Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Nyt on banni ihan lähellä ap:llä ...tosi heikoilla hangilla hiihtelee hän.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ap on hyvä ja katsoo moderaattorin profiiliin ja miettii jatkoa jutulleen. =)![]()
Ei täällä ole kukaan banneista puhunut. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:http://www.aijaa.com/v.php?i=5982440.jpg
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:http://www.aijaa.com/v.php?i=5982440.jpg
:heart:
![]()
![]()
![]()
Siinä olis ap:lle ihana paksutukkainen vauva :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei ole provo ja enpä ole ainoa mielipiteeni kanssa, aina inhon ja säälin sekaisin tuntein katon noita kaljuja päiväkodissa, lastentapahtumissa jne.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei ole provo ja enpä ole ainoa mielipiteeni kanssa, aina inhon ja säälin sekaisin tuntein katon noita kaljuja päiväkodissa, lastentapahtumissa jne.
Luin hätäisesti rivien välistä...Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Nyt on banni ihan lähellä ap:llä ...tosi heikoilla hangilla hiihtelee hän.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ap on hyvä ja katsoo moderaattorin profiiliin ja miettii jatkoa jutulleen. =)![]()
Ei täällä ole kukaan banneista puhunut. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Siksi kätilöt pukevat vastasyntyneille myssyt päähän. Muutenhan äiti saattaisi säikähtää nähdessään vauvansa.