KAKSOISTEN JA KOLMOISTEN äidit!

• Viestiketjun aloittaja daaba
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 17:17 daaba kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 16:48 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 16:44 daaba kirjoitti:
kertokaa nyt kaksoisten äidit että mistä saa ostaa autoon kaksoiskaukalon?
Saat halvalla, kun laitat Hesarin väliseinäksi ihan normaaliin kaukaloon. =) Vöistä viis, lisäät siihen paksun nahkavyön varmikkeeksi vielä. Turha tuhlata rahoja kalliisiin vehkeisiin.
ei kyllä kuulosta kovinkaan turvalliselta :(

(ymmärsin kyllä että pelleilet idiootti)
En todellakaan. Meillä nuo hoikat pojat istuu hyvin Aktassa vierekkäin. =) Hesari luo yksityisyyttä. =)

Fairy from Hell

Mites muuten kun meillä on sängyn alla koko ajan kaks äitiyspakkauslaatikollista lasten vaatteita, karanneita korvatulppia, pari mun kipsityötä, yks vähällä käytöllä oleva stepperi ja paljon pölyä, niin kuinka monta meille olis sit tulossa? Uskaltaako tässä enää harrastaa seksiä ollenkaan?! :eek:

PeltopellenMuija
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 17:45 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 17:41 daaba kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 17:40 vieras kirjoitti:
Mulla olisi sellainen kaksoiskaukalo, jossa on valmiiksi se nahkavyö. Laitanko mä kuvan siitä?
laita vaan ole niin ystävä kiitos

Tuossa, ole hyvä. Se vyö ei nyt näy, mutta se on tuolla sisällä ja se on ruskea.
Reps, reps ja kops, putosin... :LOL: :LOL: :LOL:

vivaldo
Kävinpä lukaisemassa tämän vanhan ketjun, jota en ollut aiemmin nähnytkään, ja kyllä täällä työporukka katsoo mua hieman kummeksuen, olipa niin hauska aamun avaus, ettei tosikaan...nauran täällä ihan vedet silmissä.Tänäänhän on taas perjantai...joten ,pliis,naiset...lisää moista provoilua,aivan huimaa viihdettä :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 17:45 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 17:41 daaba kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 17:40 vieras kirjoitti:
Mulla olisi sellainen kaksoiskaukalo, jossa on valmiiksi se nahkavyö. Laitanko mä kuvan siitä?
laita vaan ole niin ystävä kiitos

Tuossa, ole hyvä. Se vyö ei nyt näy, mutta se on tuolla sisällä ja se on ruskea.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
En ole ikinä nauranut näin paljoa :LOL: :LOL: :LOL:

Yhteistyössä