Kamalaa tämä "yksinhuoltajuus"!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KoleaQ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
AP...on niin YLPEE ittestänsä...kun on pärjännyt niin hyvin....ei se ollut sarkastisesti kirjoitettu...ei todellakaan ollut...sorry vaan...paistaa läpi :$

Täh?! Jollain taitaa olla huono päivä? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kokeile vaikka 3-vuotta ja sano sitten...kai sulla on se mies edes jolle puhua...katos toisilla EI oo ketään kelle puhua...juu...oon...yh.... :/

no mä oon ollut 16v yksinhuoltaja jo esikoiselle tokalle sit oon ollu alusta asti. Mulla taas on kavereita joilla on mies ja tavallaan he ovat yh kun miehillä muita mielenkiintoa. Eli oon mieluummin yh ilman sitä miestä.

Minä en osais olla noin kauaa "yksin"... :|

No en mäkään ihan koko tuota 16v ole ollut yksin mutta nyt viimeisen neljä vuotta olen ollut yksin. Sitä ennen olen tapaillut ja tutustunut mutta nyt ei halua/uskalla ym. Enään. Ja kun on niin kauan yksin ei välttämättä halua enään sekottamaan meidän totuttuja tapoja ym.-

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
kokeile vaikka 3-vuotta ja sano sitten...kai sulla on se mies edes jolle puhua...katos toisilla EI oo ketään kelle puhua...juu...oon...yh.... :/

tai vaikka 6v :whistle:

Luulis jo 6 v aikana löytävän itteleen elämänkumppanin, jos ei niin tarvii olla naamassa vikaa ja bodyssa vikaa.

Ei se ihan aina mene noinkaan. Lapsille tahtoo parasta ja jos on vielä karmea kokemus takana ei sitä noin vain uutta epeliä taloon oteta, ja vielä lapsetkin saisi turhaan kärsiä lisää.

AP...on niin YLPEE ittestänsä...kun on pärjännyt niin hyvin....ei se ollut sarkastisesti kirjoitettu...ei todellakaan ollut...sorry vaan...paistaa läpi :$

Mikä paistaa läpi?
Minä kyllä ymmärsin ap:n tarkoituksen :) kiitos ap:lle!

Jännä, että jotkut eivät tainneet lainkaan ymmärtää ap:n ideaa aloituksessa. Heti vastataan kärkkäästi takaisin.

Pakko peesata tätä. Osalla todella katkeria vastauksia, ollaan niin hyökkäyskannalla, että....

Ap, pikaista paranemista miehellesi!

huono päivä...jospa se olis unen puutetta...tai kavereiden puutetta...juu mulla ei tosiaankaan oo aikaa roikua ...viä tän...lisäksi jossain galleriassa..se lapsi pitää hoitaa tosiaan se 24/7...myös öisin kun nukkuu ja lapsi nukkuu olen yksin vastuussa lapsesta :/ B)

huono päivä...jospa se olis unen puutetta...tai kavereiden puutetta...juu mulla ei tosiaankaan oo aikaa roikua ...viä tän...lisäksi jossain galleriassa..se lapsi pitää hoitaa tosiaan se 24/7...myös öisin kun nukkuu ja lapsi nukkuu olen yksin vastuussa lapsesta :/ B)

höpsö, sitä kerkiää mitä tahtoo vaikka olis yh.

Tiiätkö et luultavasti noi sen käsittää siltikin. Niin mäkin oon tehnyt sä olet siinä joka ikinen tunti kiinni varsinkin jos ei ole sitä niin kuuluisaa tukiverkkoa josta täälläkin saadaan aikaiseksi riita kun jotkut ei tajua et joillekkin se on suora mahdottomuus!! Kokemusta löytyy.

Jännä, että jotkut eivät tainneet lainkaan ymmärtää ap:n ideaa aloituksessa. Heti vastataan kärkkäästi takaisin.

Niinpä. Tarkoituksena oli tosiaan nostaa hattua yh:ille, kun nyt olen saanut edes pienen näytteen siitä, millaista voisi olla, jos olisin lasten kanssa yksin.

Minä ymmärsin aloituksesi näin.

Itsekin joskus miettinyt, et voisi olla melkoisen rankkaa olla yh. :|

Oukkei, ymmärrän. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja yh:

höpsö, sitä kerkiää mitä tahtoo vaikka olis yh.

Kerroppas miten? Jos lapset on esim. pieniä ja sitä tukiverkkoa ei ole!?

no toiset sitten kerkiää ja toiset ei...kai mä sit oon huono ihminen kun en kerkee...oon vaan marjapuskissa päälläni...että olis vitamiineja lapselle talveksi :'(

No mä oon ainakin ollut ihan noin kiinni pienessä lapsessa ympärivuorokausisesti ja juu ei siinä ole yksin tarvinnut mitään harrastaa.

no toiset sitten kerkiää ja toiset ei...kai mä sit oon huono ihminen kun en kerkee...oon vaan marjapuskissa päälläni...että olis vitamiineja lapselle talveksi :'(

Sä mikään huono ihminen ole. Vaikutat väsyneeltä juuri nyt. Jaksamisia :hug::hug:

juu...niimpä....ISO huokaus....ei oo sitä kuuluisaa omaa aikaa... :|

Eikö sulla ole edes ketään sukulaista, joka silloin tällöin hoitaisi lasta, että pääsisit yksiksesi jonnekin?

en oo tuo mutta mulla ei tosiaankaan ne 2 sukulaista jotka ois varteenotettavia voi hoitaa.

juu...niimpä....ISO huokaus....ei oo sitä kuuluisaa omaa aikaa... :|

Eikö sulla ole edes ketään sukulaista, joka silloin tällöin hoitaisi lasta, että pääsisit yksiksesi jonnekin?

en oo tuo mutta mulla ei tosiaankaan ne 2 sukulaista jotka ois varteenotettavia voi hoitaa.

Voihan paska suoraan sanottuna! Meillä asuu paljon sukua tässä ihan lähellä ja siksi kotoa lähteminen on helppoa.

Eikö MLL:llä ole lastenhoitoapua tarjolla tai jollain paikallisella perhekahvilalla? Meillä päin voi lapset jättää puoli-ilmaiseksi hoitoon pariksi tunniksi päiväaikana, jolloin ehtii tehdä omia juttuja.