KAKSOISTEN JA KOLMOISTEN äidit!

• Viestiketjun aloittaja daaba
  • Ensimmäinen viesti
Kaksosten äiti
Se on kuule niin, että kaksoset syntyy vain harvoille ja valituille. Se on tuolta ylhäältä päin tehty valinta.

Että sori, kuulostat valitettavasti siltä, ettet pystyisi yhtäkään lasta hoitamaan joten taitaa olla turha toivo.

Sen mitä olen noita yhden lapsen äitejä seurannut, olen tullut yhä vain varmemmaksi tuon teorian pitävyydestä. Jos ei persus jaksa nousta penkistä edes yhtä vahtiessa, no jaa en sano enempää.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 13:26 Kaksosten äiti kirjoitti:
Se on kuule niin, että kaksoset syntyy vain harvoille ja valituille. Se on tuolta ylhäältä päin tehty valinta.

Että sori, kuulostat valitettavasti siltä, ettet pystyisi yhtäkään lasta hoitamaan joten taitaa olla turha toivo.

Sen mitä olen noita yhden lapsen äitejä seurannut, olen tullut yhä vain varmemmaksi tuon teorian pitävyydestä. Jos ei persus jaksa nousta penkistä edes yhtä vahtiessa, no jaa en sano enempää.
:eek:

:LOL:

vieraana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 13:26 Kaksosten äiti kirjoitti:

:headwall:
:headwall:

tuplis2
ei kaksoisia, en ole koskaan kuullutkaan että jollain olis kaksoiset.
Kyllä ne neuvolassa ja äitipolillakin puhui vaan kaksosista ja kaksoset ne todellakin vaan on.
äiti ja 6v kaksoset

vieraampi
Alkuperäinen kirjoittaja tuplis2:
ei kaksoisia, en ole koskaan kuullutkaan että jollain olis kaksoiset.
Kyllä ne neuvolassa ja äitipolillakin puhui vaan kaksosista ja kaksoset ne todellakin vaan on.
äiti ja 6v kaksoset
onneks sä et oo yhtään tosikko.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaksosten äiti:

:LOL:
Olipas sulla teoria :whistle:
Kaksosia syntyy jumalan valitsemille suvuille noin yleisiesti ottaen. Ja välillä jumalan valitsemille hedelmöityshoitopareille ;)
Ylistäkäämme kaksosten äitejä, he kun ovat sädekehänsä ansainneet :D

Yhteistyössä