu...niimpä....ISO huokaus....ei oo sitä kuuluisaa omaa aikaa... :|
Eikö sulla ole edes ketään sukulaista, joka silloin tällöin hoitaisi lasta, että pääsisit yksiksesi jonnekin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:juu...niimpä....ISO huokaus....ei oo sitä kuuluisaa omaa aikaa... :|
Eikö sulla ole edes ketään sukulaista, joka silloin tällöin hoitaisi lasta, että pääsisit yksiksesi jonnekin?
en oo tuo mutta mulla ei tosiaankaan ne 2 sukulaista jotka ois varteenotettavia voi hoitaa.