kauhea jano!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sairas(ko)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sairas(ko)

Vieras
Mikäköhän mulla vois olla ku koko ajan janottaa? Siis ihan koko ajan, voin juoda litran kerrallaan mutta jano ei vaan sammu. En kyllä uskoakseni pissaa kuitenkaan niin kauhean paljon. Tätä on jo ollut jonkin aikaa, mutta nyt alkaa tuntumaan ikävältä kun huulet ja suupielet on kanss ihan kuivat.

Onko kellään ehdotuksia mikä mulla vois olla? Olen nuori yhden lapsen äiti (en imetä enään). Normaalipainoinen mutta en urheile (eli hikoile).. Pelottaa vähän kun tuntuu menevän huonompaan suntaan koko ajan..

en kyllä kauheasti syö suolaa, enemmän kuin suositusten mukaan, mutta en kuitenkaan ihan tolkuttomia määriä. Pissalla käyn ehkä 10 kertaa päivässä. Nyt tulee pikkasen tyhmä kysymys, mutta eikö diabetes yleensä tule ylipainoisille? Entä jos minulla on diabetes, vaikuttaako syömättömyys vointiini? Siis negatiivisesti?

en kyllä kauheasti syö suolaa, enemmän kuin suositusten mukaan, mutta en kuitenkaan ihan tolkuttomia määriä. Pissalla käyn ehkä 10 kertaa päivässä. Nyt tulee pikkasen tyhmä kysymys, mutta eikö diabetes yleensä tule ylipainoisille? Entä jos minulla on diabetes, vaikuttaako syömättömyys vointiini? Siis negatiivisesti?

2-tyypin diabetes tulee yleensä ylipainoisille. (poikkeuksiakin löytyy) mutta 1-tyyppi ei katso ikää ja painoa. Siihen voi sairastua milloin vain, eikä se liity mitenkään painoon.