unikuu108
hehhe.. sehän vauva tuntee sen kun mahanahkaa silitellään ja kokee sen että isähän se siellä silittää.. ja musiikki kun pärähtää soimaan niin isähän se siellä mulle soittaa musaa..Alkuperäinen kirjoittaja M:Toinoi... mulla on todella hyvä mies ja on lapsilleen ihan mahtava isä. Mutta se ei ole soittanut mun mahalle musaa eikä puhunut sille ILTAISIN....!! Mitä nyt tehdään???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä helvettiä sinä nyt sekoilet? Isä on lapsen odotuksessa mukana 9 kuukautta. Juttelee mahalle iltaisin, silittelee, soittaa musaa...Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Kuten myös naapurin Seija Sitä kun on äitiyslomalla niin tulee joskus vietettyä melkein enemmän aikaa jonkun muun ku lapsen isän kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höpön Pöpöä =).Alkuperäinen kirjoittaja M:kyllä sille vauvalle äiti on yksi ja ainoa. ei meillä ainakaan 2 viikkoisena rauhoittunut edes isän syliin, vaikka kuinka isä parhaansa teki, äidin syliin nukahti heti, sydänäänet, hengitys, tuoksu jne...
Se on se, miten äiti kiillottaa omaa ÄITIYTTÄÄN ja hilaa itsensä jakkaralle. Lapsi voi tutustua isään jo mahassa ollessaan ja jos isälle annetaan heti vauvan synnyttyä mahdollisuus vauvan hoitoon, kiintyy lapsi yhtälailla isään kuin äitiinkin.
Siis tolla logiikalla kuka tahansa joka on lapsen elämässä läsnä muutaman minuutin on sitten heti todella tärkeä ihminen, kunhan lapsi on kuullu äänen jo kohdussa :headwall:
Kun lapsi syntyy, ottaa isä sen syliin, katkaisee napasuoren, kylvettää ja vaatettaa lapsen.
Kotona isä voi aivanyhtälailla hoitaa lasta. ISÄ VOI TEHDÄ KAIKKEA MUUTA PAITSI IMETTÄÄ.
Ei se äiti ole liitossa sen naapurinSeijan kanssa vaan lapsen ISÄN kanssa herranjumala!!! :headwall:
ja ekat mitähän tuo nyt on 4kk se ei edes kuule äidin ääniä saati isän niin mistä toi 9 kk sit tuli?