W waaka Aktiivinen jäsen 08.07.2008 2 200 0 36 Raisio 17.08.2008 #1 Siis onko tää enää normaalia? Tämä alko ihan yhtäkkiä eilen muistaakseni.. Janottaa, suuta kuivaa ja janottaa.Ihan koko ajan.. |O
Siis onko tää enää normaalia? Tämä alko ihan yhtäkkiä eilen muistaakseni.. Janottaa, suuta kuivaa ja janottaa.Ihan koko ajan.. |O
T tinnttu Jäsen 27.05.2008 813 0 16 17.08.2008 #2 joo mullakin raskausaikana KAMALA jano koko ajan... ja jatkuu edelleen kun imetän... olettaisin siis että on normaalia
joo mullakin raskausaikana KAMALA jano koko ajan... ja jatkuu edelleen kun imetän... olettaisin siis että on normaalia
zuku Aktiivinen jäsen 10.06.2007 4 256 0 36 17.08.2008 #3 ootko syöny jotain suolasta? jos mietityttää ja varsinkin jos muutein huono olo, kysäse synnäriltä..