No ehkä tähän tottuu niin kuin jääpuikkoon persiissä.
Tosi hidas, toivottavasti nopeutuu :xmas:
Tosi hidas, toivottavasti nopeutuu :xmas:
Siinä on ihan liikaa kohtia mitä pitää klikata, jos haluaa editoida sitä (asetukset/profiili). Yhdistäkää ne ja vähentäkää näkymiä.profiili on kyllä ihan typerä!!! :headwall:
Tahtoo entisen!:attn:
Voisko olla, että ovat oikealla paikalla, kun on kirjautuneena sisään ja alapuolella, jos ei ole kirjautunut?Alkuperäinen kirjoittaja hömppö;21895593:Mulla ainaki on vastauslaatikon yläpuolella nuo sivunumerot, vai onko ne ihan just muuttanu sen siihen?
Mulla taas ei ole. Sivunumerot on vastauslaatikon alapuolella. Ei hyvä ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja hömppö;21895593:Mulla ainaki on vastauslaatikon yläpuolella nuo sivunumerot, vai onko ne ihan just muuttanu sen siihen?
Tekniikka painaa pitkää päivää. Tuli vähän yllätyksiä viime hetkellä. Kärsivällisyyttä.Ei enään jaksa palstalla kuin käväistä max. pari ketjua lukemassa kun sivusto tökkii niin pahasti. Ei kestä hermot selata etusivua pidemmälle ja yhden tai 2ketjua avata kun menee hermot. Millonhan tämä saataisiin taas sujuvasti toimivaksi. Sitä ennen ei kyllä täällä innosta aikaa viettää.