Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:Minkälainen se oikea ketju on?
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:Hei! kuka omistaa? Onko teillä oma hela jokaisesta lapsesta vai laitatteko kiviä yhteen helaan useamman? Ja minkälainen ketju? Yhdellä tutullani oli nahkaisessa nyörissä?
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:Onko tosiaan näin et joka lapsesta oma hela.. Mietin vaan et onko "tyhmän" näköinen kahdella helalla?
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:Onko tosiaan näin et joka lapsesta oma hela.. Mietin vaan et onko "tyhmän" näköinen kahdella helalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Minulle sanottiin, että siihen voi lisätä kiviä. Koska mikäli saa esim. kaksoset, voisi lapsikorun tilata Kalevalalta oikean värisillä kivillä. Itselläni on vasta yksi lapsi, mutta mikäli tarvetta tulisi, laitattaisin varmaankin vain uuden kiven. Tulee muuten kalliiksi hankkia joka kerta uusi yli 300,- hintaan.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Minulle sanottiin, että siihen voi lisätä kiviä. Koska mikäli saa esim. kaksoset, voisi lapsikorun tilata Kalevalalta oikean värisillä kivillä. Itselläni on vasta yksi lapsi, mutta mikäli tarvetta tulisi, laitattaisin varmaankin vain uuden kiven. Tulee muuten kalliiksi hankkia joka kerta uusi yli 300,- hintaan.
Mun miehelle oltiin sanottu kans että voi lisätä kiviä. Liekkö sitten puhunut kukkua myyjä täti. Epäilen että olisi. Kyllä ammattitaitoinen hopea/kulta/koruseppä valmiiseen paikkaan yhden kiven saa upotettua.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:Hei! kuka omistaa? Onko teillä oma hela jokaisesta lapsesta vai laitatteko kiviä yhteen helaan useamman? Ja minkälainen ketju? Yhdellä tutullani oli nahkaisessa nyörissä?
siihen yhteen helaan ei saa mielestäni lisättyä niitä kiviä vaan uusi joka lapsesta. Korjatkaa jos olen väärässä.
Mulla 4helaa on verkkoketju mutta se ei ole kalevalan vaan jonkun muun joka oli lähes samanlainen mutta hinta edullisempi.