Kaksplussan testisivusto avattu

"joo"
Mä en tykkää tuosta, että kun avaa jonkun viestistä linkin niin se avautuu samaan ikkunaan kuin tämä palsta. Paljon parempi olis, että linkki avautuis omaan ikkunaan. Silloin voi välillä käydä ketjussa kommentoimassa ja sitten palataan linkkiin. Menee tämän takia mun mielestä nyt pepuilleen esim. meidän discot joihin linkitetään musiikkia youtubesta.
joo UUS IKKUNA vastaukseenkin. samanlailla mikä avautu ennenkin se pieni ikkuna kun vastas tai alotti uuden ketjun.
 
[QUOTE="joo";21899926]joo UUS IKKUNA vastaukseenkin. samanlailla mikä avautu ennenkin se pieni ikkuna kun vastas tai alotti uuden ketjun.[/QUOTE]

Kyllä! Saa tarkistella välillä sitä mihin on vastaamassa ettei tarvitte aivan kaikkia muistaa ja sokkona vastata.
 
Joo, toi että linkki aukeaa uuteen ikkunaan ois kyllä tarpeen. Ja kaipaan kyllä huomattavasti leveämpää tekstiosaa. Etusivulla ei tartteis uusissa jutuissa näkyä noin paljon sitä vastausta, vaan ois kiva tietää se, että mitä koko ketju käsittelee. Myös etusivun päivittymistä kaipaisin. Mitähän muuta? No noi ylimääräiset härpäkkeet tosiaan joutais pois (kuten kaverilistat, facejutut yms), jos tykkää nappia tarttee, niin se vois toimia ihan niinkuin facebookissakin, eli jostain kirjoituksesta vois tykätä.
Muutenhan tämä alkaa jo pikkuhiljaa olla ihan hyvä :)
 
Kyllä! Saa tarkistella välillä sitä mihin on vastaamassa ettei tarvitte aivan kaikkia muistaa ja sokkona vastata.
Jos painaisin tässä sun kirjottaman viestin alapuolelle tuota VASTAA painiketta niin se heittäisi mun vastaukseni ketjun alimmaksi ilman lainauksia. eli mä pystyisin nyt kirjottaessa näppärästi katsomaan mitä sä olet kirjottanut ja mun vastaus menisi normaalisti ketjun jatkeeksi ilman lainauksia (kuten nyt tulee lainaukset kun valitsin LAINAA painikkeen).

Musta tää on ihanan helppoa, ei tartte kahden ikkunan välissä pomppia =)
 
Jos painaisin tässä sun kirjottaman viestin alapuolelle tuota VASTAA painiketta niin se heittäisi mun vastaukseni ketjun alimmaksi ilman lainauksia. eli mä pystyisin nyt kirjottaessa näppärästi katsomaan mitä sä olet kirjottanut ja mun vastaus menisi normaalisti ketjun jatkeeksi ilman lainauksia (kuten nyt tulee lainaukset kun valitsin LAINAA painikkeen).

Musta tää on ihanan helppoa, ei tartte kahden ikkunan välissä pomppia =)
Niin, mutta se tärkein oli se linkkien avaaminen. Kyllä linkkien pitää aueta uuteen ikkunaan. Eikä mua ainakaan haittaa pomppia monenkaan ikkunan välillä, siihen oppii. ;)

Nimimerkillä se jolla on välillä auki plussa, face, mese, iltasanomat, youtube jne.....
 
"joo"
Jos painaisin tässä sun kirjottaman viestin alapuolelle tuota VASTAA painiketta niin se heittäisi mun vastaukseni ketjun alimmaksi ilman lainauksia. eli mä pystyisin nyt kirjottaessa näppärästi katsomaan mitä sä olet kirjottanut ja mun vastaus menisi normaalisti ketjun jatkeeksi ilman lainauksia (kuten nyt tulee lainaukset kun valitsin LAINAA painikkeen).

