Kamalaa tämä "yksinhuoltajuus"!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KoleaQ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KoleaQ

Aktiivinen jäsen
13.04.2008
2 781
0
36
Kuten moni tietääkin, mun ukolta meni sunnuntai-iltana selkä. Senpä takia olen joutunut kokeilemaan yh:n elämää peräti kahden päivän ajan ja kamalan rankkaa on! :|

Hatunnosto kaikille yh:ille ja varsinkin niille, joilla ei ole ketään, joka auttaisi arjessa. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
kokeile vaikka 3-vuotta ja sano sitten...kai sulla on se mies edes jolle puhua...katos toisilla EI oo ketään kelle puhua...juu...oon...yh.... :/

Hmm.... Et tainnut huomata sarkastista kirjoitustyyliäni?

Naureskelen siis täällä itselleni, kun koen tämän "yksinhuoltajana" olon rankaksi jo kahdessa päivässä, kun monet ovat sitä 24/7/365.

Eikö sulla ole kavereita irl, joiden kanssa jutella?

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
kokeile vaikka 3-vuotta ja sano sitten...kai sulla on se mies edes jolle puhua...katos toisilla EI oo ketään kelle puhua...juu...oon...yh.... :/

tai vaikka 6v :whistle:

Luulis jo 6 v aikana löytävän itteleen elämänkumppanin, jos ei niin tarvii olla naamassa vikaa ja bodyssa vikaa.

no mä oon ollut 16v yksinhuoltaja jo esikoiselle tokalle sit oon ollu alusta asti. Mulla taas on kavereita joilla on mies ja tavallaan he ovat yh kun miehillä muita mielenkiintoa. Eli oon mieluummin yh ilman sitä miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Luulis jo 6 v aikana löytävän itteleen elämänkumppanin, jos ei niin tarvii olla naamassa vikaa ja bodyssa vikaa.

Kerrassaan positiivisuutta uhkuva viesti, ihana! :flower: :heart:

onhan noita ollut tässä nurkissa, mutta mä löydän aina sen kusipään tai muuten vaan idiootin joka paljastaa lopulta todellisen itsensä. niinkuin viimeisin... meinas tappaa mun kissan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no mä oon ollut 16v yksinhuoltaja jo esikoiselle tokalle sit oon ollu alusta asti. Mulla taas on kavereita joilla on mies ja tavallaan he ovat yh kun miehillä muita mielenkiintoa. Eli oon mieluummin yh ilman sitä miestä.

Minä en osais olla noin kauaa "yksin"... :|

Tiedätkö että jossain välissä tulee kun sekaantuu vääriin miehiin esim että on joutunut siihen yh rupeemaan ettei haluakkaan enään mihinkään tutustua ja voihan kuule käydä niin että puoliso kuolee ja joillein ei ole helppoa aloittaa sitä suhdetta heti tai lyhyessä ajassakaan.

sitä on kuule oppinut oleen lapsensa kanssa jo 3:n vuoden aikana...ei tarvi miestä mihinkään...osaan vaihtaaa lamput yms....ei tarvi tulla häiritteen meidän elämää :saint: B)

Mun mummo jäi (omasta tahdostaan) yh:ksi alle kolmekymppisenä, eikä sen koomin miestä ottanut. Mummo on nyt 76, eikä kadu yhtään mitään eli kai sitä voi olla onnellinen ilman sitä parisuhdettakin. :)

Minä oon ollut 10 vuotta yh. On siinä tosiaan ollut hommaa, enkä tiedä olisiko se ollut yhtään sen kummempaa jos olisi ollut mies mukana. Vaikea verrata kun ei ole kunnon kokemusta, kunnon miehestä. Olen vähän kyllä kateellinen "perheellisille", kun joskus kaipaisi eniten sellaista henkistä tukea ja olishan se fyysinenkin tuki jotain :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jännä, että jotkut eivät tainneet lainkaan ymmärtää ap:n ideaa aloituksessa. Heti vastataan kärkkäästi takaisin.

Niinpä. Tarkoituksena oli tosiaan nostaa hattua yh:ille, kun nyt olen saanut edes pienen näytteen siitä, millaista voisi olla, jos olisin lasten kanssa yksin.