Hieman olen käynyt täällä juttuja lukemassa, ja ehkä nyt uskaltaudun pienellä varauksella liittyä joukkoon.. Eli elämäni ensimmäisen plussan saanut 12.1, ensimmäinen neuvola oli 25.1. Terveydenhoitaja ultrasi, varmistaakseen että masussa todella jotain on. Meidän tk:ssa on ultralaiterikki, kuvassa näkyy toisella puolella pelkkä musta, suht. paksu viiva, eli ei siis näe koko kuvaa kunnolla. Kuvassa näkyi kuitenkin ihan selvästi kaksi sikiöpussia, nätisti rinnakkain... Toisessa, vasemmanpuoleisessa pussissa näkyi myös alkio, mutta toisesta pussista ei saatu minkäänlaista selvää, kun tämä "katve" tuli juurikin sen pussin päälle.. Ja vaikka terkkari kuinka yritti, niin ei mitenkään nähty mitä siellä toisen pussin sisällä on, vai onko mitään..
Miehen suvussa on muutamia kaksosia, minun puolellani ei. Vähän hirvittää, pakko myöntää.. Esikoinen kun on, niin ihan mukava olisi yhdellä aloittaa, mutta... :ashamed: Lääkäri ultraa 10.2, eli siihen asti nyt odotellaan, että saadaan edes jonkinlainen varmistus montako sieltä on oikein tulossa!
Kuinka monella muulla esikoiset ovat olleet kaksoset? Miten on selvitty ja pärjätty =) ?!
Miehen suvussa on muutamia kaksosia, minun puolellani ei. Vähän hirvittää, pakko myöntää.. Esikoinen kun on, niin ihan mukava olisi yhdellä aloittaa, mutta... :ashamed: Lääkäri ultraa 10.2, eli siihen asti nyt odotellaan, että saadaan edes jonkinlainen varmistus montako sieltä on oikein tulossa!
Kuinka monella muulla esikoiset ovat olleet kaksoset? Miten on selvitty ja pärjätty =) ?!