Musta tää on ihanan helppoa, ei tartte kahden ikkunan välissä pomppia =)
mutta jos kirjoittaa vastausta ja edelliseltä sivulta pitää tarkistaa joku juttu (niinkun monesti vanhalla palstalla tarvi) niin se vastausikkuna on siinä koko ajan eikä karkaa, pystyy kirjotteleen sitä mukaa mitä mieleen juolahtaa eikä unohtele kiivaissakaan keskusteluissa mihin piti kommentoida.

joskus meillä oli hulvaton ketju peräkkäisistä otsikoista, nyt ei sekään enään onnistu ja niitä muistaakseni on ollut monta.. :)

ja linkit tosiaan eri ikkunaan, myös :D ;)
 
JONSERED Karhunkantaja
Database error
The Kaksplus database has encountered a problem.
Please try the following:
Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.
Open the kaksplus.fi home page, then try to open another page.
Click the Back button to try another link.
The kaksplus.fi forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.

We apologise for any inconvenience.
 
Olen yritttänyt useassa ketjussa kysyä, mitä on tapahtunut osalle y-viesteistä.
Minulla oli aiemmin y-viestiosiossa kansiot saapuneet. lähetetyt ja tallennetut.
Tallennettuihin olin tallettanut saapuneita viestejä, jotka halusin ehdottomasti säästää.
Nyt en löydä niitä saapuneitten, enkä lähetettyjen joukosta. Mihin ne katsoivat ja mistä ne löytäisi.
Olen kysynyt asiaa useassa eri ketjussa, enkä ainkakaan tiedä saaneeni vastausta, sillä hakukaan ei toimi.
Missä on tallennetut viestit... ???? Siis ne y-viesti kansioon Tallenna painikkella tallenetut.
 
[QUOTE="joo";21900581]mutta jos kirjoittaa vastausta ja edelliseltä sivulta pitää tarkistaa joku juttu (niinkun monesti vanhalla palstalla tarvi) niin se vastausikkuna on siinä koko ajan eikä karkaa, pystyy kirjotteleen sitä mukaa mitä mieleen juolahtaa eikä unohtele kiivaissakaan keskusteluissa mihin piti kommentoida.

joskus meillä oli hulvaton ketju peräkkäisistä otsikoista, nyt ei sekään enään onnistu ja niitä muistaakseni on ollut monta.. :)

ja linkit tosiaan eri ikkunaan, myös :D ;)[/QUOTE]

Hankalaks menee, mutta jos painaa ensin Lainaa ja sen jälkeen avautuu ikkuna mihin voi kirjottaa ja sen ikkunan alapuolella on nappula Muotoile & esikatsele ja kun sitä painaa aukeaa uusi sivu jossa teksikentän alapuolella näkyy 25 tuoreinta viestiä ketjusta miin olet vastaamassa. Muuten jos haluaa sitten nähdä enempi pitää vaan avata itse uusi ikkuna :)D) ja selailla sielä ja palata sitten siihen toiseen vastaamaan.

Hankalahan sitä on uutta tapaa oppia käyttämään.

Linkit kyllä pitäisi tosiaan saada aukeamaan omaan ikkunaan.
 
Olen yritttänyt useassa ketjussa kysyä, mitä on tapahtunut osalle y-viesteistä.
Minulla oli aiemmin y-viestiosiossa kansiot saapuneet. lähetetyt ja tallennetut.
Tallennettuihin olin tallettanut saapuneita viestejä, jotka halusin ehdottomasti säästää.
Nyt en löydä niitä saapuneitten, enkä lähetettyjen joukosta. Mihin ne katsoivat ja mistä ne löytäisi.
Olen kysynyt asiaa useassa eri ketjussa, enkä ainkakaan tiedä saaneeni vastausta, sillä hakukaan ei toimi.
Missä on tallennetut viestit... ???? Siis ne y-viesti kansioon Tallenna painikkella tallenetut.
:attn:
 
Mikä funktio tolla "Muotoile & esikatsele" napilla on olevinaan? Siis eikö tekstiään voi muotoilla ja esikatsella ihan tässä kuten ennenkin ja muokata sitten jos on tarvis? Vai onko tämän (avasin sen) tarkoitus kiertää sitä ettei hymiöiden tarvitse olla heti näytillä jne. Toisaalta sitten taas se "vastaa" nappi tulee aika turhaksi, taitaa tulla samanmoiseen näkymään siitäkin? Ei mitään järkeä, monta kertaa päällekkäin samat (=turhat) toiminnot.
 

Yhteistyössä