no älä sit hyvä ihminen lue sitä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 20:21 Ceccu kirjoitti:V.i.t.un tyhmää huumoria en voi muuta sanoa...
ole hyvä vaan :flower: =)Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 08:21 vivaldo kirjoitti:Ei tyhmää ollenkaan...kaikkihan toki lienee ymmärsi, että kyseessä oli puhdas tsoukki ja provo.Loistavaa ajanvietettä,josta äärimmäisen huvittavaa teki juuri nuo "tiukkapipojen" kommentit )
Monen päivän parhaat naurut.Kiitos
kyllä iästä jo huomaa \|OAlkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 20:17 MendedHearts kirjoitti:mä tunnustan nyt teille, että olen tämä daaba, kotoisin sieltä porvoosta, kuten varmaan tiesittekin ikävää jos pilaan ilonne, mutta koska osa koki tämän ketjun loukkauksena (vaikka kirjoitin kaiken ihan täysin vitsillä ) niin mä lopetan nyt provoiluni
noi kaikki tähän aiheeseen liittyvät ovat olleet ihan pelkkää herjaa, pukinkaukalot yms. että ei tarvitse kenenkään huolehtia asiasta
pahoitteluni vielä teille, jotka tästä loukkaannuitte, se ei missään nimessä ollut tarkoitukseni! on vaan välillä äärimmäisen tylsää nyt kun toi isäntä on intissä... :ashamed:
...niin ja, meille ei toivota yksöistä, kaksoIsia, kolmoIsia tai useampaa vauvaa, minä osaan oikeasti jotenkuten kirjoittaa, ja olen muutenkin suhteellisen terve päästäni, ainakin yleensä
:wave:
mä olen erittäin pahoillani, jos tuotin pettymyksen kertomalla että juttu oli tuulesta temmattuAlkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 13:43 vieras kirjoitti:\kyllä iästä jo huomaa \|OAlkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 20:17 MendedHearts kirjoitti:mä tunnustan nyt teille, että olen tämä daaba, kotoisin sieltä porvoosta, kuten varmaan tiesittekin ikävää jos pilaan ilonne, mutta koska osa koki tämän ketjun loukkauksena (vaikka kirjoitin kaiken ihan täysin vitsillä ) niin mä lopetan nyt provoiluni
noi kaikki tähän aiheeseen liittyvät ovat olleet ihan pelkkää herjaa, pukinkaukalot yms. että ei tarvitse kenenkään huolehtia asiasta
pahoitteluni vielä teille, jotka tästä loukkaannuitte, se ei missään nimessä ollut tarkoitukseni! on vaan välillä äärimmäisen tylsää nyt kun toi isäntä on intissä... :ashamed:
...niin ja, meille ei toivota yksöistä, kaksoIsia, kolmoIsia tai useampaa vauvaa, minä osaan oikeasti jotenkuten kirjoittaa, ja olen muutenkin suhteellisen terve päästäni, ainakin yleensä
:wave:
minähän se lupaan kyllä paljastaa itseni aina jossain vaiheessa, jos joskus toiste vielä juolahtaa mieleeni provoilla mutta nyt alkaa olla jo mielikuvitus aika loppuun kulutettu tämän kaksoisjutun tiimoilta, että ei ehkä ihan hetkeen tule mieleen mitään yhtä kekseliästäAlkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 20:26 Inker Imatralt kirjoitti:Sinäkö se olit! :flower: Eihän sitä koskaan tiedä, kuka on kuka, ennen kuin paljastetaan! :flower:
Kuulin että hän on lomalla, sairastaa kuulemma jonkin sortin mielikuvituksen puutettaAlkuperäinen kirjoittaja 12.01.2007 klo 13:55 RouvaRajatapaus kirjoitti:Voi Daada, kunpa palaisit meidän iloksemme!
Jos laittaa vaikka molemmat yhtä aikaa, niin sa molemmat kerrallaAlkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 15:38 daaba kirjoitti:\siis miten niin eivät ole kaksoiset? kaksoiset, kolmoiset, neloiset ja vitoiset jne. niin se menee kyllä oikeaoppisesti.Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 15:33 No hei kirjoitti:Ne ovat kaksoset ei kaksoiset. Ja niitä ei kannata tieten tahtoen haluta, koska niissä raskauksissa aina suuremmat riskit. ja tuskin on poppakonsteja. Tehkäähän yks kerrallaan.
tarkoitin kysymykselläni sitä kun sanotaan että pojan saa jos laittaa saappaan sängyn alle, ja tytön saa kun panee kirveen sängyn alle. meillä on tehty niin ja molemmat menivät oikein, ja nyt toiveissa on kaksoiset, siksi kysyin =)
Tuo on kyllä ikävä tauti, onkohan siihen edes lääkettä?Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2007 klo 17:33 MendedHearts kirjoitti:\Kuulin että hän on lomalla, sairastaa kuulemma jonkin sortin mielikuvituksen puutettaAlkuperäinen kirjoittaja 12.01.2007 klo 13:55 RouvaRajatapaus kirjoitti:Voi Daada, kunpa palaisit meidän iloksemme!